Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij mij hielp updaten niet. Ik had uit noodzaak een draadje op de geschakelde plus van de startmotor geplaatst en de versnelling in zin neutraal waarna de andere uiteinde van de snoertje op de plus van de accu houden om te starten.
Dit probleem had ik ook .
Bijmij was de startcapaciteit te laag. was nog een fabrieks accu nu 8 jaar oud.
Accu boer zei geen accu probleem maar later door de dealer laten uitlezen en daar kwam uit dat de accu te zwak was.
daarna nieuwe accu erin 75Ah en nooit geen startprobleem meer gehad.
het is te proberen waard om een andere accu erin te hangen.
als dat het niet is heb je weer een risico uitgesloten. :Den wat als je geen facebook hent en het ook niet nodig hebt.
hoe kom je an aan de info.En waar kan ik de stalen variant vinden?
Brezan of bij dealer.Ok en wat kosten deze krengen.
De rubbers van de stangetjes of in de draagarmen
Wat kost fibraflex
Ik heb nog een quadlock stekker met losse rode draad voor de geschakelde plus liggen. (Nieuw )
Voor als je intresse hebt ;)31 oktober 2013 om 11:37 In reactie op: Dealer problemen: Elektrische onderdelen niet retour? #18174467Voor zover mij bekend worden er bij auto onderdelen met name electronica nooit retour genomen.
ook al is de verpakking ongeopend Zoals arontje al zei het is een gunst van de verkoper als ie hem retour neemt.Gewoon met de onderdeel terug gaan en een vriendelijk gesprek aangaan wie weet neemt ie het terug of anders wijst hij je wel naar de deur;)
Anders doorverkopen op maktplaats ofzoIk heb nog zo Iso-quadlock stekkerblok voor de opel liggen…;)
Je kan de spaning wel bij de aansteker vandaan halen alleen zit je met dat de spaning pas na een half uur van de aansteker af is. en tot die tijd gaat je radio ook niet helemaal uit ( niet spaningloos). weet niet of je dat erg vind. zoniet dan kan je het gewoon doen.Ik heb het niet gedaan dat het misschien tot spaning verlies gaat leiden waardoor de auto misschien niet meer start. en zeker nu de kou eraan komt. (zal wel tussen me oren liggen :)
Probeer je achterwielen eens te balanceren. al sje auto trilt dan is vaak onbalans in je achterwielen. centreer ringen kunnen helpen als de centreer gat te groot is.
Onbalans in je voorwielen dan trilt je stuur.
Ergste geval je velgen krom.weet niet of dit al genoemd is. :D
Een y stekker rode draad waar op solderen.
De plus van de aansteker blijft nog een tijdje op spaning staan nadat de sleutel uit het contact is.Ik wil als ik de sleutel eruit haal dat de radio helemaal uit gaat
Per stuk
@Brian 1990 wrote:
Bij mij hebben ze er ook eens eentje vanaf getrokken maar is ook heel makkelijk weer te vervangen / te plaatsen.
Gelukkig is het onderdeeltje niet super duur en kan je het makkelijk zelf doen.wat heb jij ervoor betaald?
Dus hele rails demonteren.
Kan je de klepjes zo van boven erin klikken of moet echt de hele rails van achter naar voren los.
Houd maar ff vast
Ga t uit vogelen.@danny wrote:
38 euro ps bij de dealer
en dat zijn niet alleen de klepjesPast dit op de 5 deurs. H. En dan moet ik nog de voorste 2. Dacht dat ze per kant verkocht worden.
Hoe haal je het los. Is er een how to?
Geldt dit ook bij de diesels.
Op een volle tank rijd ik rond 700-750 km met een 1.7 cdti.Wat kost een Lambda sonde/
Ok.
je hebt wel een canbus-iso stekker nodig.wat gebeurd er met de bediening voor de BC. want die knopjes zitten er niet op de radio.
kan je dan met stuurwiel bediening wel uit de voeten?
Of laat je het bekleden in je gewenste kleur bij een bekleder en zoek dan naar een turkse bekleder die zijn wel goedkoper en leveren het hetzelfde kwaliteit.
of je kan de dealer of importeur vragen ove ze lederen stoelhoezen te koop hebben.Ik heb me laten vertellen dat er geen stuurbediening op aan te sluiten is op de imitatie opel lookalike radio dvd navi.
Is dat waar.
Bedankt voor de link.
Maar zocht zoiets liever in nl. -
AuteurBerichten