Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Origineel gepost door Opel_Astr@
Omdat standaard bij de gsi de luchtaanvoerbuis binnen in de bumper loopt zonder rijwind heb ik dit een beetje geoptimaliseerd en het eindresultaat mag er wel wezen:D
Het gaas zit er voor zodat ik geen ongedierte in mn luchtfilter bak krijg:vertag:P (Er zat al een muis in een luchtfilter bak die ik nog had liggen)

Origineel gepost door 8klepper
watvoor slang heb je voor dat luchtfilter gebruikt?Ik heb hiervoor de luchtslang van de luchtfilterbak van een Astra F gebruikt en deze aan de luchtaanzuigbuis gemonteerd die normaal gesproken recht in je bumper loopt bij de kadett GSI:thumbup
Nog wat updates van zondag en daarvoor:vertag:thumbup
Montage beugeltjes gemaakt zodat het kenteken voor de bumper hangt:thumbup:wub

Chromen tankdop (let niet op hoe het scherm gespoten is, is puur ter bescherming:P)

traanplaat in de achterkant plus chrome powerrohr kit:thumbup

Gepolijste aluminium veerpootbrug

Mja deze velgen gaan er toch weer onderuit:vertag.
Er komen lichtmetalen 17″ velgen voor in de plaatst liefst met gepolijste rand en breed:thumbup
Even een mooi setje zoeken:vertag
Of ik moet de ATS cup velgen er op doen met 45 banden.
Er zit nu 195-50-15 opEr zit nu 195-60-14 onder
Als ik er 195-45-14 onder gooi krijg je het zelfde effect als dit:

En dit is vrezelijk lelijk in mijn opzicht:vertag:thumbdown
En de wielkas is dan een groot zwart gapend gat:swearPlus de enorme teller afwijking die je er van krijgt
Ik kan er wel 195-55-14 er onder gooien dat is wat platter dan nu. maar is geen gangbare maat en scheelt maar een halve cm vanaf het hart.
toyo proxes T1-R bijvVerbreed staal is 14Inch dus ja dan hou je dit nou eenmaal ik vind een plattere band ook mooier maar dat ziet er niet uit op je auto, omdat je dan een groot gapend gat in je wielkas hebt:vertag
Ik heb toch afscheid moeten nemen van mn D kadettje waar ik dus de motor uit deze in wou zetten.
Morgen komt hij samen bij andere lotgenoten op zn laatste rustplaats te staan.:thumbdown:cry:(
Heb veel plezier van hem gehad.
Al het bruikbare heb ik er van af gehaald.
Wat wel weer leuk is lager dan dit krijg je je D kadett niet ja met erg lage waarde banden :angel (zonder voor en achterveren en 0.0 comfort)
die wielkassen waren nog knetter hard en kreeg ik dus ook met geen mogelijkheid los, dan maar laten zitten;)




filmpje:
kliken ja hij gaat zakken.
4cm rondom
De afstand tussen de wielkas van het voorscherm en de voorband is precies 6cm en het probleem is dus dat de band buiten de wielkas valt dus verder dan 4cm kan ik niet gaan.
Of ik moet de voorkant ook uitrollen/verbreden dat kan wel:vertag hmm:wub
Belgom chrome gebruik ik als laatste:vertag:thumbup en idd glanst als een gek
Haahaha opa robert (me) op de stoel:P
Nog effe een update dan
de wielkast begint nu toch aardig mooi te worden:wub


Omdat standaard bij de gsi de luchtaanvoerbuis binnen in de bumper loopt zonder rijwind heb ik dit een beetje geoptimaliseerd en het eindresultaat mag er wel wezen:D

Het gaas zit er voor zodat ik geen ongedierte in mn luchtfilter bak krijg:vertag:P (Er zat al een muis in een luchtfilter bak die ik nog had liggen)


En ben even bezig geweest om onder de motorkap te polijsten:wub




En heb de dakrails meegespoten:thumbup


nog een update van vandaag.
De andere kant begint ook op iets te lijken maar nog steeds een lange weg te gaan :vertag




foto van de calibra turbo in kwestie:angel
Er komen waarschijnlijk weer originele bumpers onder
Nog wat update foto’s
:thumbup

nieuwe wielrand inlassen

Beetje veel plamuur


Voordat deze kant mooi in vorm is duurd nog wel even:vertag
En de andere kant krijgt al aardiug zijn vorm


Oja en het kloppende geluid was dus een wiel die nog vastzat met 1 bout:o de andere drie kon ik zo met de hand losdraaien:vertag:hmmz
Weer goedvastgezet en weer happy:wub
Nog wat foto’s van vandaag.
Er zit nog heel wat schuur en plamuur werk in.:vertag:jerry
Tevens heb ik de spoiler verwijderd omdat ik voor een cleane duitse stijl ga.
Links bij de achterklep waar de afplak tape nog zit zat de grote deuk die ze in de dett geslagen hadden vorige week:argue maar deze is nu alweer bijna weg:thumbup



Ja we zijn goed opweg:D
En klopt zijn voorbeeld foto’s van trabi/Remco:jerry
We hadde het eerst geprobeert met een D kadett wielrand maar dat wordt niet zo mooi:vertag
En de D kadett waar deze kadett aanvankelijk voor bedoeld was, is op de volgende foto een beetje te zien.

Wat er met de D gaat gebeuren weet ik nog niet.
Oja achter de achterbumper en in de achterlichten kwam ik strookjes papier tegen waar GSI CLUB HOLLAND op staat.:vertag Alleen bestaat deze club niet meer;)
En waar ik ook wel pissig over kan worden is dat (buren) een deuk in mn achterklep hebben gemept:argue
En ik heb ik nu sinds vanmiddag een kloppend geluid vanaf de voorkant. (is vanaf een km of 50 duidelijk hoorbaar en voelbaar vanuit het stuur, en is ook hoorbaar als je de koppeling intrapt.)
Straks in het donker nog effe op een verlichte parkeer plaats gekeken of ik wat kon vinden maar helaas.Alles zit goed vast en de remmen lopen ook niet aan zit wel erg krap dat wel.
Wielen lopen ook niet aan.
spoorstangen zitten ook vast.
Als je volledig naar links stuur hoor je het ook heel duidelijk. (naar rechts volgens mij minder)Misschien stabi stang:wtf
Is dit een bekend probleem waar een lichtje bij gaat branden:wtf
Ziet er goed uit
Alsjeblieft:P

@AstrA-G:
Welk merk en type uitlaat heb je onder je astra G wil namelijk voor mn astra F ook wat grotersDat is zo ik heb ook met mn verbouwing tot het laatst gewacht met de velgen tvv mn oude :thumbup
Even een update van mn assie:thumbup
Let niet op het linker knipperlicht transparante knipperlicht tuning:angel:angelenjoy:o:thumbup:wub





Velgjes poetsen:P:angel:hmmz:kewlpics
dat boeit niet hahaha.
Maar heb inderdaad mn handgrepen en sideskirts opnieuw met de knikkerbus gespoten.@ Astraaaaa In de zomer wordt waarschijnlijk de hele auto prof opnieuw gespoten:thumbup
Mijn GAstra ook maar weer eens:o
Met op de achtergrond (mn) D kadettje:thumbup
Ja er komen nog andere velgen onder:vertag Porche Cup velgen van waarschijnlijk Brock en dan Type B2



-
AuteurBerichten