Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik zou vervangen en dan door als ik het goed is een 2.0Dth 100 pk.heb ik ook gehad en laten chippen naar 130 pk :D persoonlijk was dat de beste Diesel die ik gehad hebt.ook een gem.verbruik van 1:18 .en het beestje heeft toch een respectabele 7 ton gedraaid :jerry
@mark wrote:
adheseal van innotec :thumbup
Oke..en waar is dat te krijgen? Speciaal zaak of bouw markt?…
een versleten fusee kogel is zeker ook mogelijk.zeker omdat je het geluid alleen hebt,als je een bocht maakt,en er dus spanning op het systeem komt.
In een woord…kwaliteit gewoon.als je slechte imitatie hebt,ga je zitten zweten met de pasvorm enzo.en daar mee ook de levensduur..ik moet wel zeggen dat alle imitatie zeker niet slecht is.maar ik heb zelf helaas negatieve ervaringen met imitatie :puke dus voor mij origineel gewoon,hoe prijzig het ook is.
Je zou de doorvoer kunnen afkitten misschien? Heb ik ook toentertijd gedaan met mijn vectra b
Thanxs! Zal morgen bij een niet te nader noemen bouwmarkt rondkijken. :thumb
Misschien een veer gebroken? Heb exact hetzelfde gehad met mijn vectra.
Ook welkom vanuit Groningen :jerry
Hmm…zelfs Oman en Arabische Emiraten? Zullen daar Oliesjeiks mee rondgetoerd hebben? :jerry king:
tja…als je niet aan je ecu wilt zitten,dan ontkom je niet aan mechanische ingrepen.dus voor resultaat zal je toch (diep) in de buidel moeten tasten.ik zou het niet doen,eerlijk gezegd ;)
Uiteraard ook welkom vanuit het noorden :D
Ik vermoed ook een wiellager.heb het zelf ook meerdere malen meegemaakt.maar bij mij was het meer een schrapend geluid.en inderdaad,onbelast haast niet waar te nemen.Wat ik ook gehoord heb,is dat Opel de v8 afblies omdat ze de koeling niet in orde kregen.maar de geruchten gingen ook dat GM het niet wou.omdat ze bang waren om hun eigen auto’s niet meer konden slijten in Europa.
@sebastiaankadettcabriogsi wrote:
de 3.6 turbo was toch een 6 in lijn en er was toch ook nog een v8 uitvoering van die nog sneller was?
ook meen ik dat van die v8 uitvoering de krukassen niet sterk genoeg waren.
en de versnellings bak die ze op de omega gebruiken is dat niet de wel bekende zf bak?
De zesbak komt uit de corvette z1.en ik geloof de differentieel en achteras bij holden uit de rekken.
@Oenatje wrote:
wat zou er aan de hand zijn?
Tja…misschien in het buitenland of misschien wel overleden en dat deze gewoon vergeten is.laten we hopen van niet natuurlijk.
zier er goed uit! :kewlpics en al gelukt met de bekerhouder?
@netebuk wrote:
bestaat wss nog niet voor android é?
En voor Windows Phone ook nog niet gevonden in de store
ik moet toegeven…dat zijn indrukwekkende waardes :wors
maar ik ben benieuwd hoelang zo,n 2 liter motor dat volhoud….Mooie auto! Alleen jammer dat je pas kan bieden vanaf €8500…
ik ben geen specialist ofzo…maar mischien de rembanden laten stellen?. op het omegaforum zijn verscheidene leden,die het gedaan hebben i.c.m met het spoelen van de automaat.
ik heb zelf zes jaar geleden mijn omega 6 cillinder diesel laten chippen bij een automat,hier in de buurt.ben van 150 pk naar 180 pk gegaan en koppel van 300 nm naar 360 nm.en alweer ruim 150 duizend probleemloze kilometers er op zitten. en verbruik is een keurige 1:14 geworden.en mijn vorige vectra b1 2.0 dti heeft zelfs 550 duizend kilometer gechipt rond getoerd. met een verbruik van 1:18 gem…en 30 pk winst king:
mooi om een GSi nog zo te zien. heb er zelf ook ooit een gehad,voor een blauwe maandag.maar lang niet zo mooi als deze! :kewlpics
de isuzu diesel die in mijn astra F lag was ook op na ruim 2 ton. :cry maar de 2.0 dti in mijn vectra b1 heeft het 680000 km volgehouden..en de huidige omega gaat ook goed met 325000 op de klok..
325000 km met de omega 2.5 dti van 2003 :agent
@Rob-Epe wrote:
@astracorsa wrote:
Ik heb sinds kort een astra g station en die geeft in de boordcomputer aan “Dimlicht achterlicht” kan iemand mij vertellen waarvoor hij dat doet terwijl de verlichting het nog gewoon doet? Ook het “dimlicht” van de binnenverlichting doet het nog gewoon.
Waarschijnlijk niks aan de hand.. wel handig om alvast nieuwe lampjes bij je te hebben.
Gebeurt hier ook wel eens, meestal gaat t lampje er ook aan niet veel later.@ JohanHummer: Hartelijk welkom hoor!
klopt…heb die melding ook wel eens in mijn omega,terwijl alles wel gewoon doet.wat bij mij soms wel eens helpt is om de lampen,dan weer uit en aan te doen.negen van de tien keer verdwijnt de melding van het scherm.
Volgens mij klopt dat verhaal..de 110 pk variant staat met een gem.verbruik 3,7l per 100 km op papier.en de 140 pk variant met een gem.verbruik van 3,9l per 100 km op papier.en dat is voor lease markt een wereld van verschil natuurlijk.alles voor de emissie eisen natuurlijk.
-
AuteurBerichten