Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Helaas heb ik 2 linker handen hahaa..
Denk dat ik de radio maar ga vervangen..
@roodrunner wrote:Het enigste wat je kunt doen zonder de radio te vervangen is er zelf
een line in op de radio te maken.
http://www.css-haupt.de/vectra/english.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Anders is het niet mogelijk voor zover ik weet.
Groeten,
PatrickHeb helaas, geen draaiwieltjes op de stuur zitten.
quote=”sw_reijnders”]heb je draaiwieltjes op je stuur zitten of 6 knopjes
als je draaiwieltjes hebt, zou je er een CD30mp3 in kunnen zetten
die speelt wel mp3 af.[/quote]Wat s verschil tussen de x20xev en een c20xe?
@Bug Killer wrote:het is een x20xev uit een astra f gsi. met dbilas nokkenassen, licht vliegwiel en 4-1 uitlaatspruistuk. nu aleen nog chip op maat en groep a terug dr onder dan is die even klaar :jerry
DIK DIK DIK !!!! :thumb :thumb
@david verburg wrote:






dit is mijn corsa de kleur komt niet echt uit vanwege het licht das jammer
verder wel mijn idee van hoe een corsa moet zijn
gr davidAlleen zonde van de 2de spoiler.. voor de rest wel een WAUWding ! :thumb :thumb :thumb
@Wilco145 wrote:Ben nieuw hier dus bij deze een foto van mijn Corsa (Underconstruction)







NICEE!!
Wat voor achterlampen heb jij??
@Robvanhooff wrote:Heb maar een nieuw account aangemaakt, mijn oude kan ik met geen mogelijkheid meer op.. ( robke88 )
hierbij wat foto’s van de corsa in zijn huidige staat.
achterklep nu zonder roest


groep A vanaf de kat

Brock B5 7J en 8J

4x nieuwe matjes, dik velours

Emphaser EBR112A

Okee, duidelijk!
Iedergeval bedankt voor de informatie!!
@*Jurgen* wrote:nee hoor, in de jaren 90 al wel, volgens mij astra GSI’s sowieso. Denk dat auto’s met een boordcomputer zo’n slijtagesensor wel hebben.
Zeker vanaf bouwjaar 2000 ?
@*Jurgen* wrote:@BlackDevil wrote:
De duurdere automerken (BMW, Mercedes etc.) zijn vaak uitgerust met een remblokslijtageindicator. Via een aparte kabel aan de remblokken wordt een optisch signaal aan het dashboard afgegeven (waarschuwingslampje) als de remblokken aan vervanging toe zijn.
Opels hebben het ook wel hoor ;)
Das duidelijk tnxs!!
dat wordt gewoon bestellen zonder dat kabel !
@BlackDevil wrote:De duurdere automerken (BMW, Mercedes etc.) zijn vaak uitgerust met een remblokslijtageindicator. Via een aparte kabel aan de remblokken wordt een optisch signaal aan het dashboard afgegeven (waarschuwingslampje) als de remblokken aan vervanging toe zijn.
Heb precies het zelfde probleem , auto is zelfs op de brug geweest niks gevonden, hele kofferbak leeg gehaald alsnog hoor je t kraken
contact opnemen met robbywag zit hier op t forum + marktplaats.
scu6!
Gister toevallig boodschappen gedaan ( GROTE :-P )
Leg zo de boodschappen kar in de kofferbak rij weg, merk toch dat er iets niet goed zit links achter. En Linksvoor als ik soms scherp bochten neem op een onevenweg, hoor ik een stang dat geluid maak en dat hoor je bij het draaien van de stuur.
@robert_corsa wrote:ik gok idd iets met de veren.
anders een zware sub in de achterbak leggen, of gooi eens wat zakken zand erin, en rijd dan nog eens een keerAchterdempers zijn in september 2011 vervangen in oktober gekeurd bij opel dealer geen problemen mee gehad.
Als ik de kont van me auto na benende duw dan komt hij omhoog, tot normale hoogte.Veerschotels niet naar gekeken.
@McKaamos wrote:
Stabistang merk je niet als je gaat lopen schudden.
Zit ingesloten in de achter-as balk.
Als die gescheurd is, zie je dat alleen als je hem daadwerkelijk inspecteert.Maargoed, dempers vervangen he? Voor nieuwe of 2dehandsjes?
Geef de auto eens een duw naar beneden. Komt hij dan omhoog tot iets boven normale hoogte om dan terug te komen naar normale hoogte?
Of gaat hij nog weer omlaag onder normale hoogte en dan pas terug? of erger nog, meermaals stuiteren.
Want dan zijn de dempers nogsteeds niet goed.Verder, kijk ook even naar de veerschotels. Is er toevallig eentje rot? Dan kan het best zo zijn dat hij stiekem ietsjes schuin wil staan (niet te zien aan de buitenkant, zo weinig) maar kan wel invloed hebben op de rijdbaarheid.
Geen idee, heb aan alles lopen schudden, als zat gewoon goed stevig..
@BlackDevil wrote:
Stabilisatorstang achteras mogelijk kaduuk?
Ik zoek 1 voor onder mijn auto, welke moet ik hebben?
Gister op de brug gegaan me B’je ben niks geks tegen gekomen…
Denk dat ik toch een keer een afspraak met Willem ga maken voor een grondig onderzoek.
Klopt, maja hijs standaard bij mij, ga weekend onder de auto liggen kijken..
Heb helaas geen brug of een sleutelhokkie..@PeterNoFear wrote:
@Onderbroekie wrote:
Nee, echt stuiter geval elke keer..
@PeterNoFear wrote:
ook geen glijders gehad?
dan zou het misschien aan je banden liggenOkee, naja weet ik t ook niet, ik weet alleen dat een auto stuiterd als je hem zwaar verlaagd…
Nee, echt stuiter geval elke keer..
@PeterNoFear wrote:
ook geen glijders gehad?
dan zou het misschien aan je banden liggenZe zitten er al enige tijd op geen problemen ermee gehad, sinds een paar weken doet me auto al raar..
@man!ac wrote:Kan aan een band liggen.
Ik heb hetzelfde meegemaakt en het lag aan de nieuwe band.
Uitleg van de bandenboer was: omdat ze soms lang in het rek liggen, kan het voorkomen dat er een deuk/bobbel in de band komt die er niet meer uitgaat bij montage.
2e oorzaak is fabricagefout van de band.TNXSS :thumbup
vanmiddag controlleren want ben nu op school
@jeroenk wrote:
Alstu,
http://carpartsdirect.nl/tips/veren-regelmatig-controleren” onclick=”window.open(this.href);return false;
Nice man !! :thumbup
@richardschaeks wrote:
@Onderbroekie wrote:
Wiellagers zijn tijdje geleden vervangen orineel van de dealer.
veren afgebroken> Moet ik nog naar kijken hoe kan ik dat zien? Door de auto stukje naar beneden duwen en kijken of hij terug stuitert?Wauw 850 KG hoe heb je dat voor elkaar geflikt :-P
@richardschaeks wrote:
Zit alles wel goed vast nog????
wiellager?
veren niet overgebroken?Mijn corsa is 850 kg en die voel je ook wel trekken achter hoor denk dat het eerder is dat deze zo licht zijn??
tis een x1.2xe van 2000 he, maar er zijn nog lichtere hoor, ik meen de 1.0 met 820 kilo of zelfs nog minder,
en me x30xe is 1055 kg op papier…Wiellagers zijn tijdje geleden vervangen orineel van de dealer.
veren afgebroken> Moet ik nog naar kijken hoe kan ik dat zien? Door de auto stukje naar beneden duwen en kijken of hij terug stuitert?Wauw 850 KG hoe heb je dat voor elkaar geflikt :-P
@richardschaeks wrote:
Zit alles wel goed vast nog????
wiellager?
veren niet overgebroken?Mijn corsa is 850 kg en die voel je ook wel trekken achter hoor denk dat het eerder is dat deze zo licht zijn??
Aha, duidelijk !!
Tnxs voor de tips !
Ik wil ze zeker NIET in mijn hoedenplank hebben, vervoer vaak goederen voor werk daarom..
@joop1970 wrote:
Ik heb mn voorspeakers destijds op de sloop gevonden, de power serie. Mn achterspeakers (13cm polyglass serie) heb ik bij rondevries gekocht. Ik moet eerlijk zeggen dat achter eigenlijk niks toevoegd, ik weet niet wat je van plan bent achter te doen? Hoedenplank voegt wel wat toe qua volume maar als je gewoon de 13cm speaker wil upgraden zou ik bijna zeggen dat je beter meer geld uit kunt geven aan een goede front set.
Let wel, focals zijn bijvoorbeeld vrij diep en ik heb de deurbak verder naar voren laten komen dmv een houten strip. Je heb voor een beetje degelijke speaker niet heel veel inbouwdiepte, vaak raakt de magneet de ruit al dus het kan zijn dat je een beetje creatief moet zijn, ik had in eerste instantie iets gebouwd van mdf:

Toen ik mn andere auto kreeg ben ik toch voor plastic ringen gegaan, geeft de woofer wat meer adem ruimte en dus meer laag. (aangezien ik geen sub heb/wil)
-
AuteurBerichten