Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door martijn_maja
ik heb nog orginele mv6 velgen liggen voor de eerste serie b1. sie velgen onder de A uit de brochure heb ik ook nog liggen net als nog wat andere. die van de foto hier boven ook,alleen weet ik niet of ik deze verkoop.die mv6 velgen zijn toch niet deze

daar zoek ik nog een setje vanorigineel gepost door henkjan_80
En als ’t iets meer mag kosten hang je d’r een dikke zespitter in. Gezien het bouwjaar stelt het keuren naar 6 cilinder geen bal voor (geen typegoedkeuring nodig).
Misschien kun je nog makkelijk aan een goede 6 pitter komen dan aan een 2.4 maar het is uiteraard jouw feestje.enn 2500 6 cylinder koop je overal voor weinig geld
en een goede 3.0e koop je ook regelmatig voor niet zo veel geld
een 2400 word steeds moeilijker en duur net zo als een 2.2
en veel meer werk is het niet
om er een 6 cylinder in te hangenorigineel gepost door rinus de boer
Ik heb gewoon gewoon mijn oude banden (195 breed) erom heen liggen, en de mijn BBS velgjes zijn gewoon 14 inch, en dan heb je van bovenstaande problemen geen last.Alleen bij grotere maten gaan die problemen opspelen.
kan met 14 inch net zo goed
dat die zweverig word ligt puur aan de et waarde en niet aan de inch
en als je bvb 16 inch hebt met een 45 hoge band is net zo hoog als de orginele 14 inch met hoge bandals je thermostaat kapot is
zou het echt wel kunnen werken
een stuk kartonbij mijn vorige motor(fiets) kawasaki
die wou niet warm worden
stuk karton voor de radiateur
en meter ging mooi naar het minden toe
en als die te warm werd ging de vin wel aan
was mooie tijdelijk oplosiongen heeft dan niks met een kachel te maken
maar werkt op de zelfde manierorigineel gepost door Opel-Fanta
onder een Rekord, dus dan zou die passen.nee past ook niet een 2400 carterpan is hoger
ik heb een tijdje terug een 2400 in men rekord gebouwd
en wou de orginele carterpan laten zitten maar paste niet de carterpan komt dan op de vooras te ligenje moet echt de motor iets omhoog hebben
je krijgt de carterpan er nooit tussen uit
je zit met je krukas
ik heb het zo gedaan


motor steunen los en je draait zo de motor iets om hoog
vloeibare paking zou ik zeker gebruiken
op de hoekjes
kleine moeite en weet je zeker dat die dicht is
gaat vooral om waar het kurk op het ruber gedrukt word10 december 2009 om 17:47 In reactie op: Witte knipperlichtglazen Monza Senator A1 Commodore C #17545325he ron bedankt
vind het er niet echt mooier van worden die witte glazen
bij een groene autobij zwart bruin en goud staat het wel veel mooier
heb bij men e2 rekord aan een kant nu ook wit glas voor gemaakt
en daar staat het zeker niet verkeerd bijorigineel gepost door Opel-Fanta
Nou, dat is mooi nieuws!Zeer bedankt voor jullie reacties!
Ik heb begrepen dat als ik een 2.4i motor in mijn D Rekord 1900 wil leggen, dat ik niks hoef aan te passen, kwa as, rem, radiateur etc..
Zal dit met de 2.6 ook zo zijn, of vraag ik nu teveel van mijn Rekord, wanneer die motor erin zit?
Alleen dan een radiateur gebruiken van een B Commodore 2.5 of 2.8?
een 2400 is 4 cylinder 2600 6 cylinder
origineel gepost door Opel-Fanta
Dat 1 op 1, of hetzelfde als B Commodore klopt absoluut niet.Ik heb beide hier staan, en de lengte verschil is er, vanwege de 6 cilinder en 4 cilinder!
Bettus accu, jij hebt zeker een b commodore front voor mij liggen, u2u maar voor een prijs. Eens kijken of ik dat kan betalen met de andere onderdelen erbij hé:angel
A Omega kan kloppen!
het enige wat anders is de plaats van de radiateur in het frond
bij een d rekord komt de radiateur is verder naar binnen
die stuken kan je er zo uit zagen en past dan een commodore radiateur in
heb zelf ook is een d rekord omgebouwd naar een 6 cylinder
en nieuw frond lijkt me een beetje overdreven
snelste is gewoon het oude frond iets veranderen6 december 2009 om 12:41 In reactie op: Witte knipperlichtglazen Monza Senator A1 Commodore C #17545323

he ron kan je hier ook is witte kniperlichten in maken
alvast bedankt29 november 2009 om 10:21 In reactie op: Witte knipperlichtglazen Monza Senator A1 Commodore C #17545319origineel gepost door bigsmile
ziet er goed uit zo ,beter als orgineel .ik hoor het graag voor een set .als volgend jaar de rekord gespoten is het mooi af zorekord is anders
of je moet er een senator monza a1 neus voor gelast hebben
of coomodore c27 november 2009 om 17:39 In reactie op: Witte knipperlichtglazen Monza Senator A1 Commodore C #17545314origineel gepost door Goossens Bjorn
Eerlijk gezegd vind ik het persoonlijk niet zo mooi staan op mijn wagen. Vind hem er dan precies een beetje kaal uitzien. Ja ik had het precies ook al gezien dat men koplamp niet mooi zit. Maar toch zit ze er mooi in. Ook is het lichtbeeld perfect hetzelfde als de andere als ik hem op het werk voor de lichtmeter zet. Mss gezichtsbedrog of zit de spiegel net iets anders.ik vind het bij die van jou ook minder
maar bij zwart en bruin staat het wel goedorigineel gepost door Ghanz
was da een getrag 240?jep
maar is al verkocht
heb nog wel een 265 bakorigineel gepost door Ghanz
hahaha nee obelix. jij hebt helemaal een hekel aan schakeln geloof ik :Dklopt daarom heb ik de rekord ook omgebouwd van 5 bak naar 4 traps automaat
je zoekt toch altijd naar de makelijkste weg
waarom zou dat bij auto rijden anders wezen
:Dorigineel gepost door eddepet007
mm vrouwtje moet ook kunnen wennen aan automaat
ik zelf wen al aardig (wordt steeds luier)iedereen kan volgens mij aan een automaat wennen
zit meestal tussen de oren gewoon een paar dagen mee laten rijden
en ze willen niet meer terug
eerder leek mij het ook helemaal niks
tot dat ik voor nood een tijdje in een escort automaat moest rijden
naar een paar dagen wou ik niet meer schakelenorigineel gepost door kywieman
Heb net het hele systeem ontlucht
Daarna bevroor de verdamper direct, en werd de kachel niet warm.en als ik de dop van de radiateur hal spuit het koelwater niet omhoog. En is ook niet erg warm.(waar ik voor gewaarschuwd wedt)
Heb de motor zeker 10 min laten lopen.
Morgen slangen van de verdamper aanvullen en zo proberen het lucht er uit te halen als dat wil.
Heb het zelfde systeem als hier onder staat.
Met 1 slang die van de radiateur naar het expansie vaatje loopt.
als je verdamper bevriest en kachel niet warm word
heb je gewoon nog veel lucht in het systeem
en dan vind ik ook niet raar dat je druk in het systeem hebtje hebt neem ik aan een radiateur met dop
heb je hem ook ontlucht na dat de thermostaat los gegaan is
en er kan nooit druk in het vaatje kommen
zoals je in het eerste stukje schrijft50 procent meer vind ik wel heel veel
volgens mij moet dat zat minder kunnen
met men monza rijd ik 1op6 op gas en op benzine haal ik net
geen 1 op 8
dit gaat over lange afstanden
en bij men rekord 2400 kan ik geen 1 op 6 halen op gas
maar heb de lpg er zo op gezet en nog niet met de kast afgesteld
en benzine weet ik nog niettrouwens druk op het expantie vaatje ???
daar zit toch een heel kein gaatje in de dop
en zo dop sluit toch nooit lucht dicht aflijkt mij dat je veel lucht in het koelsysteem hebt
heb je hem ook goed ontlucht na het vervangen van de koppakingorigineel gepost door kenny900wb
Voor het archief, Manders in Deurne is expert in LPG.Ben laatst in luxemburg op vakantie geweest met mijn 2,5S. Maar vermogens verlies is dan goed merkbaar. Bergop met benzine gaat net ff iets harder.
Backfire nooit last van gehad, zelfs niet als ik direkt overschakelde van benzine naar gas zonder hem leeg te rijden. En altijd starten in de winter.
backfire heb je bij een cabarateur motor eigenlijk nooit last van
is alleen bij injectieorigineel gepost door GSE
Veel handiger is om je eigen dak te maken,en ff wat tijd te nemen om een goed werkend te vinden,zon dak omwisselen heb je binnen 15 minuten gedaan als je met 2 man bent…dan zou ik hem nog eerder van binnen uit mooi afkiten dat die dicht is maar niet meer bruikbaar
wat een universeel dak vind ik geen porum
heb er helaas ook een in men rekord caravan zitten
erger me er elke keer aan als ik in stap
en het mooist is gewoon klaar maken zoals ben zegthe ron die gse waar je geweest bent
gaat dat om die uit oosterland met het kenteken LT – 81 – GX
men collega leek dat wel wat
die dacht dat er bijna geen werk aan zatorigineel gepost door louwe 16 klepper
beide wielen op onverhard
dus in t bos zegt helemaal nietst ene wiel moet duidelijk veel moeilijker doorslaan dan het andere
dus 1 op onverhard bv gras
andere op bv asphalt of klinkers of zo;)
dan heb je een redelijk beeld
maar nog geen 100% garantiewant dan moet echt t deksel er achterweg en het diff ff bekijken;)
krik onder het diff dat bijde wielen los zijn
en als je dan aan een wiel draait en ze gaan dezelfde kant op
kan je er ook zeker van zijn dat er een sper in zitorigineel gepost door Goossens Bjorn
Wat is eigenlijk juist het verschil tussen sper en geen sper? Voel je dit tijdens het rijden of in de bochten ofzo?normaal word het wiel aangedreven van de minste weer stand
als je 100 procent sper hebt worden bijde wielen continu vol aangedreven
maar bij jou zou er vast 50 of 70 procent sper er in zitten
het heeft veel voor delen in bvb bos zand sneeuw
je komt minder gau vast
en als je van dwars gaan houdt met sper
gaat zo een stuk makelijker -
AuteurBerichten