Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
incl montage dan vraag je toch zonder montage dat kan een kleintje van 4 jaar een deurrubber steken :)
dit zijn de fittingen en de ledjes die je moet hebben achter je tellers en de mid/tid en eventueel het kachelpaneel
http://www.crazyleds.co.uk/Ultra-Quad-PLCC-2-509T.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
dit zijn ledjes die achter je sigarettenaansteker en eventueel achter het kachelpaneel
http://www.crazyleds.co.uk/Blue-286-T5-3xPLCC-2-wedge-base-push-fit-led.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
en voor je lichtschakelaar moet je een kitje bestellen
http://www.crazyleds.co.uk/Astra-G-DIY-LED-Headlight-switch-conversion-kit..html” onclick=”window.open(this.href);return false;
en voor je raamknoppen ook
http://www.crazyleds.co.uk/Astra-G-LED-electric-window-switch-conversion-kit..html” onclick=”window.open(this.href);return false;
en je stuurbedieing ook
http://www.crazyleds.co.uk/Astra-G-LED-steering-wheel-control-DIY-conversion-kit..html” onclick=”window.open(this.href);return false;
en uiteindelijk hadden ze bij mij toevallig 3 dezelfde ledjes teveel geleverd en die heb ik dan in de zetelverwarmingknoppen en de tc schakelaar gezet :)
en dan ook nog het lelijke gele lampje dat je zetelverwarming aanstaat in die knoppen vervangen door een rood ledje :)idd de 19ers zijn mooier maar niet onder een astra g is mijn gedacht :) dan zijn ze te groot :) en aangezien dat jij het niet wist van de spaken :) valt het dus ook niet op hahaha :)
mijn velgen zitten er nog niet onder dion :)
eerst mijn vxr velgen verkocht krijgen dan hebk weer geld om de opc velgen helemaal nieuw te laten maken :)
dit zijn mijn 18ers

dit zijn de 19ers

@dion87 wrote:
@rondpunt wrote:
hallo,
weet er soms iemand wat de naam is van deze velg? http://tinyurl.com/cdffhnq” onclick=”window.open(this.href);return false;
bedankt!Y-spaak velgen of snowflakes.
19″ zaten meestal onder de Vectra OPC
18″ onder de Astra OPCcorrect me if i’m wrong…
idd maar zijn 2 types in 6-spaaks of 5-spaaks
5spaaks zijn de 18ers en 6spaaks zijn de 19ers
19ers onder vectra en astra opc geleverd en 18ers normaal alleen onder astra en zafiravanvoor onderaan 4 schroeven losdraaien
dan de handvat waarmee je de deur dichttrekt het buitenste deel losklikken en daar zitten nog eens 3 schroeven achter en als die los zijn
het paneel uit de klikkertjes trekken en het is los :)
vanachter weet ik nie rijd zelf met een coupe :) maar vermeod dat het ongeveer hetzelfde is :)hoezo j eland ? is toch nergens voor nodig ? heb ook geen printje gemaakt of niks gewoon ledje erin gesoldeerd klaar
en trouwens je alternator geef 14.5 volt maar dat staat toch niet op de sigarettenaansteker en deurverlichting hoor
en de ledjes die in de lichtschakelaar gaan staan op de site van crazyleds uitgelegd
en de verwarmingsknoppen moet je kijken welk type je hebt je hebt er met 3 ledjes in en met 1 erin en zijn 2 verschillende fittingen dan
je kan best knop van de ventilator snelheid eruit halen en als daar een ledje achter zit is het een t5 fittingen
en anders is het het type met 3 andere ledjes erin zelfde dan als dat in je tellerbak en tid/mid gaan;)
instapverlichting :)

kan je wel een uitlaat bezorgen :)
ben namelijk sinds kort contactpersoon geworden voor multicarparts
aangezien ze voor mij en paar maten hier heel goede service en onderdelen hebben geleverd hadde ze mij dit gevraagd en ondertussen heb ik toch al een paar bestellingen van hier doorgegeven daarmee :)2 september 2012 om 14:43 In reactie op: Raar Probleem: Nieuw Velg+Wiel draait niet, Oude wel #18062471idd had ik bij de corsa ook gewoon te hoge et waarde en pitste ik de velg tegen de klauw op kon ik ook niet meer draaien
kijk eens aan had ik toch gelijk :) ze zeiden hier dat de i240 kit origineel op een manta 400 zit en nooit op een i240 :)
ja een bumper opsturen dat is ook nie alles denk ik haha :)
als hij er perfect uitziet wil ik hem wel :) maar ga er zowieso niet voor rijden ben van belgie dusja :)op de deurschakelaar als ik er morgen aan denk zal ik wel eens een foto maken hoe het er in het donker uitziet als de deuren open gaan :)
als je smd’s overal inzet
zie je elke kleur overdag deze zijn zo helder als op mijn boordcomputer nu de zon rechtopstaat kan ik nog altijd duidelijk lezen :)
@ dion thx man :)
zo heb ik dan ook als de deuren open gaan gelijk mercedes ofzo :) onder het dashboard en onder de voorzetels witte smd strips inhangen voor instapverlichting :)hoi
paar maten en ik waren aan het discussieren welke uitboukits er op een manta 400 zijn uitgebracht
we weten de smalle versie de brede versie
en dan de i240 uitbouw maar is er ook een middelmaat versie uitgebracht
tussen de brede en de origineelsmalle versie in?
paar kameraden beweren van wel en paar andere niet
iemand dit dit weet of kan bevestigen?
alvast bedankt :)kan je beter gewoon een ander einddempertje met een mooi sierstuk zetten ziet er direcht heel anders uit dan een opzet stuk
jammer dat het zo ver weg was die achterbumper had ik anders direct zien zittn :)
ff zoeken dan was je bij mijn wagen uitgekomen
maar vraag me wel af waarom je het blauw overdag wil zien ??
oke op je tid moet je het zien maar op je tellerplaten toch niet e
en smd’s spanning j.eland ? is allemaal gewoon plug and play tenzij je de ledjes in gaat solderen in de stuurbediening en raamknoppen en lichtschakelaar
dat heb ik ook gedaan maar rest is gewoon origineel eruit draaien en ledje erin draaien
dit is mijn cockpit in de astra :) met alles in witte smd leds

kost dus 0.30 euro aan stroom om het op te warmen
bij mijn wagen kost het toch ook ma 0.30 eer de motor warm is lijkt me zo
dit vind ik zelf echt geld weggegooid@FnF_racer wrote:
@opel-motorsport wrote:
nieuwe us module gemonteerd :) deze keer eentje die niet warm word :)
huh? okey.
mijne werkt nog steeds. alhoewel hij dankzij de knoppen, vaker uit dan aan staat. :P
maar kom erachter dat je ze nu steeds vaker ziet. waarom nu weer? :jerryhad het al van week 2 erin zitten sinds ik de astra heb :)
maar het oude type nog met een grote weerstand die ontieglijk warm werd :)
en die er nu uitgeflikkerd en het nieuwe model bestelt worden niet meer warm :)
werkt nu goed alleen de passagierskant gaat uit tijdens het knipperen :s bestuurderskant blijft mooi branden :)@ fnf racer :) dat klopt miss wel dat je het nu nog kan :)
maar je hebt het dan ook verkeerd aangesloten :jerry :jerry@Blue-Dragon wrote:
@FnF_racer wrote:
ik heb een how to gevonden, hoe je via je centrale vergrendeling een raamsluit module creeërt. ;) dus open ramen sluiten met afstandsbediening.
alleen is deze how to voor het sluiten op 1 druk.
nu is mijn vraag: hoe krijg ik dit voor elkaar, dat ze sluiten op de 2de druk van het knopje, dus als je hem op Safe lock zet?
Waarom pas op de 2de druk van het knopje. :hmmz
Met de 1ste is het toch ook al goed , deuren op slot en gelijk gaan de ramen automatisch dicht en dan 1 x drukken
en hij staat op de safe lock.@ fnf racer dan heb je het verkeerde kabeltje doorverbonden :)
zijn er 2 e voor 1x drukken en voor het 2de
maar ik zou me een raamsluitmodule bestellen als je het zo aansluit bij astra g gaan ge ramen niet meer automatisch omhoog of omlaag als je het elec raam knopjes in de wagen 2 sec inhoud dan sluiten of openen ze automatisch doet ie dan niet meer
heb me ook zo een module aangeschaft omdat ik er niet mee kon leven
@ bleu dragon dan sluiten je ramen altijd ook als je gewoon even ergens stilstaat ofzo 2de knopje is toch fijner heb het zelf ook zonieuwe us module gemonteerd :) deze keer eentje die niet warm word :)
idd wim geef je groot gelijk de autobestuurders zoude beter wat meer met de truckers inzitten
hoor het hier van paps ook dikwijls -
AuteurBerichten