Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@pascal1109 wrote:
Geen probleem ronald!
En om het verhaal compleet te maken. Kreeg vanacht alvast de foto’s betreffende de L, dus om je complete story voort te zetten:
We kwamen bij de GTE motorsport kraam en ik stond even in dat boek op de toonbank te bladeren, zoekende naar die L om vervolgens te vragen dat ik die graag wilde meenemen. Zegt die kerel dat ze die niet meer hebbben, alleen deze op het show blok:

Of ik niet een Vauxhall L ofzo mee wilde nemen. Nee, dat wilde ik niet, dus ik gelijk “nee” en :o en :( en “maar ik wil die echt graag hebben” enzo
Daar werd hij blijkbaar emotioneel van, want hij dook gelijk achter het kraampje om wat te pakken en ging vervolgens aan het werk :P



En wat was daar nou het resultaat van…

Idd, ik mocht de chevrolet L meenemen 8)
verhaal heeft alsnog een staartje erbij gekregen :afro
die bestaat niet.
origineel gepost door rallyastra
Je moet de caterham ook nog hebben :vertagja maar dat is niet origineel gm toch?
ik heb er ook 1 van steinmetz gezien.
13 november 2008 om 16:09 In reactie op: The making of astra cabriobully HIJ BLIJFT FIJN IN MIJN BEZI #17415421tuurlijk vind je je eigen wagen mooier, dat is bij iedereen zo.
13 november 2008 om 11:42 In reactie op: The making of astra cabriobully HIJ BLIJFT FIJN IN MIJN BEZI #17415420was het deze?


op circuit zandvoort vandaag
6 augustus 2008 om 21:29 In reactie op: The making of astra cabriobully HIJ BLIJFT FIJN IN MIJN BEZI #17415373zo valt het minder op idd. ligt ook aan de hoek hoe je hem bekijkt.
6 augustus 2008 om 21:25 In reactie op: The making of astra cabriobully HIJ BLIJFT FIJN IN MIJN BEZI #17415372op deze foto zie je dat de achterbumper te iel is vergeleken met de rest, hij valt teveel naar binnen vind ik, is puur smaak hoor. en daarover valt niet te twisten

en de gsi bumper op “mijn”foto is niet zo heel standaart. want die zijn hier nooit uitgebracht, ze zijn heel exsclusief in europa.
6 augustus 2008 om 21:04 In reactie op: The making of astra cabriobully HIJ BLIJFT FIJN IN MIJN BEZI #17415371netjes, echt heel mooi,
1 minpunt, je achterbumper. vind ik een beetje te iel
ff 1tje uit zuid afrika halen

dank u
kun je ze mij ook u2u-en?
ja idd.
hahahahaha
zal de info wat verder aanvullen:
AA= 6 pulsen
AG= 16 pulsen
AH= 6 pulsen
voor lcd instrumenten
AJ= 7 pulsen
kan ook een mechanische aandrijving bij in
AK= 16 pulsen
voor lcd instrumenten
AD= 10 pulsen
voor automaat, kan ook een mechanische aandrijving bij in
AY= 2 pulsen
die zat op de diesel motorenhey een beetje met mijn info uit een ander topic pronken :jerry:jerry
er zijn verschillende henk. met hoeveel pulsen zoek je?
deurpanelen loshalen astra f:
Er zitten dus twee schroeven onde je handgreep.
Als je geen electrische spiegels hebt, zit onder het kleine klepje (aan het einde van handgreep)nog een schroef. (kleppie wip je er zo uit)
Als je ook geen electrische ramen hebt, moet je hendeltje (om ramen te openen)er van afhalen.
Deze zit d.m.v. een U klemmtje direct achter het hendeltje geklemt.
Als je hendeltje klein beetje uittrekt en er vlak achter met platte schroeverdraaier langs gaat, wip je vanzelf klemmetje eraf.en onder het opberg bakje zie je ook nog schroeven zitten.
En dan is het puur questie van deurpanelen eraf trekken.
Voor de rest zit hij namelijk met drukkertjes vast.astra f, lampjes achter de draaiknoppen vervangen:
Middelste knop voor de aanjager/achterruitverwarming in stand 1 zetten, en dan de knop uittrekken (dus de achterruitverwarming aanzetten). Dan zit er aan de onderkant van deze knop een gaatje waar je en dunne schroevedraaier in kan steken. Even erin steken, beetje drukken en dan gelijktijdig trekken aan de schakelaar. dan haal je zo de knop eraf.
De schakelaar zelf haal je eruit door aan weerszijde de 2 lipjes naar binnen te drukken, en gelijktijdig aan de schakelaar te trekken. dan trek je hem er zo naar voren toe uit. Dan zie je ook gelijk het lampje zitten.Om de andere 2 lampjes (temperatuur en blaasrichting) te vervangen moet je de radio en de slee eruit halen. Dan kun je door het radiogat bij de lampjes komen. Er zijn 2 verschillende modellen, afhankelijk van het bouwjaar:
1-> elk lampje een losse fitting,
2-> Alle lampjes in een grote houder.Eerste type spreekt voor zich, even met een punttang de fittinkjes eruit trekken en nieuwe steeklampjes erin drukken.
Voor het tweede type moet je de stekker die achterop de aanjagerschakelaar zit een stuk naar achteren drukken. Deze zit vastgeklikt aan 2 weerhaakjes die je even terug moet drukken.Dan haal je zo die hele houder een stuk naar boven en kun je de lampjes vervangen.
c16se is er 1 met multi point injectie. de gewone 75pk versie is een singel point injectie.
Origineel gepost door corsa_b_graffitshadow
je zult maar trots zijn op jezelf.zeker ook kleuren blind.
deze site is groen met oranje……
:hmmz
verklaar je nader
X= altijd ecotec.
C= geregelde katalysator us’83 eg’91 (uitlaatgasindentifiatie)
16= 16x100cc=1600cc (cilinderinhoud)
N= 9.0 – 9.5:1 (compressieverhouding)
Z= centrale inspuiting (brandstofsysteem)X16NZ bestaat niet.
X= us 93/94 euro 96 (uitlaatgasindentifiatie)
16= 16x100cc=1600cc (cilinderinhoud)
S= 9.5 – 10.0:1 (compressieverhouding)
Z= centrale inspuiting (brandstofsysteem)deze wel:
X16SZ
X16SZR
X16XEde R bij de SZR staat voor de uitvoering
R= verhoogd vermogen
de SZR is indentiek aan de SZ alleen de computer en kleppendeksel zijn anders
dank u :wors
2 van de 4 doen het bij mij.
c20xe blownups. dat bestand is bij mij leeg.
weldingmanual is ook leeg. ik krijg deze foutmelding:Haynes_Welding_Manual.rar: CRC niet correct in versleuteld bestand Haynes_Welding_Manual.rar (verkeerd wachtwoord?)
heeft het een ander wachtwoord als die andere 2?
-
AuteurBerichten