Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
om het originele stuur eraf te krijgen is ook niet zo moeilijk e :)
moer losdraaie maar op het einde nog op de bout laten zitten :)
en dan met het stuur onder trekken en boven duwen dan onder duwe en boven trekken :)en links en recht net het zelfde en dan hoef je opt laatste normaal niets meer te doen meestal springt het vanzelf los en als het niet lukt nog een keertje lichtjes trekken en komt hij wel los :) alleen zorgen dat de moer er altijd op blijft zitten anders kan het wel een pijn doen in het aangezicht :) :) :)@McKaamos wrote:
je niks extra krijgt en eventueel nog vermogen er op verliest.
Het enige wat je wel krijgt, is geluid. En dat moet dan ook het enige zijn waar je zo’n ding voor wil hebben.
Voor de performance kan je beter ergens anders gaan zoeken.euhm dit is echt niet waar bij me corsa a c14se maakte een opel luchtfilter zelfs heel veel uit aangezien deze origineel ook maar door een gatje van 4 cm doorsnee zijn lucht moet halen.
en met de opel luchtfilter had ie een gat van 6-7 cm en hij kreeg koude lucht hadk wel voorgezorgd
maar uiteindelijk ging hij hierdoor toch een stuk beter lopen hoorgraag gedaan :) had ze ook via hier verkregen en was mij ook een grote hulp geweest dus waarom niet iemand anders ermee helpen :)
ja dan zal ik eens moeten zoeken ja :)
en waarom ik mijn originele niet wil losmaken :) aangezien wij hier in belgie leven :d en het een heel gezeik is voor ermee gekeurd te geraken :) dus moet ik bij elke keuring die hoedjes laten ompitsen aangezien ik geen verenklemmen heb :) dus is het voor mij handiger om elke keer de volledige veerpoot te wisselen :)http://www.megaupload.com/?d=T2IYB0VM” onclick=”window.open(this.href);return false;
deze heb ik het laatst hier ook verkregen zijn de schema’s van astra g
grtssorry voor de leestekens :) maar ik typ altijd zo :)
maar dus moet ik toch het bovenste deel omzetten dan ? dan moetk nog ergens originele veerpoten gaan zoeken want kwil mijn originele niet los doen :)volgens mij als hij stopt en begint te klikken gaat hij gewoon niet verder dat is ongeveer de beveiliging zou ik zo zeggen
@ yves was zelf ook daar was weer een geweldig weekendje :) ga je 2 oktober ook vrij rijden ?
daar heb ik een hondenremorkje voor :d maar nog geen trekhaak :D
en weet jij wel hoeveel marjoleinen er bestaan :d:d:d daar word je even scheel opgekeken :dop facebook pakt ie fct blondi toch nie ze :jerry :jerry
makom krijg mijn beestje niet in de auto dan breekt ie mun hok af :)
als em deral in past :) :jerrytja dan word het facebook maar zeker of twitter ook nog :d :p
ik ga maar niet met de astra hier gaat mijn manta mee :)
ik meen toch dat de skyteam een replica is van de dax niet ?
heb je liever een burger king dan :)
als je niet al te laat bent …. :)
is voor mij een beetje veel te ver rijden anders kwamk wel met de astra eens piepe :)
en vrijgezel ? miss inderdaad niet zo slim om dit te vermelden :d straks in inbox volledig vol van de pm’s :):)
ale dan nog ne proficiat met u 1 jarig lid zijn e :dbummer :d :d :d
hier hetzelfde vrijgezellen leven :jerry
geen problemen mee :) mijn manta klaagt niet zoveel als mijn ex en hij is niet zo duur als mijn ex :)8 augustus 2011 om 18:02 In reactie op: heeft iemand een electrisch schema van astra g coupe?? #17895967oke dikke merci :)
mij kan je vinden onder opel-motorsport :)
speel voornamelijk dirt 3 op de ps3 :)deze zijn spatborden zijn ook verlengd met de verlengde motorkap mee
das gewoon grappig :) :)
vw polo angeleyes passen ook op corsa a
je ziet de vorm van corsa a er zelf in meen dat het pinker eraf halen was en de corsa pinker tegen maken en dan heb je corsa angeleyes :)
de donkere versie

de lichte versie

en hier een corsa die ze heeft ingebouwd zitten

voila gebeurd :)
hebbes :jerry :jerry
-
AuteurBerichten