Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door keyl1
het linker wiel staat heel iets aan de boven kant naar binnen
en het stuur staat ook iets scheef waar moet ik de oorzaak zoeken en hoe is dit teherstelen
vr gertvaak zakken de veerpoten naar binnen door roest vorming
en slijten de banden scheef af
moet je hem is kruislinks op meten de veerpoten
of je veerpoot is krom of het fuseeorigineel gepost door kywieman
Dank u voor deze nuttige informatie: obelix, GSE en hanzelik heb nu de slang van de verdelerkap gesplids door middel van een t stuk naar de automaat en de cabarateur.
De automaat werkt nu naar behoren.
Allen bonkt hij nog een beetje als de auto onder de 20km/u komt en hij terug schakelt.
En de persoon die mij dit vertelde dat van de ATF verbranden, heeft dat van zijn eigen Opel Ascona waar dit wel zo werkt.
ze hebben je vast wat wijs gemaakt
atf hoort toch niet teverbranden mooi verhaal voor bij een borel
bij mijn senator zit het slangetje op de inlaat
tussen de cabarateur en het schutbordorigineel gepost door kywieman
Hallo,Sinds een tijdje ben ik in het bezit van een Opel D rekord uit 1974.
Maar de automaat doet de laatste tijd een beetje raar.Het geval is dat de 3 traps automaat pas bij 70 km/u overschakelt naar de 2e versnelling. Dit is te verhelpen doormiddel van de keuze hendel in de 1 te zetten en bij 40 km/u deze door te zetten naar de 2.
Dan schakeld de automaat wel door.Als hij in de 3e versnelling zit, en ik rem af, dan schakeld de automaat al bij 55 km/u terug naar de 2e versnelling. Wat een grote bonk tot gevolgen heeft. (wat niet wenselijk is)
Wat kan ik hier aan doen?
MVG: Kylian Wierenga
zit het vacuum slangetje er wel aan
of dat de kickdown kabel blijft hangenorigineel gepost door Goossens Bjorn
ik denk dat ik et zowat gevonden heb. Toen ik weer met de Monza ben beginnen rijden was het slecht weer en véél wind. Ben net weer met de Monza gaan rijden en hij trekt ineens niet meer in zijn stuur :D. Volgens mij was de wind toch de boosdoener maar des te beter.heb ik nog nooit last van gehad met harde zij wind
is een auto van 1400kg en kan volgens mij nooit veel last hebben van zij windorigineel gepost door The SpinDoctor
Hoi,Mijn oude startmotor was al een tijd slecht en is er laatst echt mee opgehouden, dus bij de sloop een andere opgehaald. Na een stuk of wat keer proberen leek er niks aan de hand, totdat ik een stuk gereden had. De startmotor ging echt bijna niet meer rond, vanmorgen koud ineens ook niet, balen, met de bus…
Alle contacten opgeschuurd, ze waren erg smerig btw, en weer proberen. Starten als nooit te voren, soepel en met genoeg slagen. Warm echter krijgt hij hem amper rond en moet ik ongeveer 10 min. wachten.
Waar zou dit door komen?
Het is een c2.4ne op LPG.:hmmz
staat je onsteking wel goed
als die een stuk verkeerd staat kan weze als die warm is
dat die de motor niet on bijna niet rond krijgtorigineel gepost door David_Ascona_B
de verdeelkap vorig jaar al eens vernieuwd. maar het is alleen als de motor koud is, dan zal het toch niet aan de bougiekabels liggen?heb je het ook met warm weer
bevriest je verdamper niet
heb ik ook is gehad als die koud was inhouden zodra die iets warmer werd was het overorigineel gepost door postbusmanta
Zit er daarom ook zoveel verschil in de vraagprijs tussen een 2,5 en 3,0?
Ik wil eigenllijk een 3,0 E, maar er moet wel een degelijke Monza omheen hangen voor betaalbare prijs.
Dit schijnt een erg moeilijke combinatie te zijn :hmmz
koop een 2500 hang er een b senator motor in c30ne
komt op het zelfde neer maar meer vermogen als een 3.0 e
en zelfs nog zuinigerorigineel gepost door TonSR
even vraag er wordt hier over een 265 bak gesproken,is dat dan de zelfde
bak die in een omi 3 liter van 87 zit of is dat ook weer anders.
vgr tonsr.dat zijn andere bakken
origineel gepost door Goossens Bjorn
Ik heb een Opel Monza A van 1980 met een 3.0 injectiemotor. Men dealer zei dat dit uitzonderlijk was dat mijn monza al met een injectiemotor is uitgerust maar het is n og steeds de orginele motor volgens de papieren. Het zal dus één van de eerste zijn.Volgens mij hebben alle Monza schijfremmen achteraan
De rest kan ik niet een antwoord op geven
de 3.0e is niks aparts in een monza
ze zaten er vanaf het begin al in
en de meesten zijn volgens mij 3.0e
of 2800 cabarateur
en de lateren 2500 en 3.0origineel gepost door postbusmanta
En wanneer hebben de Monza’s een 265-bak?
(Er is nog steeds geen Monza. Vandaag weer wezen kijken, maar deze heeft wel een hoop werk nodig. Volgend weekend weer bij een andere kijken).
de 265 getrag lag in de monza 3.0e en de senator 3.0e
vanaf een bepaald bwjr daar voor waren het 4 bakkenorigineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door fluks
ja hier lag vanmorgen ook sneeuw
heb je ook n foto gemaakt
van de afdruk die dat deksel in de sneeuw had achtergelaten
;):thumbup:jerry:jerrydacht bekend kleppendeksel
maar die van zat er toch nog op:D

origineel gepost door Jaccoooo
ik kan een C30LE uit een B- Senator kopen,als ik het goed begrijp is dat dus een blok met 156 pk.
er zit een 5 bak achter,wat voor bak kan dat zijn?
past die achter een 2.4 in B-ascona?gaat zeker om die motor die in rouveen te koop staat
origineel gepost door HAICO
ik vind een A1 ook wel mooi , maar ik vind die grote oranje knipperlichten zo lelijk.
en de spoiler voor onder de bumper een beetje te kort.ik vond een a2 eerder ook mooier nu rij ik zelf in een a1
en heb voor men vriendin een a2 gekocht
en als ik ze naast el kaar heb staan vind ik een a1 toch mooier doet wat ouder aanorigineel gepost door HAICO
nee alles wat tussen de beide spadboarden zit van af de voorruit,moet omgebouwd worden.A2 is toch veeel mooier
en de achterscherman zijn anders
front ook en achter tussen paneel is iets anders
bij de rondingen als je de klep opent
ik vind persoonlijk een a1 mooier
minder kunstofdie rode manta met aanhanger is door men collega en zen vader gebouwd
die hebben hem verkocht aan van der vegt aanhangers en crossmotors in oudleusen
daar staat die nog steeds in de showroom26 december 2007 om 11:41 In reactie op: mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla #17357204die olympia komt toch bijde jong weg in hardenberg
die werd mij ook aangeboden
ik heb daar 2 ambulance’s gekocht admiral en c rekordde zijkant lijkt op een a omega de velgen ziijn ook het zelfde
als ik op men a omega heb zitten
de kop lijkt op een calibra
achterlichten lijken op van een b omega
gewoon een auto die van verschilende delen gemaat is -
AuteurBerichten