Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wat dacht je van bedroch, zelfs oplichting, immers als deze auto bij een niet dealer had gestaan dan had deze veel minder gekost, immers bij een dealer hoort garantie die je nu dus duidelijk niet hebt, genoeg redenen om de koop ongedaan te maken, ik denkd at als je hard genoeg van leer trekt deze autohandelaar wel eieren voor zijn geld kiest.
maar zorg er eerst voor dat je het een en ander van opel nederland zwart op wit hebt
Mark
legergroen schilderen
bij deze dan een tweede screenshot, vandaag gemaakt

Da’s makkelijk, hier een screendump

te zien dat het gisteren nog aangepast is, screendump is van vandaag 9-4-2011 mocht je een getuige nodig hebben dan bied ik me bij deze aan.Mark
Heel mooi, het is nu compleet duidelijk, in iedergeval voor de voorportieren, achterportieren moet ik nog even uitvogelen met die clip voor de raamslinger.
Naast andere speakers ben ik van plan het plastic van de portier (dat witte doorzichtige) te voorzien van een extra laag, dat zou met dynamat kunnen, maar ik heb nog wat anders liggen wat kwa geluidsdemping wordt gebruikt in machines.En de speaker met verloopring goed vastkitten met sileconenkit anders kan het zijn dat er water in de auto komt (volgens berichten die ik met google gevonden heb).
Ik ben van plan dit setje te plaatsen :
http://www.pimtensen.nl/shop_details.php?grp_id=5&sub_id=21&cur_id=7119
http://www.pimtensen.nl/shop_details.php?grp_id=5&sub_id=22&cur_id=7120
http://www.pimtensen.nl/shop_details.php?grp_id=5&sub_id=117&cur_id=2990
http://www.pimtensen.nl/shop_details.php?grp_id=5&sub_id=117&cur_id=4516
En de originele hoge tonen speaker te laten zitten.Of het mooi zal klinken, ik heb geen idee, sommige mensen raden caliber aan, maar ook andere merken, iedereen heeft zijn voorkeur.
Maar ik weet nog steeds niet of ik 60mm inbouw diepte kwijt kan, ook nog geen reactie gehad op de mail naar pimtensen.
Mark
En hoe doe ik het achter met de raamslinger ?
Bijmij is enkel voor electronisch, enig idee waar bij het voorpaneel hij bleef steken ?
Of heeft er toevallig iemand tekeningen hoe het in elkaar zit bij een astra H ?Bij het voorpaneel verwacht ik niet heel veel problemen, maar het achterportier daar zal wel een probleem komen met de raamzwengel vrees ik.
Ik heb ook nog geen autovraagbaak kunnen vinden voor de astra h en ook niks op internet over hoe de deurpanelen eruit moeten
mark
7 april 2011 om 16:56 In reactie op: Naar welke garage voor onderhoud regio Den Bosch / Veghel #17850858Uurtarief is absurd hoog, je kunt beter naar een lokale boch garage gaan.
Moterhuis is duidelijk een garage in problemen die veel geld aan iemand wil verdienen, 520 voor ene ruildynamo is absurd, dat zit meestal bij een echte opeldealer rond de 350 euro inclusief monteren en garantie.
200 euro voor diagnose is ook belachelijk, het lijkt er inderdaad op dat ze je een poot proberen uit te rekken, gebeurd inderdaad wel eens vaker in economisch mindere tijden.
Mark
Niemand ? misschien ook een howto hoe de panelen eruit te halen ?
Ik verwacht voor de twee schroeven onder en zijkantvan de deur eruit halen en vanaf ondere opnwrikken ?
en de achterportieren van de astra stationwagon een schroef maar ?De restrictie uit het luchtfilterhuis van de astra H gehaald voor betere reactie op het gaspedaal
De atsra g ging iets omlaag, maar dat was tussen 70K en 200K en niet heel erg veel (1 km per liter minder ofzo), maar dat komt gewoon omdat alles slijt.
Iemand adviseerde om de luchtmassa meter te vervangen door een beter exemplaar, geen idee of dat wat uit zou maken.
en ik kreeg deze link: http://www.eds-motorsport.de/shop/de/Opel/Astra-H/14L-Benzin-Z14XEP/Opel-Astra-H-Z14XEP-Phase1-LeistungssteigerungMaar mijn (technisch)Duits is zo slecht dat ik geen idee heb wat ze precies doen
Dan zal ik eens een V8 in mijn oude autotje uit 1975 lepelen :angel:D
Volgens de gegevens moet de 1.6 iets minder zuinig zijn als de 1.4, en met de oude G stationwagon(1.6 8 klepper) haalde ik 1:15 en die had 200.000 op de teller staan dus ik vind het een beetje vreemd dat deze zoveel zuipt.
Ja de stationwagon is 1280KG.
Nog andere mensen die het verbruik weten (en of er dan stadsverkeer of snelweg oi mee gereden wordt).Ligt er aan welke uitvoering je hebt, in die van mij zaten ze niet(g stationwagon), maar omdat de panelen achter beschadigd waren heb ik van de sloop twee anderen gehaald en daar zaten ze er wel in, dat scheelde kwa geluid veel.
Ik vraag me af of dat wel zo makkelijk gaat, dit ivm canbus, ik heb wel ergens gezien dat er een apparte zekering is voor de sensoren.
Het tijdelijk oplossen met jouw methode is niet de manier, de oorzaak is niet weg enkel voor even opgelost maar zal terugkomen, en dan moet je er niet aan denken dat het tijdens een remactie gebeurd.
Remmen zijn zaken waar je niet mee moet klungelen.
godver, daar gaat je no-claim.
Er is maar een tip, niet klooien met je remmen, nieuwe klauw plaatsen(of gereviseerde).
Als ik het goed heb kun je voor deze wagens ook een actief koolstoffilter kopen, met de luchtinlaat naar binnen gericht zou er van die sch..t dan ook snel niks meer te ruiken moeten zijn LOL
Haasje kun jij even onder jouw auto kijken om het zeker te weten, het is natuurlijk altijd mogelijk dat het plaatje in de vraagbaak niet klopt en ik heb sinds kort geen astra G stationwagon meer.
Nee hoor, zelfs in de garage presteerde ze het om het filter in onze astra G op te frommelen.
Als ik de tekening uit het boek mag geloven zit deze net als bij de astra F bij het rechter achterwiel.
Wat veel vaker voorkomt is dat de vulslang een scheurtje heeft waardoor je benzinelucht ruikt. -
AuteurBerichten