Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[rquote=1898596&tid=145103&author=stefanDTI]LET OP !
Met erin zetten van het filter :
Geleid hem goed mee een heel eind erin met je hand er achter , anders dan vouw je hem op …..[/rquote]
Net als bij de astra G dus.Wat voor auto ? meestal zit de filter aan de passagierskant achter bij de benzine tank.
Ja
Wat hebben ze aan dat ene wiel, dat is makkelijk auto’s worden tegenwoordig niet meer met reserve wiel geleverd, er is dus een behoorlijke handel in 1 wiel voor mensen die wel een reserve wiel willen hebben (zoals ik).
Mark
Even beziggeweest met de astra van m’n (schoon)broertje, paar velgkappen erop gezet(en vastgezet met bundelbandjes) en een moertje M7 gemaakt om ervoor te zorgen dat zijn koppelingskabel niet terugdraait bij zijn astra F
Maar dan heb je wel een probleem als je aangehouden wordt toch ?, de motor met bijbehorend vermogen hoort niet in dit type te zitten en zou opnieuw door de rdw gekeurd moeten worden ?
Pakkingen altijd vernieuwen.
De peilstok geeft aan hoeveel olie er tussen min en max peil zit, in jouw geval zit hij als ik het goed kan zien net boven het minimum, even een halve liter erbij doen en kijken wat de stand dan is.
Ja dan ben je voor 5 euro mooi klaar, mits je het werkend krijgt natuurlijk.
bij mij was het compleet met laten doen(uurloon 65euro per uur) en kleine beurt
ok, dan zal ik eens keer langs de lokale garage gaan en vragen of hij het uit kan zetten
Met het vervangen van de distrubutie altijd rollen vervangen, een beetje garage doet dat.
Als stadslichten meteen gingen branden na het starten zou ik er niet zo’n probleem mee hebben, maar gewoon licht vind ik overdreven.
reken maar op 500 euro, dat was ik namelijk ook kwijt voor een astra g 1.6 8V uit 1999, waterpomp, distrubutie riem en kleine beurt.
Ik woon zo’n 20km onder Tiburg.
De prijzen die ze 2e hands vragen voor een cd30mp3 zijn zo hoog dat ik maar een goedkoop cigaretten aansteker mp3 ding gebruik van 10 euro..
Astra H bezig met turtle wax green de krassen uit het plastic van de tellers te halen, de vorige eigenaar heeft het namelijk voor elkaar gekregen om daar aardig wat krassen in te maken, dara ben ik nog wel even mee bezig.
Geinig die had ik nog niet eerder gezien, is er een adresje in Nederland die ze verkoopt ?
de 8 klepper blokken hebben meer trekkracht onderin dus fijner dan een 16 klepper blok met hetzelfde aantal pk’s.
Gewoon rustig aan dan gaat het wel.18 maart 2011 om 14:03 In reactie op: hoe maak ik bij een Astra H station een 12V contactdoos acht #17826399Ik heb gezocht bij mij, maar helaas ik kan geen 12V draad vinden bij mij.
16 maart 2011 om 18:06 In reactie op: binnekort wss trotse eigenaar van een astra G cabrio #17835801Mooie strakke wagen.
16 maart 2011 om 18:02 In reactie op: hoe maak ik bij een Astra H station een 12V contactdoos acht #17826398Oscar, hartelijk dank, ik had zelf zoiets als ik draad moet trekken dan is het me te veel moeite maar als de draad er al ligt dan is het snel te maken.
Voor de vraagsteller misschien ook leuk om naast stekkers in de middelconsole er ook een in de kofferbak te hebben, vooral makkelijk bij een lekke band achter want in de astra H (bij mij in iedergeval) zit een compressortje.slecht contact in het dashboard van de benzine meter, heb ik bij mijn ouder G astra ook wel eens last van gehad, een tikje op het scherm bij de brandstof meter losde dat tijdelijk op.
16 maart 2011 om 09:30 In reactie op: hoe maak ik bij een Astra H station een 12V contactdoos acht #17826396Als ik het goed begrepen heb dan haalt hij de 12V van de andere contactdoos bij de asbak af, die draad is natuurlijk aan het begin al gezekerd door opel zelf in de zekeringkast.
[rquote=1892386&tid=123157&author=KadAstra-EF][rquote=1892270&tid=123157&author=Astra F Vaassen][rquote=1891859&tid=123157&author=KadAstra-EF]Afspraak gemaakt met de autospuiter.
Afgelopen weekend (staat ook hierboven) mijn auto grondig schoongemaakt.
Toen kwam ik tot de ondekking dat beide veerpoten + het tankklepje visite hebben gekregen van ROEST.
het is oppervlakkig maar behandelen is noodzaak om de Astra F heel mooi te houden !!Groet, Rik[/rquote]
Zekers en die van mij gaat er binnenkort ook aan geloven. Laat gelijk alles aanpakken wat nodig is:wors[/rquote]
Zo denk ik ook, anders worden deze reparaties onbetaalbaar….
En dan te bedenken dat er voor de winter NIETS aan de hand was he. Dit is echt schade door de pekel !!
Zo snel kan het gaan.Groet, Rik[/rquote]
Pekel doet niks, je kunt 100 jaar pekel laten liggen op de lak en zo lang de lak goed is gebeurd er niks.
De winter heeft een ander probleem, steentjes, door het bevriezen van water komen steentjes los van het wegdek en komen tegen de lak aan en maken kleine gaatjes erin en daar is pekel gek op, eigenlijk niet te voorkomen.
Mark
Ik synchoniseer ze door de sleutel in het contact te steken, knop in te drukken en dan pas de sleutel draaien tot het in contact staat.
Aangezien je geen andere sleutel hebt kun je niet controlleren of het toevalling aan het zendertje in de sleutel ligt.Mark
-
AuteurBerichten