Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mooi, probleem opgelost, heb je de 12V ergens van afgepakt waar het eigenlijk niet voor bedoeld was
5A voor alles wat erop zit, enkel de mistlampen zijn 100Watt dat is al 8A, ik vraag me dan ook af of daar geen 10A volgens het boekje in hoort te zitten want stoelverwarming zal ook wel aardig wat stroom pakken.
ja enkel het scherm hoeft vervangen te worden, kosten, schrik niet opel vraagt 1200 euro(maar je kunt coulance proberen), maar die schermen kun je ook via ali express kopen en dan zijn ze maar 300, er is op youtube een filmpje te vinden hoe je ze kan vervangen, ze schijnen nogal vaak kapot te gaan.
Scherm kapot
5A vind ik wel licht als ik de verbruikers zie, maar goed je hebt dus waarschijnlijk kortsluiting ergens, ik neem aan dat hij eruit springt nog voordat je een van de gebruikers aangezet hebt, dus dan wordt het controleren voor de schakelaars richting zekeringkast.
gewone bougies vervangen om 30K, iridium om de 60K, en ja bougies kunnen gek doen, bij lage toeren goed werken en bij hogere toeren doorslaan, nou zijn de normale bougies niet zo duur dus bij vervangen van een bobine altijd mee vervangen, heb vroeger ook wel eens een champion bougie gehad die nieuw al niet goed werkte dus ik gebruik altijd ngk of bosch.
dat bobines kapot gaan is logisch, oudere bougies krijgen een grotere plaatafstand waardoor de spanning oploopt, dus als je een wagen hebt met kapotte bobine dan is de rest van het onderhoud meestal ook niet gedaan.
je sleutel moet aangemeld worden in de auto, kan met opcom.
ik denk een nieuwe alarm module helaas
even in de gaten houden of je bij de intellilux koplampen storingen krijgt (als die erop zitten) maar voor de rest is er nog weinig van problemen bekend.
Vroeger was er inderdaad een website waar je de opties kon lezen, helaas die bestaat niet meer, maar via opel nederland kun je het wel vragen, zo heb ik ook de lijst gekregen van mijn astra K
nee geen versterker uitgang, je moet een hi/lo converter gebruiken vanaf de huidige speakers om een versterker aan te kunnen sturen, sommige versterkers hebben een hi/lo converter ingebouwd zitten.
ontluchting van de benzinetank vermoed ik.
de motorkap heeft enkel een sensor als je er een alarm in hebt zitten
kwa comfort maakt het niet zo veel uit of je 16 of 17” eronder hebt zitten
Als je dynamo kapot is valt de stuurbekrachtiging uit in de astra G, nieuwe dynamo erin en leg ook meteen een extra massa draad van de dynamo rechtstreeks naar de accu om problemen in de toekomst te voorkomen.
Tandwielen waren idd niet fris meer, daar zal wel wat geluid van afgekomen zijn.
Koppeling, tja ik twijfel er een beetje aan, maar goed hij is nu helemaal nieuw dus daar kun je weer 200.000 mee vooruit bij normaal gebruik.
stage 1 is wel fijn, dan rijdt het allemaal net een stukje soepeler en ben je die achterlijke eco curve kwijt.
Hoe lang heb je deze auto al ?
De koppelings plaat zal niet zo duur zijn, nu hij toch uit elkaar ligt en je niet weet hoeveel kilometers ermee gereden zijn zou ik hem vervangen, nou weet ik niet hoeveel vertrouwen je hebt in de garage maar ik zou wel de oude plaat terug willen hebben
bij de gasklep zitten ook contacten, naar verloop van tijd worden die ook vuil en dat kan ook gekke storingen geven
ik zou ermee naar de dealer gaan en vragen, deze klacht heb ik van de astra K nog niet eerder gehoord.
ik liet bij de astra G bij iedere distributie vervanging meteen de thermostaat vervangen, de kosten zijn het niet want alles moet er dan toch al af.
ik heb de astra H al een tijd geleden verkocht, de klep zit binnen achter de midden console/dashboard en is een bekend probleem, die gaan nog wel eens lekken, gelukkig was het bij mij niet zo heel erg en de verwarming bleef het wel doen, doordat het op een klote plek zit kost het veel om te laten vervangen, vandaar dat ik het niet heb laten doen.
bij mij lekte hij maar een klein beetje, maar als ik jouw verhaal zo lees is het bij jou erger, schijnt een klote klus te zijn wat nogal wat geld kost in de garage dus ik heb het niet laten doen.
kachelklep kapot
ja inzetten is een paar minuten werk, je moet enkel oppassen het niet te strak aan te draaien want het is maar aluminium
-
AuteurBerichten