Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@petrolhead wrote:
Pakketje uit engeland ontvangen met de vectra i500 remklauw carriers :D sneller dan verwacht
Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk
Zit ook over deze upgrade na te denken. Jij rijdt momenteel ook met de originele 288mm schijven?
Schijnt dan alleen een kwestie te zijn van nieuwe brackets, grotere schijven en nieuwe blokken te monteren…Wat was je er voor kwijt?
24 maart 2014 om 16:18 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183305Als het goed is, zit je met die gele veren nét iets lager.

Zo was het toen bij mij, ook met die 17″ BBS en 205/40/17 banden.
Vind zelf een RVS Remus of Irmscher einddemper, mits goed gemonteerd, wel altijd fraai uit zien.
23 maart 2014 om 10:06 In reactie op: Petrolheads Calibra DTM V6, to do list groeit…alweer. #18183302De wagen ziet nu erg mooi uit!
Volgens mij heb je eens een setje gele verlagingsveren bij mij opgehaald, kan dat?
Zitten deze er nu onder?Zou voor het mooie de uitlaat alleen iets verder naar binnen monteren, steekt m.i. nu te veel achter uit.
Waarom heb je hittebestendig band om die middelste luchtslang heen gewikkeld?Mijn V6 DTM uit ’97, 117.000 op de klok. Volledig origineel van binnen en buiten, mist alleen het DTM logo aan de rechter kant.
Alle opties inclusief schuifdak en werkende airco.
In de zomer op 17″ BBS afkomstig van een Astra en in de winter op de originele 16″ BBS die bij de DTM Edition horen.

Opel Rekord D 2000 Automatic



-
AuteurBerichten