Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
30 juni 2013 om 17:09 In reactie op: Aanzetten van dimlichten overdag, dashboard verlichting weg? #18156536
met het poetsen hebt ge uw dashboard verlichting wss tot het laagste gedimt. Links aan de verlichtingsschakelaar staat een wieltje waarmee u de verlichting weer harder kan zetten
tzijn de klanten die het doen ;) die kunnen niet parkeren.
het is vooral voor op het werk. Daar staat hij in het zicht van mij en men collega’s maar als ge 2 minuten niet kijkt dan hebt ge prijs :|
Als die ergens geparkeerd sta waar ik het niet vertrouw, dan klik ik hem uit zen houder :)
Ik kom nu juist van de dealer met 2 nieuwe remschijven op men Astra J Sports Tourer. Al de 2DE KEER dat ik kromme schijven heb!! Trilde ook immens hard in zen stuur bij het remmen
remschijven zien er perfect uit. Niks van abnormale dingen te zien
Rekord D
Laatst kwam er een klant bij ons op het werk (zeer oude persoon). Die zette zijn Mercedes met de achterwielen in de remmentestbank, zette hem in P en ging vervolgens een plasje doen. Daar kwamen zeer vreemde geluiden van die wagen vandaan. *TAK TAK TAK TAK….* Heb maar vlug de noodstop bedient. Wagen reed nog wel maar gezond zal het zeker niet geweest zijn.
stofzuiger met een tuinslang aangetaped door het verwijderde ventilatieroostertje steken.
ik heb een racechip zitten in men 1.7cdti! Nog steeds zeer tevreden van en geen enkel problemen. Je moet geen snelheidswonder verwachten ineens maar je voelt duidelijk het verschil! (die van 129€ kan je ook instellen als je hem open vijst :D)
http://www.racechip.de/nl/chiptuning/opel/tigra/tigra./1-3-cdti-51kw/index.php
Klauw vervangen!!! Als je remmen warm worden dan gaat de remvloeistof koken op den duur. Je krijgt gasbelletjes in je remvloeistof (gas/lucht = samendrukbaar). Met andere woorden, je hebt geen remmen meer!!! Fenomeen staat ook bekend als “Vapour Lock”. Ziekenhuis kosten liggen hoger dan het vervangen van een remklauw. Je kan er dus niet voor verongelukken.
als ze andere remolie gestoken hebben moeten ze mss ook nog een keertje ontluchten. Kan zijn dat er ergens een luchtbel zit. Maar idd de vorm en kwaliteit van de nieuwe remblokken doet héél veel.
werking van de rembekrachtiger die je voelt = normaal zolang het pedaal niet op de bodem zakt
da het ne nieuwe is wilt ni alty zeggen da het ne goeie is.
overbrugt de stekker van u rempedaal ne keer en kijk of u stoplichten continu blijven branden. Als ze blijven branden dan weet ge da het in de schakelaar ga zitten.
Kijk eens in de rubber van de koffer. Den draad naar u derde stoplicht (als ge da hebt tenminste) kan door gescheurd zijn door het scharnieren van de koffer en daar kortsluiting maken
Ik zou ook eens aan u medeweggebruikers denken. Jij staat aan het verkeerslicht en lekt een plasje olie. Beetje later komt er een motorrijder voorbij die er gewoon op kan uitglijden. Herstellen die handel!
ik heb al van een paar gebruikers gehoord dat die daken durven rammelen als ze open staan
Over welke motor spreken we? Mijn Astra J ST 1.7cdti klikt soms ook na het starten maar dan is hij zen EGR aan het reinigen
Toch niet de batterij die plat is en je het start relais hoort tikken.
Vlaams voor schroefjes :D
Ik heb de mijne eraf gehad een 2 jaar geleden om men Irmscher grill te plaatsen. Als ik het mij goed herinner zijn het 2 vijzen in de wielkasten, 3 toppen onder op de bodemplaat. Onder de motorkap 3 schroeven. En dan waar ik het hardst met gesukkeld heb. Blijkbaar moeten de 2 torxbouten die op het chassis vooraan gevezen zijn ook los.
een C30NE rijden is ook behoorlijk prijzig :D :jerry
Bij men Astra Twintop recht op de achterzetel en achterdeurpaneel toen hij met zen dak open stond. Was een klucht om tussen alle spleetjes uit te krijgen. Gelukkig had hij wel een lederen interieur
Een versterker zonder een serienummer (zie foto hierboven). Dealer kan deze niet bestellen aangezien deze geen serienummer heeft. Opel Nederland moet deze opsturen naar uw dealer.
-
AuteurBerichten