Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
oner
Deelnemerbeste sw_reijnders,
wat kun je nu allemaal met dat “ding”?
Ik ben de afgelopen weken al meerdere malen bij de dealer geweest met mijn auto voor de foutcode en uitlezen(a 31€ per keer).Groet,
oner
Deelnemerheb je al wel contact gehad met de verkoper?
En zo ja wat zecht die persoon dan?oner
Deelnemerik heb hem ook besteld:D
Zijn er al mensen die hem binnen hebben?
En kunnen ze eens wat ervaringen vertellen over de snelheid van leveren, zit er goede software bij, werkt het op je auto? en welke auto heb je?Groet,
oner
Deelnemeris er misschien iemand in de buurt van Almere met een TECH 2 om mij te helpen met dit probleem?
Alvast bedankt.
Groet,
Alioner
Deelnemerwas ik weer even:
weet iemand hier misschien wat de volgende probleem zou kunnen zijn?
auto smorgens starten gaat goed;
een stuk rijden (ook niks aan de hand)
na een paar uur weer starten, gloeilampje gaat niet aan, maar het lampje met de auto en sleutel erin gaat branden, na een paar keer gas geven of een klein stukje rijden (minder dan 200 meter) gaat het lampje weer uit.Ik hou mij aanbevolen voor verschillende opties. (Garage zecht gloeibougies)
oner
Deelnemerhallo allemaal,
ik reageer ook even op dit draatje omdat ik denk dat mijn thermosstaat ook stuk is.
Als ik via de “verborgen” menu de coolant in de gaten hou komt deze niet veel hoger dan 75-77 graden..
Of is dit de normale bedrijfs tempratuur van deze auto?
Het gaat trouwens om 1.9CDTI.oner
Deelnemerorigineel gepost door wim-v6
een topic eerder meld je nog dat je een 100pk hebt….
Willem
Beste Willem je hebt gelijk ben er eindelijk achter wat het is..
het is dus echt de 100PK..
Ik had van de dealer wie de auto voor het eerst heeft geleverd dat het om een 120PK versie zou gaan.. vandaar dat ik dat erbij had gezet.
Bedankt voor je correctie.oner
DeelnemerOPC bedankt voor je reactie.
Ik heb net gegeken en daar staat op toch echt 74KW op…
Snap niet hoe de verkopende dealer (dus de dealer die de auto voor het eerst heeft geleverd) erbij komt dat het een 120PK uitvoering is..Misschien is die wel gechipt opgeleverd ofzo..
oner
Deelnemerchippen lijkt mij niet zo een goed idee..
De auto gaat daardoor toch korter mee, je krijgt meer onderhouds kosten gaat meer verbruiken..Wat ik heb begrepen is dat de 100PK motor om de 120dkm een nieuwe distributieriem moet hebben en een 120PK bij 150dkm..
Daarom wil ik graag weten wat de standaard pks van de auto zijn…oner
DeelnemerMaar hoe weet ik nou welke motor ik heb?
De ene opel dealer zegt 100pk en de andere 120pk..oner
Deelnemerin mijn auto (astra H) zit geen temp meter.
Hoe weet ik wanneer mijn auto warm is?
Het is een diesel ik ga smorgens vrij snel de snelweg op na een km of 3 a 4..Ik vind het heel vervelend dat mijn auto geen temp meter heeft.. is daar wat aan te doen?
oner
DeelnemerHalllo allemaal,
ik denk ik hou jullie even op de hoogte.
Het schijnt dat de LMM stuk is, hij is weer gemaakt :D :D
Ik vraag me af of het eerste probleempje die ik had ook hiermee te maken kan hebben.oner
Deelnemerorigineel gepost door Goossens Bjorn
yep, doet de mijne ook, heb de 1.7cdti ecoflex. Als hij de roetfilter gaat reinigen verbruikt hij stationair 3 a 4L/h je hoort ook dat de motor dan anders draait. Je mag je motor NIET stilleggen tijdens het reinigingsproces.Uhh oeps…. Ik heb wel mijn motor afgezet al wel 2 keer ondertussen omdat ik niet wist wat het was..
Hoelang duurt het reinigingsproces?
Ik vind het dan ook raar dat het 2 keer zo snel achterelkaar plaats heeft gevonden…Ik heb trouwens de Z19DT blok.
Zou het niks anders kunnen zijn?
B.V. vieze of verstopte brandstoffilter, iets met inspuiting?oner
Deelnemerorigineel gepost door OPC Turbo
Zit er een roetfilter onder???Het wordt hier overigens zeer op prijs gesteld dat je je even voorsteld in het daarvoor bestemde topic.
Ja er zit een routfilter onder, en ik heb me ondertussen ook voorgesteld.
-
AuteurBerichten