Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ja dit hoort niet te kunnen, ja dit is een ontwerp fout, denk je dat Franse opel dit ooit zal toegeven, vergeet het maar.
Net als dat onstar niet meer werkt en je geen updates meer zal krijgen voor het navigatiesysteem van een auto van 2 jaar oud, monsieur u bent genaaid.
1200 durft een opel dealer er voor te vragen, op ali express zijn veel goedkopere schermen te vinden en je kunt als je een klein beetje handig bent het voor een fractie van het bedrag doen.
ga maar eens naar het astra K forum op facebook https://www.facebook.com/groups/astrakforumnl
er zijn speciale setjes met kunststof haken voor om het kapje eraf te trekken, voorzichtig aan de gang gaan met een roerhoutje wil ook wel eens lukken
ik zou hem eens af laten persen om uit te sluiten dat er niet ergens koelvloeistof heen gaat waar het niet zou moeten
gesloten is altijd beter, hoewel bij vele turbo motoren het door een intercooler gaat is het het beste om met zo koel mogelijke lucht te beginnen.
PSA had natuurlijk gewoon aan GM kunnen betalen, maar dat wilde ze niet, vervolgens laten ze alle mensen die tot voorkort een nieuwe opel gekocht hebben en grof betaald hebben in de kou staan, denk je dat je extra veiligheid hebt dat de hulpdiensten gebeld worden bij een ongeval nou dan heb je het mooi mis.
Zelfde als met de navigatie, je stikt gewoon maar, vandaar dat velen net als ik zeggen, geen opel(zeg maar peugot met opel logo) meer
Niet updaten van navigatie is gewoon opel (Fransen) die er geen geld meer aan uit willen geven, de kaarten worden gemaakt maar opel wil niet betalen, schandalig natuurlijk voor nieuwe auto’s
Net als onstar, gaat enkel maar om het geld en dat geld van de klanten hebben ze al in hun zak en de Fransen willen niks meer uitgeven enkel de lusten hebben, opel is opel niet meer, gewoon een peugot met een opel logo, de ziel is eruit.
Grote kans is dat de moderne aanhanger voorzien is van led verlichting en dan werkt het niet
Ja het is belachelijk hoe de Fransen alle opel eigenaren naaien, geen onstar meer, geen navigatie updates meer enz, en dat voor een auto die 2 jaar oud was, de oplossing is simpel, na decenia lang opel gereden te hebben is het voor mij dag opel, na deze geen opel meer, een dikke middelvinger naar de Fransen en ik ben niet de enige die opel de rug toekeerd.
ja bij een paar honderd had ik het ook laten doen, de bak ligt er immers al af dus daar zitten de kosten niet.
ik heb geen idee wat ze er allemaal bij vervangen dus de prijs kan ik zo geen oordeel over geven, maar na 95K een koppeling vervangen is normaal gesproken onzin.
Stuur maar een prive bericht.
En ja bij de V41 van swissaudio werkt stuurwielbediening en origineel scherm ook, je kunt ook vanaf de swissaudio de tijd van de opel klok instellen enz.
weet je zeker dat het aan de claxon ligt ?
pas 95K, een koppeling gaat normaal gesproken makkelijk 200K mee, dus ik zou het lekker laten zitten, je versnellingsbak revisie zal je ook al rond de 800 euro gaan kosten, lekker het geld in je eigen zak houden.
Achterdeuren zijn kleiner, je kan overwegen een setje MTX speakers te plaatsen ipv duur origineel nieuw te kopen
radio uitwisselen kan, er zit nog wel wat verschil in kwaliteit, ik heb bij mij er een swissaudio in gehad, die had er namelijk o.a. navigatie inzitten en aansluiting voor een achteruitrij camera (die heb ik nog, bij interesse stuur maar een prive bericht) en er weer uitgehaald toen ik mijn astra H verkocht, originele speakers heb ik ook nog liggen.
Bij mijn weten zijn alle astra H geleverd met speakers achter, dus het kan goed zijn dat de vorige eigenaar er duurdere ingezet heeft en die voor de verkoop er weer uitgehaald heeft.
Stel de vraag eens in het astra K forum op facebook.
Met opcom gaat niet lukken want dan moet het contact aanstaan.
ik zou ook voor het deurslot gaan
Ja het zal enkel erger worden, nu met de nieuwe regels van de EU worden schermen vanaf 1-7-2021 enkel maar duurder omdat je importheffingen, btw en vervoerskosten moet gaan betalen, maar wellicht kun je er ook aan komen via Amazon.de
Het is hier geen Mercedes forum, was dat nog niet duidelijk ?
in de astra K kun je instellen wat de forward collision allert doet, enkel alarm of ook ingrijpen door te remmen, het systeem geeft soms valse meldingen.
ongeveer 2 frietjes dik, verminderd met de luchtvochtigheid op maandag
De prijs die de dealer vraagt is gewoon absurd.
begin eerst met de sensor te vervangen, dat zijn de kosten niet en kijk dan verder.
de motor geeft geen storingscode omdat er geen storing is, er wordt een te hoge temperatuur gemeten en dat is geen storing
125PK 1.4T, dan heb je een Belgische versie, de Nederlandse heeft 150PK, bij EDS in Duitsland maken ze er 185PK van en kun je hem op de test bank zetten, er is wel een type ecu die ze niet kunnen chippen, althans nog niet.
en kwa GPS, zou kunnen dat de module kapot is, maar kan ook een kabelbreuk zijn.
in de tussentijd kun je android auto gebruiken om met je telefoon een navigatie te hebben.
Wel voorzichtig zijn met sierlijsten weghalen, die kunnen breken.
-
AuteurBerichten