Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
het is 8 j 17 inch et 38 geworden
en past perfect loopt niks aan ook niet bij drempels


olie is heel simpel te verversen
je moet hem vullen tot de vul stop
die net boven het midden zit op het dekselen als je aan de wielen draait en ze gaan bijde dezelfde kant op heb je een sper as
origineel gepost door rinus de boer
Is dat niet een beetje te groot voor een Rekord? past toch niet in het tijdsbeeld van de auto?wielen maken de auto
onder een senator monza staat het mooi
en 14 inch vind ik veel te klein voor zo grote auto
en een e2 rekord heeft al kunstof bumpers dus echt oud beeld heeft zo auto niet meerorigineel gepost door henkjan_80
Als je de gasafsluiter rechtstreeks bediend moet hij gas binnenkrijgen, dit kun je horen lopen. En als hij dan ook een vonk heeft dan moet hij het doen.
Moet je trouwens de injectoren niet aan de massakant onderbreken? Misschien dat de dikke rode draad ook voor de ontsteking is?Ik gok zo maar wat, misschien heb je er wat aan.
hij loopt al op gas en op benzine
dus is al voor mekaarorigineel gepost door gt/w
origineel gepost door obelix
origineel gepost door gt/w
ja volgens mij welja volgens mij ook wel maar moet het zeker weten:D
zal morgen eens kijken, ik dacht dat ik er nog wat van heb liggen
als je E2 zoekt tenminsteik ben op zoek naar een linker en rechter e2
origineel gepost door obelix
origineel gepost door gt/w
ja volgens mij welja volgens mij ook wel maar moet het zeker weten:D
als ik op de site van artaparts kijk zijn ze toch iets anders
achter de bumper is die andersorigineel gepost door gt/w
ja volgens mij welja volgens mij ook wel maar moet het zeker weten:D
een a1 heeft van die hele kleine steek lampjes
dus die kunnen daar niet inwil je ff laten weten als die led lampjes er in kunnen
dan wil ik die ook voor men rekord daar komt ook bijna
geen licht aforigineel gepost door MonzaRon
je kan er heel makkelijk bij, het klokkenspel hoeft er niet niet :thumbup:Ddraai de plastic ombouw er ff omweg, dan zie je de lampjes
aan de onderkant zitten, draai die eruit, verwissel die
met zoals ik ze heb, die blauwachtige lampies,
verkrijgbaar denk ik bij iedere automateriaal of elektro onderdelen zaak,
zet die er in, en je zal vebaasd opkijken, naar de lichtopbrengst in het klokkenhuis :Dde org lampen op zijn volst zijn idd een waas voor je ogen :cry
succes ermee ;)
dan heb jij een a2 dasboard
bij een a1 moet de boel er wel uitorigineel gepost door monzaruba
heb je ook een ‘raamslinger’ in het blauw…?
om de ramen open en dicht te draaien…?;)die heb ik nog wel voor je zelfs 3
kommen uit men rekord maar zijn het zelfde
zit nu een bruin interiuer in
dus heb ze overdie plekjes waar blanke lak los laat kan echt niet van afbijt kommen
de rest kan ik inderdaad niet zien
ik werk al jaren in de autoschade
en kom dit geregeld tegen
en afbiujt verwijderd echt alle lak en niet alleen de blanke lakQuote:origineel gepost door Ghanz
heb hier geen problemen met het op gas starten en rijden..maar inderdaad volgels is een goede.
verder plaats je de gasring, tussen luchtmassa meter en inlaatbuis in.,
dus inderdaad in de slang.ik heb hem altijd nog tussen de luchtfilterbak en de lmm
werkt ook goedik zou je aanraden om naar vogels lpg te gaan
die verstuurt ook kost rond de 35 euro voor complete instalatieeen complete instalatie kost iets minder al 600 euro
voor een senator
heb je elk schroefje klemetje boutje enz er bij
en een beschrijving
en een schakelaar die je in kan stellen dat op een bepaald toeren tal overspringt na lpg
is de kans kleiner op een backfireorigineel gepost door ckad
Als je de computer geheel uitschakelt valt de ontsteking ook weg. Je zal volgens mij dus alleen je injectoren moeten onderbreken.ik heb de dikke rode draad onderbroken die op de Injectierelais zit
dus dan moet ik maar is proberen om alleen de draden van de injectors te onderbreken
en kijken wat die dan doet
maar zal die dan niet als nog ding in storing gooienorigineel gepost door opelforever
gaat niet lukken net wat henk jan 80 zegt ik heb ook een keer zòn ding met een 2,4 erin gekocht en daar hadden ze ook het binneframe van de motorkap van weggezaagd en nog kwam:thumbup het inlaatspruitstuk tegen de buitenkant van de motorkapeen dieselkap gaat ook niet passen omdat het inlaatspruitstuk te ver uit het midden zit
of een ingekorte 3.0 inlaat of een 2.2 inlaat en dan past het super
ik weet niet wat het probleem dan is
bij mij past het allemaal net zonder dat de kap ook maar iets de inlaat raakt
carterpan ligt wel bijna op de vooras kan er net een vinger tussen hebben
en kan zelfs sturen zonder dat er een stang het carter raakt
helaas komt de voorste bult van het carter wel onder de voor as uit
maar daar maak ik wel met en dikke plaat een carter beschermer voororigineel gepost door ckad
Niet om je nog meer te laten twijfelen maar blijf gewoon die 3 gang rijden. Niet overstappen op de 4 gang. Ik raad het je echt af. Je hoort dat geweldige 6 cilinder geluid niet meer, je toerenteller komt amper los waardoor je denkt dat ie kapot is. En die 4 gang blijft maar schakelen. Niet nemen dus.
(anders worden die 4 gang bakken wel heel erg schaars, de prijzen schieten de lucht in en we hebben niks meer om over te praten hier op het forum. ):D:D
helemaal mee eens
zo 4 bak is helemaal niks
veel werk komt minder vaak bij de pomp
niet aan beginnennee gaat niet om die
ben lijkt er wel op maar is een andereorigineel gepost door MonzaRon
Het kan idd een A1 zijn :o
Aan het parafon, daar waar de ruitenwissers zitten,
dat is toch van een A1 ??Dan hebben ze toch de kop en de kont in de verf gezet,
omdat de achterschermen dezelfde kleur hebben
dan de voorschermen.Wat is het verhaal van deze toch wel op het oog nette Senator :hmmz
nee dit is een parafan is van een a2
en deze auto is echt omgekat is geen ombouw
ik ken die auto welorigineel gepost door ckad
Ik denk dat je de klep voor de tank ontluchting bedoelt.
Die hoef je niet te gebruiken.en die op het gasklep huis
die gewoon dicht makenorigineel gepost door eddepet007
weet dat je de vorkant kunt veranderelen ,dat verschil weet ik ,maar wat achter het verschil is weet ik zo niet ,maar ik was voor bovenstaande verhaal al beetje bangdan maar effe verder kieken
voorkant verander je zo ook maar niet
het paravan is ook anders is maar klein verschil maar is andersdie auto is 100 procent zeker om gekat
de motor loopt
maar als de motor echt goed warm is zit er iets een tik in de kop
denk een klepstoter kapot
en als de auto een paar uur niet gelopen heeft
en start hem weer hoor ik het niet
en na een half uut stationeer lopen hoor ik hem weer
zag dat er al een nieuwe in zat
denk dat is ze allemaal maar vervang3 traps automaat wel zijn er zat van
4 traps word een stuk moeilijkerorigineel gepost door black champion
een paar van mij monza
is een ’83
2.5 aut.
op g3zo kocht ik hem iemand was zo leuk geweest om er iets van afbijt overheen te gooien!

zo is ie nu op de velgen na liggen nu BBS RX 8×17 op

word met kerstmis denk ik overgespotendie plekken op de motorkap heeft niks met afbijt te maken
is puur dat de blanke lak niet goed hecht op de lak
is een keer eerder gespoten of geen goeie blanke lak gebruikt
als je er afbijt op zou spuiten dan zag je alleen nog blanke plaatorigineel gepost door opelforever
gaat niet lukken net wat henk jan 80 zegt ik heb ook een keer zòn ding met een 2,4 erin gekocht en daar hadden ze ook het binneframe van de motorkap van weggezaagd en nog kwam:thumbup het inlaatspruitstuk tegen de buitenkant van de motorkapeen dieselkap gaat ook niet passen omdat het inlaatspruitstuk te ver uit het midden zit
of een ingekorte 3.0 inlaat of een 2.2 inlaat en dan past het super
ik zat vandaag is te kijken
als ik een 3.0e inlaat inkort waar moet dan de stappen motor op
die aansluitings zijn te dun
of kan ik daar een dunnere bus indraaien waar de stappen motor op komt
en past het gasklpep huis van een 2.4 wel op een 3.0 inlaatmoet ik maar is kijken hoe ik dat ga doen
3 liter inlaat heb ik ook nog welgisteren 2400 i opgehaald
vandaag 4traps automaat opgehaald
direkt maar de aanbouw delen er af gehaald en mooi zwart gemaakt
en kleppendeksel gespoten en gepolijst


volgende week maar is beginnen met tank anpasen en automaatbak leidingen er in maken -
AuteurBerichten