Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Is een extra optie die je erbij moet nemen van 250€. Wees blij dat je die rommel niet hebt! Ik heb DAB+ bij op mijn Navi 950 en het werkt voor geen meter! Dealer en Opel Belgium zijn er al een jaar mee bezig. Ik heb hier een filmpje van mijn ontvangst! Kijk en geniet van deze ware horror
ik hoop ergens een afbreker te vinden waar deze leiding op zit
de dealer kon nog leveren maar voor 350€ :fy1 dat is een beetje teveel van het goede. op een paar buitelandse site’s ben ik de leiding ook al voor 260€ tegen gekomen maar dat vind ik nog véél :D
Als de leiding in 2 stukken ligt ben ik er vrij overtuigd van dat er geen gas meer in zit :p
Nog steeds op zoek!!! Nummer van de leiding is 6850457 of 90588708.
Alvast dank bij voorbaat :)
Kan iemand mij de laats beschikbare software voor Op-com bezorgen? Alvast erg bedankt
Ik heb ook de Navi 950 intellilink en dat is een ware ramp. GPS lijkt nergens op. Ik heb ook al de melding gemaakt dat er verschrikkelijk oude kaarten op staan. Ik heb ook aan de klantendienst gemeld dat ik een kosteloze update wilde. Nieuwe kaarten zouden tegen augustus september beschikbaar zijn.
Ik heb identiek hetzelfde probleem bij mijn 1.6CDTI 110PK van 2014. In het begin schakelde hij wat stroever maar dat verdween na het inlopen. Nu heb ik 28.500km en doet mijn 2 versnelling vervelend. Je moet hem héél lang laten sychroniseren om hem zonder “klik” erin te trekken. Binnenkort moet hij op zijn eerste onderhoud en ga ik dit ook melden want het irriteert me.
heb al reeds een nieuwe lmm besteld. Eens kijken of hij het dan nog doet.
niemand??
Ik heb een klacht ingediend bij de klantendienst over de NAVI 950. Eén van de klachten was ook dat ik met extreem verouderde kaarten zit. Ik heb hier een kosteloze update voor geëist. Eerst wilde ze me 199€ aanrekenen hiervoor maar die heb ik intussen eraf gekregen en zodra de kaart beschikbaar is krijg ik de update.
Navi 950 is een ware ramp! ik ben er ook niet over te spreken.
Het was idd de driewegklep. Heb zelf eens een paar keer aan de vacuum gezogen en daardoor is ze weer los gekomen. Verwarming werkt weer zoals het hoort :)
Nope geen lekken te zien en mijn koelwater blijft netjes op pijl.Ik vind het vreemd dat hij het maar hééééél soms heeft. Ik kom nergens aan (zelfs niet aan de knop om de temperatuur te veranderen) en nadat de motor is afgekoeld werkt de kachel weer zoals het moet. warm/koud gaat perfect en de knop gaat ook niet stroef ofzo. Tis iets raar…
http://www.mister-auto.be/fl/generator/opel-vectra-c-gts-2-2-dti-16v-125pk_v16746_g4.html
Heb daar al véél besteld en dat is altijd in orde!
Mijn start/stop heeft 3 maand niet gewerkt (tijdens de winter). Op een dag viel hij gewoon weer stil en nu doet hij dat weer elke keer ik mijn koppeling los laat. Ik doe meer dan 140km per dag dus de batterij was altijd goed opgeladen. Geen idee waarom hij dus 3 maanden niet gewerkt heeft. Niet dat ik het erg miste hoor.
Toch niet gewoon een platte batterij? Je hebt waarschijnlijk je contact héél de tijd laten opstaan bij het gebruik van de OPCOM.
Zouden die van een vectra B x18xe ook passen? Of nog een ander model?
Niemand die me kan voort helpen?? Ik hen één leiding kapot die aan de compressor is afgebroken!


dacht dat CC voor coupe cabrio stond :D :jerry . Sproeiers zitter idd niet op maar dat zal het enige zijn denk ik.
U vraagt! Wij draaien ;)





Ik heb de 1.6CDTI 110PK (zelfde motor) en die fluit niks!
gewoon in het expantievat of rechtstreeks in de darm van de radiator steken?
1 Blokje voldoende?? schuimt de boel dan onderweg niet onder? :D
Ik heb hem afgetapt met een “piggyback fuse”. Geen gedoe met knippen solderen, en alles is gezekerd

Heb er één besteld van 100A. Ze leken mij allemaal dezelfde voor de rest.
-
AuteurBerichten