Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
de kadett 200ts:

de astra 200ts:

de aangepaste grille: is trouwens wel fase 2 grille ivm koplampen die schuiner lopen dan de fase 1 koplampen:

in zuid afrika heet de astra f hatchback: kadett
de sedan heet daar wel gewoon astra
zowel de sedan als de hatchback is daar geleverd met gsi pakket tot eind 1997, voor de sedan betekent dat 5 deurs gsi skirts en een gsi achterbumper die we hier niet kennen.3-deurs uitvoeringen zijn daar nooit geleverd
topmodel is met de c20let. 5 gaats onderstel met calibra turbo wielen
astra 200ts
kadett 200tseerste modellen met c20let hadden 160kw, door koelingsproblemen is dat later aangepast naar 150kw
de dichte gsi grille is ook aangepast de opening is iets hoger dan normaal. voor koelingde modellen met 1.6 motor hadden ook gewoon een gsi pakket
- KADETT 140, 160 1993-
KADETT 160iS 7/1993-
KADETT 200i, 200iS 6/1993-7/1993 2.0 8v 95kw
KADETT 200i, 200iS 7/1993- 2.0 8v 95kw
KADETT 200TS TURBO 1993-1994 2.0 16v turbo 160kw
KADETT 200TS TURBO 1995-1996 2.0 16v turbo 150kw
KADETT 160i EURO 6/1998-
KADETT 180iS 1998 1.8 16v
KADETT 200i EURO 6/1998-
KADETT 200iSE EURO 6/1998-- ASTRA 140, 160i 1993-
ASTRA 160iE 6/1993-7/1993 1.6 8v 77kw
ASTRA 160iE 7/1993-
ASTRA 180iE 6/1993-7/1993 1.8 16v
ASTRA 180i 9/1993- 1.8 16v
ASTRA 200iE, 200iE 6/1993-7/1993
ASTRA 200i, 200iE 7/1993-
ASRTA 200TS TURBO 1993-
ASTRA 160i ESTATE 1995-
ASTRA 200i ESTATE 1996-
ASTRA 160i EURO 6/1998-
ASTRA 200i EURO 6/1998- 2.0
ASTRA 200iE EURO 6/1998- 2.0
ASTRA 200iSE EURO 6/1998-
ASTRA 160i ESTATE EURO 6/1998-
ASTRA 200i ESTATE EURO 6/1998-jdd want die zijn er nog genoeg
super vet. wat kost nou zoiets?
@Andre_Ede wrote:
Valt toch wel iets mee, nog bijna 5400 in NL op de weg volgens het RDW
zoveel nog ja? ik kwam vorig jaar nie verder dan 2500 a’s
2 juni 2015 om 19:53 In reactie op: Educatieve vraag, eerst pluspool of eerst minpool loshalen? #18286409eerst min los dan de plus los
stel je verbind de pluspool met de minpool dan krijg je kortsluiting
als je de pluspool eerst loshaalt en je raakt per ongeluk het chassis aan (min) krijg je ook kortsluiting, daarom eerst de min los, zo kan er niks fout gaan
de knop niet loshalen, de nieuwe zak moet over de knop heen, als je de oude los gaat halen zie je hoe het zit. de oude zit met een tie-wrap vast
@Haasje17 wrote:
En dat vermogenpercentage geld enkel voor de huidige motor opvoeren.
hebben ze bij de rdw een dyno dan?
een nul van de prijs af? dan is ie wel heel erg goedkoop, dit is nou echt iets zeldzaams
onderstaande dankzij @Vinci,
het drijvertje van de koelvloeistof checkcontrol ding was kapot, steeds dus een oranje lampje op het dash, :mrgreen:
oude:

oud versus nieuw

en gemonteerd


ergens in luxemburg met de vectra v6

150kw op papier
GPXZ50
34GZZD
FNSV66
FSTS56
GBXT15
GDFJ60
GNLR59
JBGX11
HDDF89
XGBF62die zit achter je TID
zwarte doet zoemen
de grijze niet, die hebben 2 tonen

ok, op govert gestemd
en op govert stemmen lukt niet
90543960
is voor x14xe/x16xel/c14sel/c16sel/c16xe/x16xe/y16xe/z16xemooie auto hoor
nee dat is bij mijn astra f ook zo. kun je niet instellen
heb je ook foto’s van je astra?
cool, cdx uitvoering vind ik echt stoer
is je bijrijdersstoel ook in hoogte verstelbaar?
die van ons wel
foto’s :kewlpics
niet fijn zulke problemen,
heb je ook wat foto’s van je vectra?
euh nee tis geen diesel. vervang eerst je accu maar eens of probeer een andere
de ecu zit er net boven
-
AuteurBerichten