Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Sow, dat is tog fokking nie normaal:P
Vanmorgen om 9.15 uur de auto in en via de flappentapper naar EDS gereden. Het weer was echt klote en tevens errug druk op de weg. Omstreeks 10.40 uur kwam ik bij EDS het parkeerterrein opgereden en zag aldaar een grijze Vec-C staan met nederlands kenteken. Ik dacht, da’s de C van Janneman. Hij had om 10.00 uur een afspraak en ik dacht, of die van hem is al klaar, of hij staat nog te wachten.
Ik ben naar binnen gelopen en Jan en ik hadden direct oogcontact. Hadden elkaar nog nooit ontmoet maar hadden beide kriebels in de buik. Heren, let wel, EDS-kriebels wel te verstaan. Jan z’n auto moest nog gedaan worden en werd al snel in de touwen gehesen. Ik zal me bij mijn eigen verhaal houden zodat Jan zijn eigen ervaring met jullie kan delen.
Na de vec van Jan was de mijne aan de beurt. De monteur reed de auto naar binnen en deze werd stevig verankert, software werd uitgelezen en na een kwartiertje werd de nieuwe software er weer ingelezen. Fire it up baby. Nou nou, de auto werd gestart en de rollerbank deed zijn werk. Ik moet zeggen dat vanachter een raampje je auto zo te zien stampen doet in het begin best wel pijn aan je ogen en oren:cry. Maar, dit werd goedgemaakt door de eerste meting:wub. Tsjonge, 190pk en een koppel van dik 430Nm. Let wel ik heb een standaard 120pk:o
Zelfs de monteur zei dat het een beetje aan de hoge kant was. Ook de chef zelf, Heer Schindler, kwam nadat hij lucht had gekregen van deze meting, zelf even poolshoogte nemen. Geen probleem zei hij, we zetten er gewoon iets andere software in zodat het vermogen iets gedempt wordt. Nou klik maar op de link hieronder voor de definitieve details.
http://i227.photobucket.com/albums/dd18/malamutesenna/EDS-Roel.jpg
Na deze nieuwe test alles afgekoppeld en een proefrit gaan maken. Jezus miena, dat ding is echt anders geworden. Wat een power. Trekken als een paard hoor:worsking::worsking::wors
Om 15.00 uur was ik weer thuis na wederom een errug regenachtige rit. Een leuk dagje uit die ik alle C-rijders kan adviseren.
Greetz Roel met een super-C
origineel gepost door Edvries
vokking jealous!!! Veel plezier en laat ons weten, rij voorzichtig terug!!(Duurt dus een uurtje als jan om 10.00 uur aan de beurt is begrijp ik)
Denk ook dat het een half uur tot een uur zal duren. Geen idee eigenlijk. Ik zal een paar :kewlpics maken voor jullie. Route staat al in de Tomtom, wel via de flappentapper:P
Morgen om 11.00 uur afspraak bij EDS. Ben benieuwd.
I’ll keep you guys informed;)
@Janneman Vectra C
Kunnen we samen een bakkie doen morgen:worsorigineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door opel-limbo
Vandaag EDS gebeld. Misschien kan ik zaterdag nog terecht!!! Dat hoor ik morgen. Hoop dat ik er verstandig aan doe om mijn blokkie op te waarderen!!! Huidige KM-stand 120500.Greetz Roel met een C
Hee Roel ik ben er om 10 uur zie ik je misschien daar wel:wors
Jan
Jan, wellicht zien we elkaar, ik ga dadelijk EDS bellen.
Greetz Roel
Vandaag EDS gebeld. Misschien kan ik zaterdag nog terecht!!! Dat hoor ik morgen. Hoop dat ik er verstandig aan doe om mijn blokkie op te waarderen!!! Huidige KM-stand 120500.
Greetz Roel met een C
origineel gepost door c-dett16v
oke, zo als je ziet is hij nu uit de doka:PMooi stuurtje, jammer dat ie nie past.
origineel gepost door c-dett16v
origineel gepost door opel-limbo
origineel gepost door speaker
Zijn ze al gemaakt de :kewlpicsDenk dat de :kewlpics aan het bijkomen zijn in de doka:D
doka:hmmz :o
doka = donkere kamer:agent
iets wat de meeste fotografen gebruiken;)origineel gepost door wim-v6
helaas is de 2.2DTi van een heel ander type als de 1.9CDti.zo is de 2.2DTi geen Commonrail, maar met een mechanische verdeler pomp.
Willem
Thanks, weer wat geleerd.
Hallo,
Ik heb een 1.9 cdti 120pk met ook een stotterend probleem. Klik op de link voor het topic.
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=116333
Greetz Roel met een C
Kwaliteit maakt niets uit. Gaat erom dat je al dat moois met ons wilt delen!! Thanks:wors
De mijne, 1.9 cdti 120paardjes, zit kwa temperatuur meestal tussen de 80-90 graden. Weet niet of dit oke is maar denk het wel. Onder de 80 staat ie alleen als ie nog koud is, grapje.
De antwoorden waar je echt iets aan zult hebben zullen nog wel komen.
Groet Roel met een C
origineel gepost door Shiningstar
Dit is mijn eerste keer op een forum neemt u mij aub niet kwalijk
ik wist niet dat ik me moest voorstellen maar als dit een probleem is geef dan gewoon geen antwoord er zijn meer wegen die naar rome leidenEvengoed welkom hier!!!!!!!!!!!!!!
JE CAPSLOCK STAAT NOG AAN !!
:jerry [/quote]De jouwe ook!!!!!!!!!!!!!!!!!:wors:jerry:wors:jerry:wors
Echt een rare post als eerste post zeg.. en nog in hoofdletters ook… t wordt steeds gekker..:argue [/quote]
Hoe gekker hoe beter is waarschijnlijk de gedachteking:
origineel gepost door Shiningstar
IK WIL IN MIJN VECTRA C 2006 DE NIEUWSTE KOPLAMPEN PLAATSEN MET HET MEEDRAAIENDE GEDEELTE, WEET IEMAND OF DIT MOGELIJK ISAntwoorden vallen niet zomaar uit de lucht. Daar moet je je eerst even voor voorstellen. Wel zo sociaal.
Evengoed, welkom hier.origineel gepost door speaker
Zijn ze al gemaakt de :kewlpicsDenk dat de :kewlpics aan het bijkomen zijn in de doka:D
origineel gepost door speaker
origineel gepost door Edvries
ik ga ook, weet alleen nog niet wanneer.. op zich wel een goede aanbieding nu voor 350…mss kunnen we volgend jaar samen gaan !
Heb jij 160pk en ik 200pk ! :P
Met die 350 euro vind ik de stap een stuk minder groot ineens. Ik kan Suus nu ook overtuigen van het nut ( welk nut ) en de prijs !! king:Volgens mij ben ik veel te voorzichtig met het laten chippen van mijn C.Gewoon denken:het kan geen kwaad:hmmz
ook hier geld: Correct me if i’m wrong
That’s my quote!!!!!!!!!!!king:
origineel gepost door Spacejam
Het ligt er aan wat voor 120pk variant je hebt een 8v of een 16v een 8v kan vaak tot de 150pk en een 16v tot de 180pkVolgens mij is het zo dat de 120 pk een 8kleppert is en de 150 pk een 16kleppert
Correct me if i’m wrong:vertag
origineel gepost door Edvries
120+43 is toch ook rond de 160..?? anyways, jij kan ook naar EDS geen probleem. Check het verslag van Jurgen maar. ik ga ook, weet alleen nog niet wanneer.. op zich wel een goede aanbieding nu voor 350…Ah damned. Foutje. Ik bedoel dus van 120pk naar zo’n 143pk, dus plus 23pk.
Jammer voor je dat het stuur niet past. Ben benieuwd naar de :kewlpics
Zo langzamerhand denk ik dat ik ook maar eens een afspraak ga maken bij EDS. Wat ik me nu wel nog afvraag is het volgende. Een aantal tuners geeft aan dat een 120pk versie te chippen is met zo’n extra 43pk. Op de site van EDS geven ze aan dat ze richting de 160pk kunnen. Ligt dit allemaal binnen de grenzen van mijn 8-klep-blokkie?? Heb er nu zo’n 120500 km opstaan en wil er toch nog een heeeel aantal meer rijden.
Greetz Roel
origineel gepost door speaker
Bij mij kraakt ie ook , maar dat is na alleen na lang stilstaan en na 2 minuten rijden is het over.
Bij mij is het m’n linker schokbreker !Bij mij dus alle 4. En ook na wat langer stilstaan.
Mooi die Signum, en die motor:wub
Greetz van een andere opelaar uit Limburg
-
AuteurBerichten