Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[rquote=1918078&tid=146744&author=jojonopel]Kopen !![/rquote]
Uiteraard kopen, die C Ascona’s moeten net zo populair worden als de B’tjes :D
[rquote=1917859&tid=146744&author=ThijmenBroeks]Hallo allen,
Ik ben opzoek naar een leuk opeltje als eerste auto!
Nu heb ik hier in de buurt een Ascona C 1.8s te koop zien staan!
104.000 KM en APK bij aflevering..Mocht ik even gaan kijken of het wat is, kunnen jullie me tips geven waar ik op moet letten?
En heeft iemand een specificatielijst o.i.d.?
Ben wel benieuwd naar het gewicht, aantal pk’s enzo!Alvast bedankt![/rquote]
Kenteken bij rdw nakijken, kan zo op internet ;) En anders kijk ik wel ff in me vraagbaak, alst goed is staat het daar ook in. Ik hoor het wel :P
Waar je op moet letten zijn de veerschotel voor en de raamlijst van de achterruit, daar wil het wel eens gaan roesten. Wielranden zijn kwetsbaar en bij de voorwielophanging kan de vloer nog wel eens goed rot zijn.
Groetjes
Vanmiddag een groene B gespot in Panningen in de buurt van de gamma, kom je bij de gamma staat daar ook nog een blauw B’tje :D
Op de N273 bij Nederweert een hele mooie groene A :D Lijkt verdacht veel op de welbekende schuurvondst hier ;)
Ik weet niet welk klepbedieningsmechanisme er in een A’tje zit, maar ik zou gewoon voelermaatjes halen en klepstelplaatjes, als je die nodig zou hebben. En anders gewoon met 2 sleuteljes stellen. Of zitten er toevallig hydraulische klepstoters op? Zelf kleppen stellen is ook zo gebeurd dusja.
Denk dat je bij een garage nog wel eens hard kon schrikken van de prijs, is niet niks.Hoop dat je er iets mee kan :P
Ik zou de maten van je rail opmeten en kijken of er interieurs zijn met dezelfde maten, dan zit je meestal wel goed ;) Heb zelf een Ascona C uit 87 met een grijs interieur. Maar volgens mij passen veel onderdelen van een D Kadett ook op een C Ascona… Correct me if I’m wrong!
Miss dat je daar kunt zoeken ;)Groetuhh
verliefd op die
Ik vind m boterg**l :D :kewlpics
Wil iemand me velgen wat leuke kleuren geven? Het liefste in elke foto dezelfde kleuren, zodat ik in meerdere shots even de kleuren kan inbeelden. Het mogen ook kleurencombo’s zijn. Ben zelf aan het denken om het middengedeelte zwart te maken, en het buitengedeelte wit of grijs… Is hws voor tijdelijk, op het moment zit iets anders niet in de knip :(
Geef maar wat ideeën, ben overal blij mee :D



Ik denk niet dat het dan over zal zijn, heeft ook temaken met het zwaartepunt van de auto. Doordat dit lager ligt zullen de wielen minder makkelijk terug draaien, waardoor je stuur dus ook blijft staan.
[rquote=1882822&tid=143662&author=M~V]heb ff snel een poging gewaagd
Tnx M~V
Dat is zeker een mooie shop geworden, is ongeveer een 4 cm verlaging als ik het vergelijk met de auto nu. Zou je als je tijd hebt een keertje gewone stalen velgen, een beetje verbreed met platte bandjes willen shoppen??Gegroet
Moet nog even een nieuwe maken, heb geen goeie helaas.
Zal kijken of ik morge er even een kan maken ;)
Bedankt alvast he@ blitzer
Die verlaging gaat met iets te ver :P Die van oeteldonkie is prima.
Met verbreedt staal bedoel ik alleen de velgen :P misschien iets van 13 inch met platte bandjes. ATS classics of gewoon staal.
Als je tijd en zin hebt maak je er maar iets van :P ik zie het wel. Door de velgen gaat ie vanzelf platter :DGroetjes Bryan
SG-70-JT Grijs, zaterdag in mijn bezit
Ik moet toegeven het heeft wel iets :P en die fotosjopper is ook niet de slechtste geweest, al kloppen de achterste ruiten niet helemaal :P verder echt wel stoer ;) respect
Kijk wat een mooie B, ziet er goed uit. Lijkt me wel iets met brede velgjes en n paar cm lager :angel
[rquote=108598&tid=8253&author=adje19]Hier nog een paar foto’s van mijn corsa…:



[/rquote]Ik vind eerlijk gezegd die uitlaat niet mooi als ie zo omhoog staat…
Bupke,
binnenkort nog een nieuw projectje he :P @ mijn garage dan :P
Omega moet ik ook nog eens aan komen verder prutsen :P Al ideetjes voor de Ascona C?? Dan laat maar komen :D
Zie je morgen weer ;)Latuss
Praktisch verlagen met orginele dempers is dus mogelijk? Hoe voelt het in de praktijk aan om met orgineel rond te rijden? En hoe is het weggedrag met de orginele dempers en veren? sportief te noemen of toch wel wat zwabberig??
Vele vraagtekens dus :P
-
AuteurBerichten

