Oenatje

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 2,576 tot 2,600 (van in totaal 2,612)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: c20xe L-en verzameling #17451948

    @pascal1109 wrote:

    Geen probleem ronald!

    En om het verhaal compleet te maken. Kreeg vanacht alvast de foto’s betreffende de L, dus om je complete story voort te zetten:

    We kwamen bij de GTE motorsport kraam en ik stond even in dat boek op de toonbank te bladeren, zoekende naar die L om vervolgens te vragen dat ik die graag wilde meenemen. Zegt die kerel dat ze die niet meer hebbben, alleen deze op het show blok:

    Of ik niet een Vauxhall L ofzo mee wilde nemen. Nee, dat wilde ik niet, dus ik gelijk “nee” en :o en :( en “maar ik wil die echt graag hebben” enzo
    Daar werd hij blijkbaar emotioneel van, want hij dook gelijk achter het kraampje om wat te pakken en ging vervolgens aan het werk :P

    En wat was daar nou het resultaat van…

    Idd, ik mocht de chevrolet L meenemen 8)

    In reactie op: c20xe L-en verzameling #17451947

    verhaal heeft alsnog een staartje erbij gekregen :afro

    In reactie op: c20xe L-en verzameling #17451944

    die bestaat niet.

    In reactie op: c20xe L-en verzameling #17451941

    origineel gepost door rallyastra
    Je moet de caterham ook nog hebben :vertag

    ja maar dat is niet origineel gm toch?

    ik heb er ook 1 van steinmetz gezien.

    tuurlijk vind je je eigen wagen mooier, dat is bij iedereen zo.

    was het deze?

    In reactie op: Opel Vectra/Signum GESPOT #17335142

    op circuit zandvoort vandaag

    zo valt het minder op idd. ligt ook aan de hoek hoe je hem bekijkt.

    op deze foto zie je dat de achterbumper te iel is vergeleken met de rest, hij valt teveel naar binnen vind ik, is puur smaak hoor. en daarover valt niet te twisten

    en de gsi bumper op “mijn”foto is niet zo heel standaart. want die zijn hier nooit uitgebracht, ze zijn heel exsclusief in europa.

    netjes, echt heel mooi,

    1 minpunt, je achterbumper. vind ik een beetje te iel

    ff 1tje uit zuid afrika halen

    In reactie op: Handboeken C20XE/C20LET/Welding Manual/Blownups #17356559

    dank u

    In reactie op: Handboeken C20XE/C20LET/Welding Manual/Blownups #17356557

    kun je ze mij ook u2u-en?

    In reactie op: Post hier je links naar de leukste filmpjes #17337615
    In reactie op: Pulsgever voor km-teller #17382760

    ja idd.

    In reactie op: Pulsgever voor km-teller #17382758

    hahahahaha

    zal de info wat verder aanvullen:

    AA= 6 pulsen
    AG= 16 pulsen
    AH= 6 pulsen


    voor lcd instrumenten
    AJ= 7 pulsen


    kan ook een mechanische aandrijving bij in
    AK= 16 pulsen


    voor lcd instrumenten
    AD= 10 pulsen


    voor automaat, kan ook een mechanische aandrijving bij in
    AY= 2 pulsen


    die zat op de diesel motoren

    In reactie op: Pulsgever voor km-teller #17382756

    hey een beetje met mijn info uit een ander topic pronken :jerry:jerry

    In reactie op: Pulsgever voor km-teller #17382749

    er zijn verschillende henk. met hoeveel pulsen zoek je?

    In reactie op: How To #17369847

    deurpanelen loshalen astra f:

    Er zitten dus twee schroeven onde je handgreep.
    Als je geen electrische spiegels hebt, zit onder het kleine klepje (aan het einde van handgreep)nog een schroef. (kleppie wip je er zo uit)
    Als je ook geen electrische ramen hebt, moet je hendeltje (om ramen te openen)er van afhalen.
    Deze zit d.m.v. een U klemmtje direct achter het hendeltje geklemt.
    Als je hendeltje klein beetje uittrekt en er vlak achter met platte schroeverdraaier langs gaat, wip je vanzelf klemmetje eraf.

    en onder het opberg bakje zie je ook nog schroeven zitten.

    En dan is het puur questie van deurpanelen eraf trekken.
    Voor de rest zit hij namelijk met drukkertjes vast.

    In reactie op: How To #17369846

    astra f, lampjes achter de draaiknoppen vervangen:

    Middelste knop voor de aanjager/achterruitverwarming in stand 1 zetten, en dan de knop uittrekken (dus de achterruitverwarming aanzetten). Dan zit er aan de onderkant van deze knop een gaatje waar je en dunne schroevedraaier in kan steken. Even erin steken, beetje drukken en dan gelijktijdig trekken aan de schakelaar. dan haal je zo de knop eraf.
    De schakelaar zelf haal je eruit door aan weerszijde de 2 lipjes naar binnen te drukken, en gelijktijdig aan de schakelaar te trekken. dan trek je hem er zo naar voren toe uit. Dan zie je ook gelijk het lampje zitten.

    Om de andere 2 lampjes (temperatuur en blaasrichting) te vervangen moet je de radio en de slee eruit halen. Dan kun je door het radiogat bij de lampjes komen. Er zijn 2 verschillende modellen, afhankelijk van het bouwjaar:
    1-> elk lampje een losse fitting,
    2-> Alle lampjes in een grote houder.

    Eerste type spreekt voor zich, even met een punttang de fittinkjes eruit trekken en nieuwe steeklampjes erin drukken.

    Voor het tweede type moet je de stekker die achterop de aanjagerschakelaar zit een stuk naar achteren drukken. Deze zit vastgeklikt aan 2 weerhaakjes die je even terug moet drukken.Dan haal je zo die hele houder een stuk naar boven en kun je de lampjes vervangen.

    In reactie op: X16NZ, C16NZ, SZ #17363188

    c16se is er 1 met multi point injectie. de gewone 75pk versie is een singel point injectie.

    In reactie op: Verschil #17366470

    Origineel gepost door corsa_b_graffitshadow
    je zult maar trots zijn op jezelf.

    zeker ook kleuren blind.

    deze site is groen met oranje……

    :hmmz

    verklaar je nader

    In reactie op: Verschil #17366465

    X= altijd ecotec.

    In reactie op: X16NZ, C16NZ, SZ #17363183

    C= geregelde katalysator us’83 eg’91 (uitlaatgasindentifiatie)
    16= 16x100cc=1600cc (cilinderinhoud)
    N= 9.0 – 9.5:1 (compressieverhouding)
    Z= centrale inspuiting (brandstofsysteem)

    X16NZ bestaat niet.

    X= us 93/94 euro 96 (uitlaatgasindentifiatie)
    16= 16x100cc=1600cc (cilinderinhoud)
    S= 9.5 – 10.0:1 (compressieverhouding)
    Z= centrale inspuiting (brandstofsysteem)

    deze wel:
    X16SZ
    X16SZR
    X16XE

    de R bij de SZR staat voor de uitvoering

    R= verhoogd vermogen

    de SZR is indentiek aan de SZ alleen de computer en kleppendeksel zijn anders

    In reactie op: Handboeken C20XE/C20LET/Welding Manual/Blownups #17356423

    dank u :wors

    In reactie op: Handboeken C20XE/C20LET/Welding Manual/Blownups #17356421

    2 van de 4 doen het bij mij.

    c20xe blownups. dat bestand is bij mij leeg.
    weldingmanual is ook leeg. ik krijg deze foutmelding:

    Haynes_Welding_Manual.rar: CRC niet correct in versleuteld bestand Haynes_Welding_Manual.rar (verkeerd wachtwoord?)

    heeft het een ander wachtwoord als die andere 2?

25 berichten aan het bekijken - 2,576 tot 2,600 (van in totaal 2,612)