Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
tnx
De kentekenplaatverlichting is dan wel weer jmr ben ik het ook mee eens maar anders kreeg ik hem niet fatsoenelijk verlicht met LED’S mocht niet van de APK keurmeester :hmmz
Maar daar verzin ik nog wel wat op, en heb al weer een idee voor een andere achterbumper “originele cleanen met aparte lip” :jerryGeen tape maar gespoten met rustoleum hard hat :vertag
tnx :D
idd zonde om er een kentekenplaat voorop te moeten hebben..
En mjah het luchtfilter het is functioneel maar valt wel teveel op idd daar ben ik het mee eens :jerry
Misschien dat er ooit nog wel eens een ander blok inkomt (heb de omega ook nogsteeds staan :angel )Er komt nog gaas in de bumper (zelfde gaas als origineel in de bovenkant zit met die rondjes) alleen nog even zoeken waar je dat kan krijgen :hmmz
En gespoten in kleur nou is hij toch bijna af na een aantal jaar :angel :jerry
Zitten helaas wel 3 zakkertjes in de bumper (lak was net te dun) maar die schuur/polijst ik er wel uit.
Heb al weer andere ideeen (achterbumper) maar eerst zo rijden, anders is ie nooit af :lol:
De sponningen ook voorzien van een zwarte band en de spiegels matzwart :D












Nu de laatste eindjes nog en dan cruisen :wub
Zo vorige week de voorbumper/achterbumper en de gecleande Corsa B bumper voor een ander projectje uitgeschuurd met 400 en daarna nat geschuurd 600/800
Tevens sterke gasveren in de achterklep gezet.. je moet hem iig niet uit je handen laten glippen want er staat een beste kracht achter. :jerry

9 mei 2011 om 12:22 In reactie op: Dutch Blitz Society OPEL only meeting 19 Jun 2011 Teuge(APD) #17855460Zie paar posts hierboven :vertag
Niet iedereen gaat naar DLD voor de meetingsBlitz treffen is een meeting voor alleen Opel Blitzen in DLD
Trouwens in DLD zijn een stuk of 7 meetings op dezelfde datum :angel
Vandaag de bumper uitgeschuurd en in de primer gezet.
Nu nog strakschuren met 360 en daarna nat 800 of 1000 en in kleur :D



Goed bezig glenn.. zal hem vast wel eens spotten in de straat.:D
Ojah Demi heeft het kenteken niet op de golf zitten kan dus niet zien of het een echte GTI is.. maar hij heeft de smoor wieltjes er al wel onder.. en was bezig met een chrome schroefkooi..
Plus twee nieuwe voorschermpjes erop:P17 april 2011 om 05:40 In reactie op: Dutch Blitz Society OPEL only meeting 19 Jun 2011 Teuge(APD) #17855454[rquote=1915335&tid=146405&author=g-astraa][rquote=1915132&tid=146405&author=Opel_Astr@]In diezelfde maand heb je elk weekend een Opel meeting of meerdere dus ja er zal toch een datum geprikt moeten worden..:jerry
De andere meeting op 19 Juni is in dortmund DLD.
Voor diegene waarvoor dat te ver is zal de meeting van Dutch Blitz Society zeker aantrekkelijk zijn.:D [/rquote]
begin mei zijn er nog 2 weekenden waar geen opel treffens zijn :hmmz:hmmz:hmmz[/rquote]
Mei was niet te redden met de doorlooptijd van vergunningen die je voor een meeting moet aanvragen bij de gemeente/politie..:vertag
Het is niet even zo makkelijk dat je denkt ik organiseer even een meeting.. Er komen veel vergunningen en rompslomp bij kijken daar sta je niet bij stil.:hmmz16 april 2011 om 15:03 In reactie op: Dutch Blitz Society OPEL only meeting 19 Jun 2011 Teuge(APD) #17855452In diezelfde maand heb je elk weekend een Opel meeting of meerdere dus ja er zal toch een datum geprikt moeten worden..:jerry
De andere meeting op 19 Juni is in dortmund DLD.
Voor diegene waarvoor dat te ver is zal de meeting van Dutch Blitz Society zeker aantrekkelijk zijn.:D
Gewoon zonder sopje..
Wij hebben het met zn 2en gedaan door steeds verder de folie los te trekken en aan te brengen.
Maar beter is eigenlijk in 1 keer aanbrengen en dan corrigeren..
Zo gaan wij het iig de volgende keer ook doen.Als voorbeeld een filmpje van een motorkap gevonden:
klikMaar houd wel rekening met het feit dat als je iets gaat beplakken wat echt super warm wordt (kleppendeksel) en in strakke hoek geplakt zit, dat de kans bestaat dat de folie daar terug in een rechte vorm kan komen als je pech hebt.
En de reden daarvoor is dat hitte ervoor zorgt dat de folie in zijn oude vorm terecht komt (geheugen functie)..
Zie daarvoor ook het filmpje wat ik eerder poste..:vertag@glenn smoor wielen idd of het een echte GTI is weet ik niet moet ik he kenteken een keer checken alst zeil eraf is:vertag
Gister de dakrails matzwart gespoten en de voorbumper zo goed als strak geschuurd (rand bij de sfj lip nog iets uitschuren).. En dan in de primer..
De achterbumper stond al in de primer dus die moet ik nalopen op krassen:vertag

[rquote=1908750&tid=45836&author=wessaa][rquote=1908676&tid=45836&author=GlennGSI]welke stalen velgen ? :P[/rquote]hij zou die pipo de clown ats`tjes wel bedoelen :jerry[/rquote]
Heheh wessa grapjas :jerry[rquote=1908972&tid=45836&author=GlennGSI]Hej Robert woont er bij jou in de straat een zekere Dany ? een fietsenmaker met een golf mk1 en een audi ??
[/rquote]Klopt is mijn buurjongen maar volgens mij heet hij Demie.
De golf Mk1 is hij helemaal aan het opknappen staat op een stapel stenen met zijl over de auto:jerry (zit een nieuwe schroefset onder en hij is bezig met wat velgjes)
En heeft sinds kort idd een audi A4Er zit nogsteeds een beetje beweging in het project:jerry
Todo:
*Nieuwe gasdempers achterklep
*Scheurtjes Sideskirts aan 1 kant bijwerken :angel
*Voor bumper schuren/strakmaken
*Achterbumper strakmaken (zitten nu wat krassen in)
*Voor/achter bumper spuiten.
*Tweede mistlicht achter weer monteren in achterbumper
*Dashboard kastje vervangen door een nette zwarte
*Voetenruimte bestuurders kant aflakken
*Stoelframe lv evt aanpassen.
*Motorruimte polieren
*etc etcDak in carbon folie gewrapt en de baan op de achterklep




Tip:
Zowel het slot als het motortje van een nexia scoren op de sloop.In het slot van de nexia mist het nokje namelijk al dus hoef je niks te verslijpen:vertag
Het slot past zo in de achterklep van je kadett
Evt het rubber stobje in je achterklep iets meer uitdraaien zodat hij meer op spanning staat als de klep dicht zit.:vertag
Hetzelfde slot past ook op een Astra F en Corsa A
En op andere types die hetzelfde slot in de achterklep hebben:vertagOpel is net lego:jerry
[rquote=1896803&tid=51412&author=CommoCruiser]Vanavond een C City gespot bij de Eglantier in Apeldoorn.
Een donkergele, met GTE (?) voorspoilerlip.[/rquote]Dat was ik:jerry maar hijs licht geel

[rquote=1870543&tid=45836&author=pluuske]jullie werk ziet er super mooi uit (Y)
ik had een vraagje wat voor plamuur gebruiken jullie ?
vooral welke op de bumper met glasvezel ? [/rquote]Voor de achterbumper met glasvezel mat heb ik 2k polyester plamuur gebruikt.:vertag
Maar je kan beter “gapol” gebruiken voor bumpers en andere beweegbare delen.

Daar werk ik tegenwoordig mee:vertag
Daar heb ik o.a de voorbumper mee gedaan.. afwerken doe ik dan weer met 2k polyester plamuur.Voor oneffenheden in plaatwerk kan je als lood/tin vervanger het beste “Debrasel al si 12” gebruiken dat wordt keihard.

Nog een kleine update :)
Verlaging er achter weer onder aan de achterkant…
Oil catch tank gemonteerd voor het opvangen van de olie die via de carterventilatie uit het blok wordt geperst :wink:



Todo:
*Achterklep weer strakmaken
*Nieuwe gasdempers achterklep
*Scheurtjes Sideskirts bijwerken
*Voor bumper schuren/strakmaken
*Achterbumper strakmaken (zitten nu wat krassen in)
*Voor/achter bumper spuiten.
*Tweede mistlicht achter weer monteren in achterbumper
*Halogeen steek lampje vervangen Digidash
*Dashboard kastje vervangen door een nette zwarte
*Voetenruimte bestuurders kant in de menie en aflakken
*Opvulbusjes onder bestuurdersstoel vandaan (was nodig voor de apk) en stoelframe aanpassen.
*Motorruimte polieren
*etc etcmooi man bassie dat er weet twee jaar APK opzit
Hehe waar ideeën toch niet toe kunnen leiden
Staat toch wel leuk zo he met zo’n taxi bordje
[rquote=1850562&tid=141167&author=Kale gek][rquote=1850480&tid=141167&author=Dano1.6_8V]Ik behandel niet mijn auto, maar alleen de zwarte stootstrippen!
Dus ik kom helemaal niet op de lak! En wat toch op de lak komt moet je gewoon weghalen!Dus niks mee aan de hand hoor!
Ik neem sowieso aan dat als er iets gespoten moet worden dat het eerst geschuurd en ontvet wordt. Dus als een spuiter dan problemen heeft met spuiten, is hij niet echt goed bezig……[/rquote]
siliconen komen overal en die krijg jij niet zo makkelijk als je denkt, 1 windvlaagje of water straaltje en ze zitten gewoon op je auto…. 1 tip: blijf bij je auto uit de buurt met siliconen!!!! ik heb zo een achterklep weg kunnen gooien die ze met siliconenkit hebben afgekit, kon niet meer gespoten worden omdat alles vol zat….
en precies wat astraman zegt, met een scotsch bride ontvetten en opruwen, kunstof hechtprimer en mat zwart erover…[/rquote]Siliconen zijn idd vluchtig en verspreiden zich overal naartoe.
Siliconen krijg je ook niet zomaar weer weg.[rquote=1850365&tid=141167&author=Dano1.6_8V]Ik gebruik gewoon silicone spray. Na het wassen gewoon drogen en inspuiten!
Daar doe je heel lang mee, en na een paar behandelingen is het toch wel langdurig!
Eerste 2 keer opspuiten en inwrijven en daarna alleen maar inspuiten!Zo hou ik ze echt mooi donkerzwart!
Is maar een tip hoor!
[/rquote]En dan een keer schade rijden zal je een spuiter (en de spuiterij zelf) veel plezier mee doen als je je auto met silicone hebt behandeld:cry
Krijg je wel een mooi effect mee op je lak:jerry
De remmen zaten ook goed vast zaterdag idd.. heb me toch de pleuris zitten douwen om hem van zn plek te krijgen :jerry
Daarom piepte die snaar dus altijd zo :P
Idd nieuwe snaren erop en rijden met die taxi:thumbup:D
Mn tante had je nog zien rijden.. die dacht dat martijn dat was..
Nog last gehad van sneeuw onderweg trouwens met de ruitenwissers vol mos :jerry
En nog een beetje gedrift met de gele onderweg naar huis:jerry
Zal je project verder volgen bassie:vertag
Das niet zo mooi glenn:o:cry
-
AuteurBerichten