Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dan zul je meer gegevens moeten geven, welk bouwjaar bijvoorbeeld.
ik had er 215/55 r16 op liggen, dat was geen probleem en de kilometer stand klopte dan netjes met de werkelijk gereden snelheid
volgens mij was 205/55 r16 standaard op de astra H
klinkt naar een probleem met je koppeling
Dan zullen we toch wat meer info moeten hebben, welke zekering en wat hangt erachter
Dat is vreemd, een goede radio heeft een converter ertussen zitten en dan hoef je helemaal niks extra’s aan te sluiten
iridium bougies zouden bij 60.000 km vervangen moeten worden uit voorzorg, er zijn zelfs claims dat ze 100.000km mee gaan, dus ja na slechts 18.000 km vervangen is vreemd, zeker gezien de hoge prijs die ze rekenen voor deze bougies
Als de distributieriem kapot gaat dan stopt de motor, de kleppen worden dan niet meer bediend, dus dat is het niet
als je een compleet setje vervangt, dus radio met scherm is er niks aan de hand.
klopt, als ze de kop willen doen dan moet je alles doen incl vlakken, kleppen en geleiders bekijken op slijtage, klepkeerringen enz enz, daar gaan hele wat uren inzitten, een andere motor erin hangen is dan al snel goedkoper, maar dan weet je ook niet hoe die staat is.
Voor 2500 heb je al snel een andere leuke auto als een astra H
je moet de oude cd70 eerst afmelden die zit gekoppeld aan je scherm voordat je een andere afgemelde cd70 weer kan aanmelden
jij hebt ongeveer dezelfde uitvoering als onze 2018, enkel hebben wij een handmatig bak erin zitten, vrij luux uitgevoerd met ook stoelverwarming achter, wij hebben geen sportknop maar wel automatisch inparkeren enz.
het scherm is een bekend probleem, die van ons begint ook heel lichtjes te flikkeren aan de rechter helft, dus die zal over een tijdje kapot gaan, opel zelf vraagt een belachelijke 1200 euro voor het scherm, maar op het astra K forum op facebook zit iemand die dat veel goedkoper kan.
Koopkeuring is altijd aan te raden zeker bij die prijs, 2e hands zijn ze behoorlijk duur op dit moment dus dan wil je zeker zijn dat er geen verborgen gebreken zijn
Nou er zijn zelfs al cv ketels die hun eigen waterstof maken : https://www.wasco.nl/nieuws-item/nieuwe-cv-ketel-maakt-zelf-waterstof
Helaas wordt er door de overheid veel tegengewerkt voor waterstof omdat ze daar straks geen belasting over kunnen heffen.
En ja electrisch rijden is nog steeds duurder en ja cobalt is massaal nodig voor electrische auto’s de gebruikers van electrische auto’s sluiten graag hun ogen over wat er werkelijk aan de hand is.
Als je simpelweg de website erbij haalt van de ANWB dan zie je dat een corsa E per maand 560 euro kost en de benzine variant slechts 538 euro, dus JA electrisch rijden is duurder en heeft veel nadelen
als de geleide stangen al vernieuwd zijn dan doe maar een nieuwe remklauw, de astra J heeft een stukje plastic bij de remcupjes zitten, als die een keer te warm is geworden dan is die vervormd en kan ervoor zorgen dat de remzuiger blijft hangen waardoor alles weer heet wordt.
Electrisch rijden is net iets duurder dan benzine rijden, de ANWB heeft daar onlangs nog een test over gedaan, daarnaast is electrisch rijden erg milieuonvriendelijk, en er sterven heel veel kleine zwarte kinderen in mijnen in Afrika voor het delven van de cobalt die in de accus gaan
dus als je electrisch gaat rijden dan moet je niet in de achteruitkijk spiegel gaan kijken want dan liggen er een stel dode kinderlijken op je achterbank van de kleine afrikaanse kindertjes die gestorven zijn voor jouw accu’s
Daarnaast mag je met vrijwel geen enkele electische auto een caravan trekken en zul je voor je vakantie toch een brandstof auto nodig hebben want de laadstations onderweg daar staan rijen sukkels die een electrische auto hebben die uren op elkaar moeten wachten voordat ze weer verder kunnen.
Wat dat betreft kun je beter waterstof nemen, maar ja waterstof kun je zelf maken met zonnepanelen en een kleine waterstof centrale, dan kun je gratis je auto van brandstof voorzien maar ook je cv ketel enz, en dat wilt de overheid niet want dan kunnen ze er geen belasting over heffen.
Voor cruisecontrol zul je een schakelaar moeten plaatsen op de koppeling en een draad moeten trekken en dan zou het ook nog wel eens kunnen werken zonder verdere aanpassingen, enkel cruisecontrol lampje gaat niet branden op het dashboard omdat die er niet in zit
Tja daar heb je het al, Mexicaanse golf, dus geen Duitse degelijkheid, en dat is precies waar het aan schort tegenwoordig, hele dure auto’s en beroerde afwerking, als je naar de foto van de astra L kijkt en kijkt links hoe panelen van het dashboard op elkaar aansluiten en hoe goedkoop plastic het allemaal is dan weet je van tevoren dat er van kwaliteit geen sprake meer is
Nou dan zul je niet veel verschil merken, onderstel peugot 308 motor peugot 308 enz enz enz, zoals al aangegeven het is geen opel meer maar peugot met een opel logo erop maar dan lelijker afgewerkt, verwacht geen duitse degelijkheid meer
Heb je de L wel eens van binnen gezien, typisch Franse rommel, net als het onderstel, de motor enz enz, er is niks opel meer aan behalve het logo.

grote kans dat enkel een stekkertje geoxideerd is
Waarom zou je een peugot met opellogo willen ?
dat is niet zo gek, de nieuwe remblokken moeten eerst inslijten op de oude schijven, dat kan wel even duren.
ga naar een garage waar ze schokdempers kunnen testen, die hebben een trilplaat waar ze je auto op zetten, dan kun je stilstaand erachter komen waar het gerammel vandaan komt zonder lukraak onderdelen te gaan vervangen.
ik vermoed een lekke koppakking waardoor er nu koelvloeistof in je cilinders zit.
dit is geen normale slijtage, neem contact op met opel Nederland en als dat niks oplevert dan naar een goedkope bosch garage want de prijzen bij opel zijn absurd
[quote quote=18470015]Dat geluk had ik helaas niet haha. Swissaudio dat is de radio neem ik aan?[/quote]
ja swissaudio is degene die begonnen is met dubbeldin voor de astra H, dan kreeg je een hele hoop opties als telefoon, navigatie, achteruitrijcamera, mogelijkheid voor extra versterkers, tv, dvd enz enz en een fatsoenlijke versterker erin, later zijn er een hoop china namaak van gekomen met nogal mindere kwaliteit, bij verkoop van mijn astra heb ik de originele cd30 erin gedaan
-
AuteurBerichten