Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Simpelste manier is met een weegschaal en een balkje wat de hoogte heeft van je trekhaak.

Wettelijk moet de kogeldruk minimaal 1% zijn van het (beladen) aanhanger gewicht.
+/- 5% is een betere waarde zolang je de max. waarde van trailer (aanhanger) of trekhaak niet overschrijd. Maar 35-40kg is een mooi gewicht voor een boottrailer incl. belading van 500kg.
Bij een te lage kogel druk is de kans op uitbreken groter.
Kun je geen type plaatje vinden op je trailer (aanhanger) dan is de wettelijke max. kogeldruk 50kg.Oude doffe en kletsnatte koplampen eruit gehaald en vervangen door nieuwe.
Foto van de nieuwe kijkers volgt nog.hier de oude

Ik heb de pennen geblokkeerd met een lange schroevendraaier, ik drukte de verstel pen meerdere keren naar binnen, en kreeg de spiegel dus ook niet op de pennen van de verstel motor(s) voorzichtig aan, wat vet gebruikt en het is mij op deze manier gelukt;
Spiegel helemaal naar rechts draaien (nog niet vast geklikt op het middelste draaipunt) dan met de schroevendraaier de pen vast houden en de spiegel erop klikken daarna heb ik hetzelfde gedaan met de bovenste pen van de motor, en toen pas de spiegel vast gedrukt in het draaipunt. Was even pielen maar het zou moeten lukken op deze manier.Niets heb geen vectra ;)
Nee is geen Z16SE. Maar de plek zou het zelfde moeten zijn.
Bij de rode pijl.

http://stores.ebay.co.uk/car-masts-uk-shop/Opel-/_i.html?_fsub=8691515&_sid=113038492&_trksid=p4634.c0.m322
Gewoon hier bestellen, heb ik ook gedaan, oude er helemaal afhalen dan de nieuwe vlak voor het plaatsen 5 minuten in bijna kokend water leggen, dan kan je hem er zo om heen leggen zonder dat je de hele antenne hoeft te demonteren.
en voor 7 euro incl. verzend kosten kan je je er geen buil aan vallen.Net klaar met de resten van het vuurwerk van de auto te wassen. (dank buren :fy1 )
Ben het eens met Corsaliefhebber, foto nr. 4
Vraag is dan alleen waarom zijn die stangetjes verbogen? Is nou niet iets dat vanzelf gaat.
Tijdens sluiten knop vast blijven houden, en 5 seconden vast blijven houden nadat ze gesloten zijn. Dit kan helpen.
Gister een rechterspiegel op de sloop gehaald, helaas ook daar 1 motor stuk, maar niet getreurd van 2 1 maken ging vroeger ook dus waarom niet met de spiegels.
Beide spiegels geheel gedemonteerd, motor behuizing uit elkaar gehaald, en de 2 werkende motors gemonteerd.


Bij meting bleek ook nog me bediening geen goed contact te maken op poot 8, dus deze ook maar uit elkaar gehaald, corrosie verwijderd van de contacten, (blijkbaar is er toch best wel bij de vorige eigenaar wat regenwater langs gelopen) nog een laatste controle en ja doet het weer.

Alles weer gemonteerd en meteen de spiegel (sloper) waar de verwarming nog heel was geplaatst.
Wat een genot als je weer de boel kan verstellen zonder rare capriolen te moeten uithalen.Nu nog even de half werkende Sony radio eruit slopen en me oude vertrouwde Panasonic terug plaatsen.
Welkom op het forum Sander.
Zo mijn stickers zitten er ook op.

Nou het balletje ligt bij Thaitanium27 want het is helemaal goed.
Merk, type en jaartal

een ISO Grifo 90, uit 1993 of 1994 het prototype uit 1991 was zoals deze geel
Totale productie 200 stuksHet lampje van de sigarettenaansteker/asbak vervangen.
Nu nog rechterspiegel nakijken, heeft geen verwarming en bediening gaat niet van links naar rechts. (wel omhoog en naar beneden)
Hier in het Duits een werkplaats handboek van de Astra G vanaf ’98
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1097110/Werkstatthandbuch.OPEL.ASTRA.G.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false; -
AuteurBerichten