Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb ook een Astra H met sportstand. Maar ik zie geen sensor op de schokdemper. Kan je dan ook andere dempers monteren.
Bestaat zoiets ook voor de ipad?
Ik heb nu ook zo een de vraag is hoe sluit je deze aan.
ik heb nu een stekker van de orginele canbus aansluiting naar dubbeldin. maar ik hoor dat ik een geschakelde pus moetaansluiten maar waar aan ?Deze prijzen zijn voor een certifeerde alarmen als Clifford met alle mogelijkheden die je opnoemt. voor een Camco system moet niet zoveel kosten en nog eens niet gecertifeerd.
Kijk op Marktplaatst staan diverse inbouwers.wat is TPMS?
is het al opgelost?
Ik heb namelijk ook een opelook radio die ik wil plaatsen en mij is ook verteld dat ik een canbus kabel naar iso2 kabel nodig had en nog eens een kabel trekken naar de zekering om de voorkomen dat ie aanblijft en me accu leeg trekt.
wat kost zo een stekker kan ik dan de radio volledig bedienen ook met de stuurbedining?
mvg Ray
heb ik ook gehad afgelopen winter.
een accuboer de accu laten maten die zegt accu is goed,maar probleem bleef aanhouden.
Dacht ook dat het een niet goed werkende CIM was. maar de auto toch bij de dealer laten doormeten Met de uitslag accu slecht.
Dus terug naar de accuboer en de accu goed laten doormeten blijkt dat de Startcapaciteit van de accu minder dan de helft aan vermogen had.!70A ( Koudstart 680 A) Dus accu vervangen nu geen startproblemen meer.Was trouwens de eerste fabrieks accu sinds 2005. die was gewoon aan zijn eind.
is dit wat met update van 2012.
alleen is het in het engels.http://www.op-com.hu/NoThanks_EN.aspx” onclick=”window.open(this.href);return false;
@jwvanyperen wrote:
http://www.mediafire.com/?79vezszjvrf8awf
ik heb deze werkt primagr Jan
deze is er meer.
Ik zou ook graag een nl versie willen omdat ik ook de mijne kwijt ben.
Ik ook graag een op pm aub ;)
de startcapaciteit van de accu meten, als die meer dan de helft aan capaciteit verliest dan doet ie ook moeilijk.
bv als de Koudstart (SAE): 600 hoort te zijn en hij geeft maar 200 aan dan mag je hem vervangen.even bij de accuboer laten meten.
Met de hand vast is vast is wel voldoende lijkt me
Ok dat is dus wel de filter maar als je dat los draait dan loopt de olie eruit en alles onder de olie. Hoe voorkom ik dat.
@Juffer1 wrote:
Maar in dit geval wilde Dillen de CD30 wel verkopen en dan moet hij dus wel uitgeleerd worden ;)
maar als je de code van de radio hebt moet je dan ook uitleren uit de oorsprokelijke auto alvorens te plaatsten in de nieuwe auto?
is er een uit 2005 ook goed?
;)Probleem opgelost.
Het was gewoon simple de accu die van fabrieks af was legeverd was op zijn eind .
Had niet voldoende startcapciteit. Van de 370A(din) had hij er maar 170.
Waardoor waarschijnlijk de CIM niet voldoende stroom meette en dan zo raar ging doen.Dus nu een nieuwe 72ah accu erin gezet en probleem was weg.
dus bednkt iedereen voor de adviesjes. :thumb
Ok.
[quote=
Een ronde alumium buis met een diameter van 100mm genomen en hetgasklephuis van een Toyota Supra 7MGTE (3.0-turbo) met een doorlaat van 65mm.
Ziet er ingebouwd dan zo uit…




[/quote]
Ik heb ergens gelezen dat inlaat buis ongveer een houd van 4-5L moet hebben om meer vermogen te genereren. klopt dat?
Is gelukt jongens. Bedankt :thumb
Het gaat om de CD30 MP3.
De knopjes van naar boven of naar beneden vast gehouden maar geen geluk.Regel eenheid ziet er it als een zekering kastje maar achter in de koffer bak links.
Tenminste bij de astra H. bij zafira waarschijnlijk ook mits het met een REC uitgevoerd is.Moet de CIM na het plaatsen weer op nieuw geprogrameerd worden?
Het lijkt nu wel dat hij innde kou niet wil starten.
En als ie met deze kou in de garage staat waar het 15graden is heeft ie er geen probleem mee dan start ie meteen.Waarom zit er olie in en dynamo.
Cim modificatie is uitgevoerd.
Maar nog steeds het probleem.
-
AuteurBerichten