Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Jaaa.. ik zat daar ook aan te twijfelen..
Denk toch voor een remmenupgrade OF Brembo schijven en Lucas blokken
@trashmetal wrote:Ik denk dat je bij een automaterialen handel goedkoper uit ben ;)
Heb het niet zo op dealers :DIk koop alles bij de dealer maar laat het daar niet monteren
@trashmetal wrote:
@Onderbroekie wrote:
Ik stamp jammer genoeg vaak op me remmen :(
Het zijn gewoon standaard schijven + blokken van de dealer ik neem aan van GM@McKaamos wrote:
Ligt aan je rij-stijl. Stamp je vaak hard op de ankers?
Ook merk/type blokken doet een hoop. Goedkope meuk slijt 10x harder dan goeie blokken.Daarbij leveren je voor-remmen de meeste remkracht, dus slijten ze het hardste.
de dealer monteert meestal bosch
zelf heb ik er nu een setje van het merk ABS voor er op
en doen het prima
zodra deze op zijn stap ik over op EBC green stuff met geventileerde en gegroefde schijvenGr. Mario
Ik stamp jammer genoeg vaak op me remmen :(
Het zijn gewoon standaard schijven + blokken van de dealer ik neem aan van GM@McKaamos wrote:
Ligt aan je rij-stijl. Stamp je vaak hard op de ankers?
Ook merk/type blokken doet een hoop. Goedkope meuk slijt 10x harder dan goeie blokken.Daarbij leveren je voor-remmen de meeste remkracht, dus slijten ze het hardste.
Voor , gaat dat zo snel dat me remblokken op zijn?
@Corsa_GSi wrote:
voor of achter?
volgens mij zijn je remblokken op.
valt wel mee het shrappend geluid is sinds deze week begonnen vandaag werd het erger.
@Oenatje wrote:
dat zou kunnen. wiel eraf en even inspecteren.
is het luid metaal op metaal?
ALS ik hem ga nemen kost me nog best wel wat in de zakken.. dan hang ik zowieso achter een firewall…
maar heb zo me twijfels of ik hem ga nemen..
@DarkNL08 wrote:NAS is uit energie oogpunt wel stukken zuiniger.
Een goede (lees: duurdere) NAS heeft een ingebouwde firewall en als je slim bent hang je hem zelf ook nog achter een firewall..
Dan kan er niets gebeuren!Daar heb je punt wel mee want de nas hoort hele dag aan te zonder dat hij ‘beschermd’ wordt een virus scanner en dat soort toestanden.
@kaneelschep wrote:
Server lekker laten draaien. Nas vergeten.
Een onbeheerde drive vol met data die continu aan het internet hangt met vage software die toevallig voor de fabrikant het goedkoopst was, is niet mijn idee van veilig. ;)achterbank tijdelijk deruit gehaald
Rij nu een Corsa B GSI met een 1.6 erin. met 15 inch steelies eronder.
@Corsa_GSi wrote:
Je moet dan van een 2 liter Kadett E, Astra F, Calibra, Vectra A de remklauwen pakken en de daarbij behorende schijven en blokken.
Het verschil zit hem in de schijfdikte, diameter van de zuiger en het formaat / oppervlakte van de remblokken.Schijven en blokken zou ik via ebay.co.uk bij MTEC100 vandaan halen, goede service, zeer nette prijzen voor sportschijven en blokken.
Wil je nog groter, dan moet je zoeken naar Calibra / Vectra Turbo of Calibra / Vectra V6 (de zogenaamde Girlings), dan ga je naar 284 of 288mm schijven.
Je moet dan wel minimaal 15inch (sommige passen) of 16inch (passen eigenlijk altijd) rijden.
Ander dingetje is dat je op zoek moet naar schijven in 4×100, want deze klauwen zijn alleen geleverd op 5×110 auto’s.Het is wel aan te bevelen om ook gelijk de hoofdremcilinder van een Kadett GSi of Astra GSi te plaatsen, want die hebben een 22mm ipv 20mm zuiger.
1 woord: WAAAAAAUWWW :wors :wors
Denk dat ik dat maar ga doen ja haha
@DarkNL08 wrote:Overstappen op Firefox of Chrome, trust me ;)
Hahahah…
Is een audiozaak,, k dacht al waarom ze telkens van die aanbiedingen hebben.. maar kom het via google achter
Ik was op werk ik keek uit het raam, en ik dacht een welbekende calibra haha ik werk bij dat rotishop daar.
@16VCalibra wrote:
Hmmm ja kan kloppen! was net klaar met werken en ging om kwart over 8 zo ff mn auto afspuiten bij de mc wash haha. Waar reed jij in dann?!
Groetjes Ram
Je bent gespot haha vandaaag Escamplaan 20:27 mooie bak !!
deze corsa is van een dame als goed is..
die gene zit hier ook op het forum als k me nie vergis..Bedankt Wim!
Zal er werk van maken.
@wim-v6 wrote:@Onderbroekie wrote:
alle sloperijen in dh afgeweest voor fatsoenlijke stale wieelen voor me corsa b
helaas mocht niet baten niks !!Je moet ook naar de Graaf in Leiden (wassenaar) gaan, of naar Opdam in Valkenburg (Z-H voor de Limburgers onder ons).
Willem
alle sloperijen in dh afgeweest voor fatsoenlijke stale wieelen voor me corsa b
helaas mocht niet baten niks !!:thumb hollymamamiaaa
wat een ding !!
nice ride manen en en heb je hem al rij je rond in dh :P want ik zie je nog niet HAHA
je gasklep zal wel vies zijn die moet je even schoonmaken.
Ik had dit precies ook
Ik heb hem uit laten lezen dealer kon niks vinden
vervolgens de egr klep schoon laten maken en nu hij rijdt hij prima
@Klopper wrote:@Onderbroekie wrote:
Is al opgelost haha
Als in; dat het niet meer voorkomt, of dat je er een oplossing voor hebt gevonden?
Als je een oplossing hebt, is het prettig voor anderen als je dat wil delen :)Is al opgelost haha
mamamiaaa wat een uberdingg :thumbup
wat is verschil tussen een corsa b schijf en astra f ?
en levert het problemen op met je wielen?
want de astra f schijven zijn er veel en veel beter uit dan de corsa b
denk dat ik maar naar een astra f schijf stap
@corsaracer wrote:ja is gewoon plug and play
ben er in totaal met ontluchten 2 uur mee bezig geweest op mijn gemak
Is het makkelijk te doen ? Astra F GSI schijfjes eronder gooien??
@corsaracer wrote:
ander remsysteem onder de corsa gezet.
van origineel corsa b

naar astra F GSI met leuk schijfjes

-
AuteurBerichten