Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
18 januari 2009 om 09:48 In reactie op: Welke radio mp3/cd speler met stuurbediening en TID #17462214
nee vind usb onhandig, en lomp, ik heb liever een radio met een cardreader, pioneer heeft er 1 maar dan weer zonder bluetooth, heet volgens mij de 4200sd
Op de website staat dat tid word ondersteunt bij de 600 en 700
18 januari 2009 om 00:23 In reactie op: Welke radio mp3/cd speler met stuurbediening en TID #17462212ben nu aan het kijken voor radio,
word denk ik de pioneer deh-600 bt wil geen 700 omdat ik usb niet nodig vind.
bestel er gelijk een mic bij alsmede een verloop kabel bij, volgens mij is coolsound.nl het goedkoopste
17 januari 2009 om 19:40 In reactie op: Welke radio mp3/cd speler met stuurbediening en TID #17462211Ok bedankt voor de info,
Iemand ook ervaring met pioneer of jvc :o
Ow das dan jammer als dat niet meer zou werken,
Welke radio zou je dan adviseren, die dat wel kan?
Pioneer ofzo?
origineel gepost door sw_reijnders
JVC Ondersteut extern display (MID/TID) NIET!!!!! Kenwood en pioneer wel Alpin weet ik niet, maar ik denk het wel.Ok ik ben hier erg niet in maar wat is:
MID/TID
Heeft dat met iets van infoscherm te maken ofzo, of zie je radio info in een schermpje oid
die ook stuurbediening en info panel ondersteunt
Hoi,
Kan ik dan aan de CDR500 ook een wisselaar hangen (met mp3 ondersteuning of iets dergelijks)
Of welk apparaat kan ik in de vectra bouwen ter vervangen, die mp3 ondersteunt?
origineel gepost door Project
origineel gepost door Black Pirate
Overigens wel jammer dat je hier op dit forum kennelijk meer “rechten” hebt als je meer berichten plaatst dan een ander en daarop dan ook direct wordt beoordeelt, alsof je aan het aantal geplaatste berichten kunt zien hoe vaak iemand op een forum is :hmmz:hmmz
waar bazeer je dat op als ik vragen mag
mvg:hennie
Dat baseer ik op een stukje tekst in een eerder gepost bericht van een van de deelnemers hiero, welke hij later heeft aangepast met daarachter een opmerking die daarmee te maken heeft. Ik zit erg vaak op dit forum, maar post niet zoveel berichten en kennelijk mag je dan niets zeggen.
@Willem, gelukkig laat jij in jouw berichten nu precies zelf zien, waarom jij geen account meer op ons forum hebt.Eennuh…mag dit topic dicht, dit gaat helemaal nergens meer over
Nee hoor dat maak jij ervan met je “rechten”, paste mijn tekst aan omdat je er kennelijk commentaar of een verkeerde uitspraak in zag.
Maargoed Ik denk dat er een statement is gezet. king:
@blackpirate,
Hahahahahaa
Haphaphap :jerry
origineel gepost door Bandiet
Iedereen is natuurlijk vrij om zijn / haar mening te geven, maar om een club nu hier af te gaan kraken?? Dat vind ik een beetje :fy1@bandiet,
Ikvind het onredelijk wat je nu zegt,
Als mensen lof over jullie club spreken, dan hoor je toch ook geen mensen zeggen, van, sjonge jonge wat een reclame voor de club.
komen er mensen die minder tevreden zijn, of nare ervaringen met de club hebben gehad, die mogen dan niks zeggen ofzo?
Kijk kritiek is nooit leuk,vooral niet als je bij een club zit waar kritiek op gegeven wordt.
Maar eerlijk is eerlijk, “grote” club geeft wrijving, en er zijn altijd mensen die een ander idee hebben hoe het club gevoel in elkaar zit.
origineel gepost door gertwert
Heb eindelijk sinds vanochtend een calibra v6, heb er de laatste paar dagen een hoop gezien, maar kon niet slagen.
Vanochtend vroeg vertrokken naar limburg en daar stond een hele nette calibra v6, 168.000 km gelopen, nieuwe distributie, nieuwe koppeling en veel ander klein onderhoud. Alle optie’s en zelfs een goed werkende airco :P. Nu nog niet echt nodig, maar dat komt van de zomer nog wel.Foto’s volgen zo snel mogelijk ;)
Gaaf joh,
Maaruh airco nu niet nodig?
Zet hem maar aan, en kijk hoe snel je auto ontvochtigd.
Ik gebruik de airco bijna altijd, werkt perfect, ook in de winter.nu nog de nice pcis he :kewlpics:kewlpics:kewlpics
origineel gepost door Bandiet
Wel een beetje raar dat je dan op dit forum hierover een berichtje plaatst…. Heb je een U2U gestuurd met info om lid te worden.Gr. Diederik
Raar niet, het is een discussie forum,
Dit ga je niet doen op het forum van ctn, want dan weet je het antwoord al.
Hij vraagt hier rond. (correctie van mening, anders gaan er mensen reageren die anders nooit op het forum komen)
@jack-assInderdaad! Ieder zijn keuze!
Ok,
Dit is wat je kan doen,
Meestal zit de storing in 1 van de sensoren voor,
Haal je wiel los en kijk of de sensor het element raakt en of dat deze vervuild is,
Check of er een kabel bloot zit.Nu weet ik niet zeker of je deze sensor net als de remblok beveiliging kunt door verbinden om te kijken of er een storing in zit.
En anders haal je de abs sensor stekker eruit en meet je de geleidbaarheid, zowel link als rechtsvoor
succes
lol,
hij zal het ook nog niet afhebben,
want rijden zonder stoelen gaat wat lastig
origineel gepost door Gsifreak
haha die motorens die in drachten sprinten, kan je met je tigraatje niet bij benen op de 400 m en ook niet op snelweg..als je ziet wat voor tijden ze al op die 400 M zetten, dan slik je wel even.
no comment :P :jerry :jerry
origineel gepost door corsaracer
ff gejat van een ander topic, hoop dat je het niet erg vind L.O.D
@ L.O.D.
Kan het zijn dat ik jouw auto in Veghel heb zien staan.
Zo nee dan heb je er een broertje bij, want die heeft hem in precies dezelfde kleur gespoten.
Als ik hem weer zie zal ik er een foto van maken, was een vette tigra iig
zal toch wel een wellus nietus blijven van motor vs auto. (op 1 of andere manier wil de natuurkunde oplossing hiervoor niet doorkomen :P)
maar ik blijf het ziek vinden dat je express in je auto gaat zitten om te kijken of er auto’s in de buurt rijden om tegen te gassen op de snelweg.
En dan elkaar uitdagen of provoceren op de snelweg.Eerlijk is eerlijk het geeft wel een kick, maar geeft het ook een kick als het mis gaat?
Heb al genoeg gezien sinds ik bij de brandweer werk :( (vrijwillig)Andere weggebruikers gaan er niet vanuit dat jij op de weg zit om te sprinten en te sporten.
Kijk wil je nu echt kijken wat je kan met je auto, ga dan het circuit op, of ga lekker naar de ring (nord sleife), daar kan je provoceren tegen snelle auto’s, maar let op daar zitten ook bestuurders in die hard willen rijden. Dan kan je je pas meten welke auto sneller is.
Op zich dacht ik dat motoren sneller waren op de ring, maar valt toch vies tegen hoe hard auto’s door de bochten gaan. Rechtdoor heeft een auto dan weer niks te vertellen.
Ach jullie kunnen allemaal mooi praten,
reed laatst met mijn calibra turbo op de a50 kom ik voor me ineens zo’n bugatti veyron tegen ofzo, ikke knipperen met mijn lichten, ik als een speer er vandoor, kon die me niet bijhouden,
Helaas geen foto of filmmateriaal van kunnen maken, had namelijk een aanhanger vol stenen achter de auto hangen, en dat slingerde nogal bij 475 km/uur. :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
origineel gepost door Orang-pinda
Originally posted by L.O.D
Owja vermogen is op de wielen (zover ik weet) meer info andre botter ;).Die 325pk is op de krukas. Net als de 295pk van Maus, dat is ook op de krukas.
Ok hoeveel is dat dan op de wielen?
Is daar een rekensom voor of verschilt dat met de overbrengen ofzo
origineel gepost door Maus010
Een maatje van mij heeft een Yamaha R1 en hij heeft laatst een stukje mee gereden in mijn Tigra.Hij vond de Tigra bloedje snel voor een “auto” en kon begrijpen dat motoren van wat mindere klasse (dan de R1) aardig wat moeite zouden hebben. En dan rij ik met minder vermogen dan L.O.D. (ca. 295pk)
Maare…….weer een mooie kill hoor sjef!! :wors
Wanneer spreken we weer eens wat af??@ maus010
Klopt helemaal, het gevoel van een duw in je rug krijgen in een auto is gewoon vet,
Het “gevoel” zegt van wow dit is echt snel,
Maar heb je ooit al eens op een motor gereden. Als je dat eenmaal gedaan hebt, heb je meteen een andere defenitie van snel gaan.
Zoiets blijft maar gaan.
Ikzelf heb een hele tijd een r6 gehad, zo’n motor begint pas te leven bij 10.000 rpm wat er dan met je gebeurd?
Je stuur goed vasthouden en onder de kuip gaan zitten, de strepen op de wegdek worden 1 streep. Kijk je op je teller en je zit in no time 250 a 260 km/uur te rijden.
Ik hoop ooit nog eens een r1 te gaan rijden, want dat moet helemaal belachelijk snel gaan.
Maargoed, ik stap dalijk even in de cali, lekker stukje blazen :angel
Zolang we maar plezier eraan beleven
origineel gepost door corsaracer
zo super veel voor een LET is dat nu ook weer niet hoor….V-maxx haalt er 400+ pk uit en EDS haalt ook de 430pk
maar dacht dat hij een Garrett GT25 of GT28 erop had, grotere injectoren, hogere brandstofdruk, grote intercooler dacht EDS fase 3/3,5 en nog een paar veranderingen intern aan het blok (arp drijfstangbouten, en dacht ook h-profiel drijfstangen)
Voor de normale consument, vind ik het veel, maar ik zie ook dat hij een andere turbo erop heeft gezet, de k16 houd namelijk op bij de 300 pk,
Maar zo’n garret wil wel gaan,
Kijk bedrijven als v-max en eds kunnen dit, omdat ze veel materiaal hebben en ook kunnen testen.
Maaruh
@ l.o.d
Heb je foto’s van je blok ik word wel nieuwsgierig,
ennuhh een ster mag je er altijd uittrekken, blijf het boerenbakken vinden.
Heb je trouwens ook sper differentieel erop zitten?
origineel gepost door L.O.D
Ja dat klopt de auto heeft 325 pk en 465nm en @ opel4ever het blijft natuurlijk zoiezo ”geen” vergelijking 2 tegen 4 wiel voertuigen, hetzelfde als een fiets en een brommer ofzo hehehe ;)Ok vermogen op de krukassen of op de wielen, en gemeten op de rollerbank?
Ben gewoon benieuwd omdat dat superveel is voor een c20let.
Wat heb je allemaal aan de motor gedaan om zoveel pk te verkrijgen?
(kwestie motor autoverhaal)
Klopt het is geen vergelijking, daarom is een motor ook sneller :P
Maar blijft wel leuk, en die onzin van :” hij zou wel niet mee hebben gedaan bla bla bla” is dikke kul, want als ik op de motor zou zitten en ik zie een ”vrouweautootje” rijden en ik wil er voorbij, maar blijkt dat het autootje niet zo heel langzaam is, laat ik mezelf natuurlijk niet kennen,.. en daarbij als je de 200 aantikt in zo’n sprintje dan denk ik niet dat je als bestuurder ”niet mee deed
Nou ik denk dat als iedereen zo denkt op de nederlandse weg, dat er veel gewonden en doden gaan vallen, nee niet iedereen zit op de snelweg om andere mensen uit te proberen, maargoed jij hebt je lolletje gehad, motorrijder een leuke tijd gegeven.
Maaruh, hoeveel pk heeft je auto op de rollenbank? (dit is gewoon een interesse vraag ;) )
origineel gepost door L.O.D
Hmmm ja kijk opzich is een motorfiets way out of my league, maar dan blijft er nog een een klein puntje over en dat is ”lef hebben” zo ben ik ooit een R1 tegen gekomen, en die haakte bij de 230 af omdat het dan op zon motorfiets iets harder lijkt te gaan als met 1 hand aan het stuur in de tigra, dus ja als je het echt wilt meten dan moeten er diverse tests komen,.. owja en mn koppel is 465nm.Maar blijft wel leuk, en die onzin van :” hij zou wel niet mee hebben gedaan bla bla bla” is dikke kul, want als ik op de motor zou zitten en ik zie een ”vrouweautootje” rijden en ik wil er voorbij, maar blijkt dat het autootje niet zo heel langzaam is, laat ik mezelf natuurlijk niet kennen,.. en daarbij als je de 200 aantikt in zo’n sprintje dan denk ik niet dat je als bestuurder ”niet mee deed ;)
Kijk dat bedoel ik ermee te zeggen,
Ik weet niet of je ooit motor hebt gereden, maar ik dacht eerst ook dat auto’s sneller waren.
Heb zelf een r6 gehad, en dat ding jankt wel niet zo snel naar de 260 toe, en dan niet te spreken over een r1 of iets dergelijks.
1 belangrijk punt is, bij die snelheid op 2 wielen, moet je wel een flinke held zijn, ik duik dan het liefste achter me scherm en hoop dat er zo min mogelijk bochten komen.
Maargoed statement is duidelijk, die gast heeft gewoon zoiets gehad van, wow dat voor een tigra, maar sneller is die gewoon wel met zijn bike!
Ik ben het niet eens met jullie, want,
Er moet ook weer een rijder in de tigra zitten.
Dus no way dat de auto sneller gaat,
Het verhaal van sebastiaankadettcabriogsi klinkt logisch maar gaat toch niet op tegen het gewicht van de auto,
Daarbij hebben we het nog niet gehad over de rolweerstand van de voertuigen.
@ mayhem,
ja dat zou kunnen omdat dat een 25 kw motor is en veeeeel minder vermogen heeft als een 750
@gsi freak,Ik denk dat hier teveel dromers zijn die turbo rijden, ik weet hoe turbo rijd, maar een motor is zeer moeilijk bij te houden. Laten we nog niet spreken over de r1 of iets dergelijks de 1pk per kg motoren
-
AuteurBerichten