Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij ons op de Belgische keuring is het allesinds verplicht een werkende teller te hebben die we zelf moeten kunnen aflezen om fraude met de kilometers te voorkomen.
doodzonde, ik ken dat gevoel :d. gelukkig al 5 jaar geleden dat ik het nog heb meegemaakt. Succes met de herstel ervan
manta zie ik ook nog staan
Ascona gevonden, alsook een Rekord D.
Dat waren teminste nog eens auto’s
Opel classic parts in Trier –> goedkoop, super snelle verzending en afhandeling, vind ik een echte aanrader
Joeri Pelgrims uit Begijnendijk –> (heeft veel advertenties op kapaza.be staan) Ook al verschillende onderdelen gekocht zonder enige problemenIk vind héél di regeling van de roetmeting maar zever. Of ze hem nu zelf op straat leegblazen of ze laten de roet in de uitlaat steken, dat maakt toch niks uit. Maar nee, ik moet hem uitblazen, het enige wat daar van aan is, is dat ik er binnen X aantal jaar 9 van de 10 kanker van krijg.
nee, eigen kost, wagen moet tegen deze test kunnen volgens de dienstnota. Helaas voor de eigenaar dus.
Ik heb de mijne laten instaleren toen de wagen nieuw was omdat ik ze zelf niet in wilde liggen klooien. Als er een inkomend gesprek komt, schakelt hij de radio uit en zet zelfs de blazer op stand3 (als hij hoger staat dan stand 3 natuurlijk). En volgens mij kan elk handig iemand hem wel instaleren hoor.
mooooooooooooooooooooiiiii :thumbupking:
een oude nylonkous gebruiken, werkt super :thumbup en laat geen krassen na
Wat bedoel je hiermee? De emblemen verwijderen? Gewoon met een visdraadje achter snijden en de lijmresten er afhalen en klaar.
Heb een Parrot ck3100 lin men GTC en dat is echt een topding vind ik!
slot defect 9 van de 10
12 augustus 2009 om 19:19 In reactie op: piepgeluid tijdens het rijden 1ste&2de versnelling #17510705wiellagers kunnen het mss ook eens zijn. De wagen opkriken en met je knie tegen het wiel duwen en er aan trekken en voelen of je ergens speling op de wielen voelt.
12 augustus 2009 om 19:13 In reactie op: piepgeluid tijdens het rijden 1ste&2de versnelling #17510703druklager van de koppeling die aan vervanging toe is mss
Pompje kan het wel zijn, heb het 2X bij men astra f gehad. Je hoorde het pompje draaien maar het motortje van het pompje kon gewoon de kracht niet meer leveren om het water op te pompen.
bij ons is het ook een roetmeting. minimaal 2 seconden lang de motor op maximum toerental laten draaien.
Diesels < 1982 moeten niet voldoen aan de roetmetingDiesels vanaf 1982 tem 2008:
Turbo mag max 3.0m-1 hebben
Atmosferische diesel (niet turbo) mag max 2.5m-1 hebbenDiesels vanaf 01/07/08 moeten voldoen aan de nieuwe normen:
Deze mogen niet meer dan 1.5m-1 hebbenHet is een Belgische keuring dus wij verversen geen olie en dergelijke, wij kijken enkel de staat van het voertuig na hoe hij binnen rijdt en bij afkeur moet de klant naar de garage rijden en het laten herstellen om daarna op herkeuring te komen.
idd, is volgens mij de insignia coupe
Zééééér hard bedankt!!!! ziet er gaaf uit :D
Zou iemand er eentje van men Monza kunnen maken? ik vind dit echt wel gaaf :D en mooi.



je moet gewoon de rubber uit de B stijl wringen, je kunt ook de stekker losmaken van de deur, daarvoor moet je dar rode clipsje verwijderen en dan draaien, maar in principe hoeft dat niet los. De stekker maakt enkel contact in de deur zelf voor de rest loopt hij door de B stijl door.
een beetje een ziekte bij de Zafira is dat de elektrische bedrading inde rubber die naar de deur leidt tussen de scharnieren wel eens willen doorscheuren. Dus het kan zijn dat de draden bij gesloten deur wel contact maken en bij open niet meer. Ik zou de rubber eens loshalen en dan kan je dit mooi zien, en haal je soldeerbout en krimpkous dan ook al maar boven :D. en als je dan toch bezig bent kan je alle deuren checken.
niemand?
in België heb je 12 jaar roest garantie. Maar reken daar maar ni te hard op. Ik heb in proces gelegen met Opel ivm lakschade over de gehele wagen en dat na 3 dage van aflevering van de wagen en 200km op de teller. Lakschade werd ook erger naar mate de tijd. Dus verheug u al maar op véél zever.
-
AuteurBerichten