Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
JATO monteren gegarandeerd dat je de snelste bent , nadeel lastig te verkrijgen
is nl. military surplus equipment = Jet Assisted Take Off = een Raket.:PQuote Fearless : zwarte rook produceert = geen olie maar een (te rijk) brandstof mengsel.
Verbrandende motorolie geeft grijs/blauwe rook.
Quote 2000 : Heb ik ook Binnen 3 weken is het opgelost.
??????????8 februari 2011 om 09:56 In reactie op: Vervanging distributieriem 2002 Astra G Coupé 1.8 16v #17813454Doen , weet je zeker dat het goed zit , is maar een fractie in kosten
van de eventuele schade die je anders riskeert.Hans quote ;Een Citizen’s arrest, waarbij hij “per ongeluk” drie maal tegen de muur aan viel is helaas de beste oplossing voor dat soort.
Een testbeet van die papegaai lijkt me ook een mooie straf.(alleen is het wel weer zielig als ie
er een enge ziekte van zou oplopen)2 februari 2011 om 19:32 In reactie op: Wonderbolt – oil restrictor bout – **Ze zijn op!!** #17655681[rquote=1856636&tid=124506&author=DEEF]heb dr een catchtankje aan gehad,paste niet 100% eronder…heb ‘m nog liggen voor eventuele keuring(is volgens mij ook APK afkeur??)maar dr komt genne druppel olie uit het filtertje.:hmmz
[/rquote]
That’s the bitch , het past allemaal zo slecht en er is haast geen ruimte voor zo’n tankje , het fitertje zit er daarin tegen zo op ziet er clean uit en lekt bij een goede motor nauwelijks.
Ik heb zelf bij de apk nooit problemen ermee gehad en heb een dergelijke oplossing op al mijn auto’s so….Denk het wel als je rustig erheen rijdt , wat je zelf al zegt de olie zit
al overal en die moet je er wel goed uithalen zoveel mogelijk.
Op straat is momenteel geen optie vrees ik beter in een droge ruimte.Welkom op het Opelforum , mooie velgen ; OPC , hot , hot….
Welkom op het Opelforum , ook bedrijven zijn hier welkom met info en raad.
Je kunt ook via ons forum reclame maken voor je bedrijf via allerlei banners.Je vraag hoort hier eigelijk niet thuis dit
is een forumdeel om je voor te stellen.
Dus hierbij welkom geheten.
En als antwoord op je vraag : BP ultimate heeft de hoogste octaan waarde in NL.Welkom hier met je nieuwe Opel aanwinst op het Opelforum.
Om foto’s te plaatsen moet je even kijken in het PC & Multimedia forumdeel.
Of anders via het de zoek functie even proberen.That’s a classic , keep on saving them.
Dus ook welkom hier op het Opelforum.Aardige story , hier zijn er nog meer liefhebbers om ideeën mee uit te
wisselen , welkom op het Opel forum.Koelmod. nu doen als alles gemonteerd zit kom je naderhand
er niet meer bij.Uitleescomp. kost 4 tientjes , je hebt inmiddels OBDII die lees je zo niet meer uit , :hmmz
(volgens mij) en met zo’n uitlees comp. kun je gelijk ook codes verwijderen. :thumbup30 januari 2011 om 20:47 In reactie op: bak problemen. update een F23 AW is ook een srt bak. #17807199link doet ’t niet.:(
Tuurlijk niet : Leistung (kW bei min-1): 129 / 5500
Z20NET-niet:D
Z20LET/LEH-elemaal:PBij de OPC (benzine) modelen zit ie voor de motor en
airco rad. lekker als 1ste in de koele lucht voor max. powerZoals je het zelf als zegt zou het heel goed kunnen , het andere komt
vaker voor trouwens (vastzittende remkabels) v/d handrem.Denk niet dat je de enige bent die niet wil zagen in z’n nieuwe auto
zal dus denk ik wel 1 op 1 uitwisselbaar zijn zoals de meeste.
En Irmscher is een topproduct dus lijkt mij sterk als het wel zo is.Dbilas flowmaster bestaat uit luchtfilter en luchthaper uit gietalu. en
van die verwarmings buis/slangsel (deze bedoel je zeker met niet zo netjes)
Die zou je kunnen vernieuwen of door siliconenslang vervangen.
Het systeem is idd. niet 1 v/d goedkoopste vandaar dat ik
denk dat opknappen wel een goed idee is.Da’s toch opzich al een heel mooi en efficiënt systeem , laten zo en regelmatig
schoonmaken zou ik zeggen.Welk type astra , welk type motor , welk bouwjr.
Inlaat lek is geen afkeur maar ook niet goed voor je motor.
Als je gas geeft en je hoort nog steeds wat lekken denk ik
toch eerder weer aan je uitlaat.
Herkeuring gratis of niet kan bij ieder station verschillen denk ik.ps . we hebben ook nog een apart APK forum hiervoor.
Open luchtfilter geeft meer aanzuiggeluid en als je er koude lucht naar
toe kan geleiden ook extra vermogen , nadeel is dat het wel veel
zand en andere rommel aanzuigt dus regelmatig reinigen is noodzakelijk.
Dbilas heeft wel mooie eigen merk luchtfilter huizen met koude
luchtaanvoer (geen open filter maar inleg K&N style).Moet zo te doen zijn met torx-lang (oude) en (dacht) inbus lang voor de nieuwe bout.
De turbo gaat idd. vaak snel terziele maar reken deze niet tot de pure motor
bij de turboloze opc 1 blijft de motor redelijk probleemloos.
Klepseals harden uit door hoge temp. , als je dan nog olieproblemen hebt
zouden de geleiders ingesleten kunnen zijn , en 130 d km is best wat voor
een high performance motor , tja en over Subaru kan ik helaas niet oordelen.
Ik vind (maar dat is voor ieder persoonlijk,he) dat de Z20LET/LEH en ook de C20LET
geen slechte of zwakke motor , ze krijgen best wat voor hun kiezen en blijven mits
goed onderhouden goed doen wat ze moeten kunnen doen nl ; het leveren van veel
vermogen uit een relatief klein pakketje. -
AuteurBerichten