Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
:hmmz dat zou ik nu eens niet weten :) :D
hij is volledig origineel nog in zijn lakwerk is nog niet gespoten dus :)
kzal van de week eens onder de motorkap kijken alsk de kleurcode vind :)heel mooi yves
benieuwd om hem weer in actie te zien :)
ga je alleen opendeur rijden of ook vas ?nummer 6 is een gewone sticker
maar nummer 12 is een digitaal logo volgens mij nooit in sticker uitgebracht net als nummer 8
alhoewel nummer 8 wel eens op een kadett e gsi zaten ter beschermen rond de sleutelgaten op de deuren maar dan in het hele dikke rubberen formaatmaar hij gaat helemaal tot boven toe e en dan gaat hij net terug open en het scherm zit 7-8cm in de ruitsponning hij blijft lekker gaan tot net boven en kwist dat het bij een corsa b dat je die dan kunt regelen maar wist niet of dit bij een astra h ook ging of niet
miss iemand een ander idee die ook de windschermen heeft staan
grtsik heb hem gewoon met ruitenkit vastgeplakt op mijn vorige en hangt er nog steeds op :)
heb je de 4 gaten voorzien vanboven in je kofferklep?
anders zou ik hem gewoon vastplakken ipv vastbouten wat dan moet je gaten gaan borenheb nog een a3 gsi teller op overschot liggen moest iemand interesse hebbe :)
de naven toch wel volgend de bestelnummers van het bedrijf hier
dit hadk in mijn vorige corsa zitten hans
maar @ sjoerd de bestuurderskant is toch mechanisch niet ? aangezien je die kant met de sleutel open doeten wat is een kiekert ? :)ben van belgie dus moet het taaltje hier nog een beetje leren :)
ja klopt inderdaad ja heb het op mijn vorige corsa ook zo gemaakt maar mijn huidige is een joy en zou toch liefst de originele cv laten zitten en dan probere aan te sluiten op mijn afstandsbediening met klapsleutel van het alarm
dit zit toch allemaal niet aan de poot vast de veerpoot zelf is los van de fusee en de naaf
kheb wel toegang tot een onderdelen site van een autoshop hier met bestelnummers
daar zeggen ze dat de fusee’s niet dezelfde zijn maar de lagers absoluut wel en de naaf is ook hetzelfde
zitten zelfs foto’s bij en bij de fusee’s van een corsa b zijn licht gebogen en die van een a zijn recht:)
grtsja ik bedoelde dus de volledige veren + veerpoten + schokdempers achter:)
is heel veel wat van corsa b past zelfs handremkabels :)jazeker :) rij zelf op corsa b veren rondom onder mijn a dus
en de buurman hier is met een corsa b op mijn originele a veren naar de keuring gegaan en was goedgekeurddit probleem heb ik ook ben heb er mij al eens koppijn over gemaakt
maar je zit aan de bestuurderskant dus met een mechanische beweging en aan de andere kant met een electrische kben nog altijd iets op ant verzinne als iemand tips heeft altijd welkomtrek de temperatuursensor eens uit en zie eens wat hij dan doen was bij mij ook het probleem die nieuw geplaatst en auto liep weer normaal
ja dit blokje bedoel ik inderdaad ja ligt meestal dan onderin de deur ofzo
bij mijn weten moet je gewoon de luchtrooster er recht uit trekken alsk het goed heb
alsk het goed heb is volgens mij het kleine geleiderblok aan de onderkant van de ruit ervan af waardoor de ruit niet meer in de geleiders schuift even onderin je deur kijken of je geen rechthoekig blokje/klemmetje ziet liggen heb hetzelfde probleem daarmee
ja de persen liggen er nog met de opendeurdag in russelsheim stonden de persen tentoongesteld daar
haha dacht het wel nee heb zelfs geen enkele sprint gezien zijn bij driften gaan kijken en de rest opt circuit zelf gebleve sorry :)
supertrots rij ik eindelijk sinds vrijdag met deze manta rond :)
na lang zwoege en zwete is ie toch klaar geraakt voor zijn eerste meeting :)


hey pastry toen we net aankwamen zagk je volgens mij nog aanschuive heb je dat wit tr spatbord en nog opstaan ? :)
viel wel op van ver :)das echt een mooie straalkast
wat kost zoiets alsk vrage magwhoehoew mijn is besteld zie ik :)
mijn naam is opel-motorsport voor degene die ook spele :) -
AuteurBerichten