OPCdriver

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 1,092)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: kopbouten c20let #17845229

    Of overschakelen op ARP kwaliteit.:thumbup

    In reactie op: enorm veel witte rook #17844279

    Je rijdt dus zonder 2e lambdasensor?
    En je krijgt geen waarschuwing/storingslamp?
    Zou ‘m toch weer terugplaatsen ondanks dat ie niet
    zo heel veel doet.
    Heeft niets met je rook te maken lijkt mij.

    In reactie op: Bezig met 1.9CDTI box aan te passen.. #17831742

    [rquote=1900806&tid=144163&author=Dietrich Concept]levert dit ook wat op als je dit bij een 19 cdti 150 pk gaat doen [/rquote]
    Verwacht geen wonderen maar alle kleine beetjes helpen.
    Tuning = optimaliseren van een motor.

    Zou voor de Koni sportkit gaan die is redelijk betaalbaar en gegarandeerd goed
    niet in hoogte instelbaar maar laag genoeg vond ik (en menigeen).
    Voor instelbaar Koni Chroom maar die is wel een stuk duurder en uiteraard instelbaar
    qua hoogte deze set stelde ik zelfs hoger in dan de gele set!!
    Want dat lage gedoe gaat idd snel vervellen als je de grond raakt of als je uit je
    auto rammelt.

    In reactie op: Opel Astra G orginele velours automattenset #17844428

    Dacht dat deze alleen leverbaar waren met Opel logo.
    (daar heb ik nog wel gebruikt setje van liggen)

    In reactie op: Z20LER, Z20LEL en Z20LET met meer dan 250 pk #17842285

    Voor die laatste vraag hoef je alleen even de zoekfunctie te gebruiken.

    In reactie op: enorm veel witte rook #17844276

    Check gewoon even de luchtslang die tussen de turbo en intercooler
    zit op olie , een beetje is normaal maar als het er echt uitloopt alsof
    je aan het aftappen bent wordt het tijd voor een andere turbo , met
    de bekende oilrestrictor en cool pakket niet te vergeten.

    In reactie op: Stootlijsten los halen. #17844114

    Zitten erop geklikt wat ik me herineren kan , dus idd aan
    de binnenzijde van je deur de haakjes indrukken en naar
    buiten duwen.
    (please correct me if ‘m wrong)

    In reactie op: Astra J occasion problemen #17843241

    Is natuurlijk niet erg netjes dat hij niet gemeld heeft dat de auto schade heeft gehad.
    Gebeurd helaas wel meer , want niemand koopt graag een schade auto en als men
    het niet ziet en de auto wordt verkocht is de kans op ontdekking evengoed vrij klein
    en komt menig dealer/garagist ermee weg en daar hoopte die in jou geval waarschijnlijk
    ook op.
    Ik zou zelf geen reparatie v/d reparatie willen , maar mijn geld terug vragen omdat
    ik iets gekocht heb wat niet is wat men ervan zei (verborgen gebrekken idd).

    In reactie op: probleem c20let pag 3 help? iemand een idee? #17691607

    De Bailey kun je wel open maken en schoonmaken , wat veel gebeurd is dat er zand
    tussen de zuiger en de wand komt en na verloop van tijd vastloopt.
    Haal hem dus even uit elkaar en spray hem na gereinigd te hebben met siliconenspray
    en dan zou ie weer goed moeten werken.

    In reactie op: Waar zit de Intrieur filter van een astra h ? #17843388

    [rquote=1898733&tid=145103&author=opel-mark][rquote=1898596&tid=145103&author=stefanDTI]LET OP !

    Met erin zetten van het filter :

    Geleid hem goed mee een heel eind erin met je hand er achter , anders dan vouw je hem op …..[/rquote]
    Net als bij de astra G dus.[/rquote]

    Was al bang dat ik de enige was met dat probleem.:D

    In reactie op: Olie lek / kleppendeksel. #17822265

    [rquote=1897761&tid=143239&author=Baas J.]Pakking carterontluchting??[/rquote]

    Ja zit onderaan de ontluchtingsbuis , is zo’n metalen
    pakking die eigelijk maar 1x kan gebruiken maar verder nooit
    stuk kan gaan , dus kan je hem met een heel klein beetje
    vloeibare siliconen pakking gewoon weer hergebruiken.
    Ook niet te hard aandraaien die twee boutjes anders trekt je de flens v/d buis krom en dan lekt ie gegaradeerd.

    In reactie op: turbo druk zafira opc 2003 #17843520

    Deze info kun je beter bij je leverancier die je auto gechipt heeft kunnen opvragen
    die heeft jou auto specifiek afgesteld op al deze modificaties.
    Maar ik gok dat je 1.2 a 1.5 bar boost maakt en ongeveer 240 a 260 pk heeft.
    Meer vermogen : Leh turbo setup of Garrett turbo.

    In reactie op: andere dumpvalve nodig bij fase 2? #17843565

    Je bedoeld dat je een Bailey dumpvalve gebruikt?
    Het kan zijn dat de zuiger ervan wat stroef loopt
    je kunt hem demonteren en schoonmaken en
    inspuiten met siliconenspray dan zou ie lekker
    soepel moeten werken.

    In reactie op: Astra J occasion problemen #17843234

    Zou idd allemaal vervelend zijn , even met een expert/specialist op een brug
    even onder de auto kijken.

    In reactie op: Bezig met 1.9CDTI box aan te passen.. #17831738

    [rquote=1898225&tid=144163&author=DEEF]een open filter op een turbo motor :cry
    [/rquote]

    Beter dan helemaal g…

    In reactie op: Bezig met 1.9CDTI box aan te passen.. #17831736

    [rquote=1898140&tid=144163&author=needlefreak]geweldig hoe je die aanpassingen doet maar is een open sportfilter niet gemakkelijker (weet wel niet of dat gaat )
    [/rquote]

    Kan wel maar geeft wel extra aanzuiggeluid , kans op storingen (motor loopt te arm) en filter zuigt makkelijk veel vuil en zand aan (veel reinigen dus) en er gaan geruchten dat de K&N olie de lmm aantast en zo defect gaat.
    En niet te vergeten Baas J. heeft er een verschrikkeleke P-hekel aan.

    In reactie op: Tempratuursensor stuk??? Niemand?? #17841634

    Z20LET/LEH heeft geen egr.

    In reactie op: Z20LER, Z20LEL en Z20LET met meer dan 250 pk #17842271

    [rquote=1897497&tid=145005&author=belgium turbo]Als ik dat hier allemaal lees dan zou ik toch liever een komplete LEH motor inbouwen.[/rquote]

    En een H OPC met M32 en Quaife sper eraan vast:P.

    In reactie op: Z20LER, Z20LEL en Z20LET met meer dan 250 pk #17842266

    M’n OPC had stock internals en alleen bolt-on’s en EDS tuning = 298 pk en 405 nm.
    Motor was natuurlijk wel redelijk vers (auto toen nieuw gekocht en verkocht met 35000 km)
    Voorbij dat vermogen is het idd wel slim om ook iets aan het draaiend gedeelte te doen.
    Carillo rods en JE pistons bv , ik weet niet of er goeie aftermarket krukassen leverbaar
    zijn voor deze motoren (forged of beter billet).

    In reactie op: Ervaringen M-Tech #17841842

    Eeh , hoe zeg ik dit nu weer netjes , oja.
    Er zijn ook andere hoor.

    In reactie op: Wat vragen #17841769

    Tanklekkage : ontluchtingsslang mogelijk defect anders ontluchting op tank zelf.

    In reactie op: Tempratuursensor stuk??? Niemand?? #17841631

    Gaat om een Z20LET.(met LEH turbo)

    In reactie op: oil restrictor bout van regal #17841685

    EDS bestellen of ophalen.

    In reactie op: oil restrictor bout van regal #17841683

    Werkt:thumbup
    Monteren hangt af van of je de juiste tools hebt ervoor
    en je een beetje handige sleutelaar bent.

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 1,092)