Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik ben er ook benieuwd naar heb ook het soort gelijk geluid.
27 januari 2014 om 12:45 In reactie op: mijn onderhoudslampje brand en heb geen turbo meer met astra #17942060Hoe is dit afgelopen. Heb ook een soortgelijk melding. P0500
Waar zit bij de 1.7 cdti de EGR ?Zal ik ze morgen ff benaderen
@Opeltje17 wrote:
Goed bedrijf laatst nog een scherm van een astra G weg gehaald.
Thanxz voor de link. Ik had al aangemeld bij onderdelen lijn. Jammer dat het niet in de buurt is en verzenden durf ik niet aan. Straks krijg ik hem beschadigd.
Zag niet zo snel een prijs.Ik zal er aan denken als ik een setje zie.
:thumbAlleen zie ik dat je een GTC hebt. Die zijn even anders heb ik begrepen.
Zoniet dan no problem.dankje alleen jammer dat het geen nederlandse vertaling heeft maar kom er wel uit
@ronnybb2 wrote:
Oke. Iemand dan een advies voor een leuk composetje ? max 100 euro
Tjek pm.
Heb nog een setje radio cd mp3 Bluetooth woofer in kist versterker en bekabeling voor de versterker. Ongeveer 4 maanden oud met garantie.
Ray.
En waar zijn deze rvs downpipes te vinden en quata costa. Pb maar.
Thanxz voor de info. Alsvast bedankt.Back on topic.
Zo een downpipe past die ook op een 1.7 cdti Astra H ?
Wil namelijk ook een downpipe met groter intercooler monteren.En gelukt door de onderste knop aan de linkerzijde in gedrukt te houden en vervolgens met de volume knop naar de system menu en zo de tijd ingesteld.
Motor wel op contact gezet met de hu uit.Was ff pielen maar wel gelukt.
Thanxz pall
:thumb
Top ga ik zo proberen
Ja brabant- tilburg is beetje uit de buurt. ;)
Astra H. Zoals het in me onderschrift staat.
Problem fixed
Heb een met airco.
Hoe kom ik aan onderverdeel nummer zonder dat de dynamo gedemonteerd is.
Ik heb een 1.7 cdti uit 2005 weet niet of de hoeken het zelfde zijn. En een met een oliepompje/ Vacuumpomp.
Zojuist is de wegenwacht erbij geweest. Volgens hem is de dynamo stuk. Gaf maar 11.0 volt aan
Waar vind ik op korte termijn een goede dynamo voor. Deze type.
Willem,
En hoe kom ik er achter dat
-Verstuivers
– Temp. Sensor
– LMM
– EGR
– Boost Pressure Sensor
– Actuator Regeling Variabele Turbogeometrie (VGT)
mindergoed zijn zonder te meten wat merk ik dan.In de zomer reed ik ongeveer 720km op een volle tank.
en nu word het steeds minder.
Dat het door het weer komt kan een reden zijn maar geloof niet dat het 150 tot 200 verschil mag zijn.
Er zullen naar mijn mening ook andere mechanische electronische oplossingen voor moeten zijn. 0f moet er een andere motor in met minder kmers. de mijne zit net over de 2 ton.Ja nog steeds dagelijks de zelfde route. 800-850 reed ik voorheen ook voordat ik ging tanken en nog voordat het oranje brandstof lampje ging branden.
Nu brand het reserve lampje al bij 670 km.Dit had ik ook al in de zomer.
8 november 2013 om 09:47 In reactie op: Koppeling, druklager en dmv vervangen hard koppelingspendaal #17973434Heb je de koppeling set zelf vervangen?
@JOZO wrote:
@OA-H wrote:
Er staat op MP een die al rally rij klaar is.
En andere voor weinig.Hij zoekt een Manta A, geen B king:
Ja dat stond er weer niet duidelijk bij :afro
Dacht verwijs hem maar naar http://link.marktplaats.nl/732539849″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Misschien heeft die Knoll er wat aan. ;)Er staat op MP een die al rally rij klaar is.
En andere voor weinig. -
AuteurBerichten