Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nog gewoon te bestellen de stickerss??
@voederbiet wrote:
geloof dat van een corsa A ook passen, stond laatst een mooie C in de flash en die had corsa A spiegels omdat ze iets kleiner waren dan standaard
Zal wel wat strakker uitzien denk ik ja ;) K ga maar weer eens naar de sloop toe om der corsa A spiegels te jatten :P
@H&T wrote:
@Nybra wrote:
ben nog opzoek naar een orginele rechterspiegel.
Heb nog een set(links en rechts) elektrisch verstelbaar spiegels liggen.
Als je intresse hebt hoor ik het wel.Moeten wel nog van de auto gehaald worden(je kunt ze dus gewoon nog eerst testen)
Mijne zijn handbediend van binnenuit, niet elektrisch dus. Hoeveel werk is het om dit werkend te maken?
Zijn dat EXIP velgen? Heb volgens mij dezelfde, alleen minder diep bed.
viewtopic.php?f=11&t=148948@macoe16v wrote:
mooi ding en lekker bezig hoor!
wielen staan hem goed! :wors
passen kadett-E spiegels er zo op?
Nee de kadett spiegels gaan het niet worden, te veel aanpassingen, ben nog opzoek naar een orginele rechterspiegel.



5J 13” Steelies

6J 15” Merk zal ik moeten even om moeten liegen :P d8 iets van EKRA.



Waarom 1x 195? Zo kom je never nooit door de APK heen…
Een standaard teller kan ook al makkelijk 10 km afwijken, heb je een andere bandenmaat, al is het verschil maar klein, kan het makkelijk oplopen. Heb je een nieuwe band of een oude band, dan zit daar ook al verschil in.@postbusmanta wrote:
Kijk hier eens:
Ik heb het gezien, had een beetje te snel over dat topic heen gekeken. Had leuke velgen gespot, maar zijn helaas al verkocht.
Alsnog bedankt voor de tip ;)Neem aan dat als ik nu 13 inch heb, ik een velg met grotere diameter altijd wel kwijt kom, mits de ET waarde niet hoger ligt dan ET49?
@jojonopel wrote:
Hallo Bryan, daar heb ik geen info over.
Ik heb wel zelf met verschillende Kadett E en Ascona C ’s gereden met de 16SV motor.
De 16SV is een heel goede motor met weinig problemen, de 2E3 carburator is heel goed,
moet nooit geregeld worden, maar als ze over de 100.000 km gaan moet je wel al de vacuumslangetjes en de benzineslangen vervangen.
Die kan je aan de meter kopen in de handel.
Meestal beginnen ze dan ook problemen met stationair draaien te krijgen, reden is dat aan het onderste vacuumslangetje ( op een koper pijpje) de regelopening verstopt raakt door koolaanslag.
Voorzichtig, met de hand, uitboren met een boortje van 0,5mm en het probleem is opgelost !
Grtz, JohnKijk dat is nou de juiste informatie ;)
Bedankt,Bryan
En toch blijft het zonde om ze daarvoor in de prak te rijden :(
@JelOpél wrote:
Leuk. :) Alleen met die Blaupunkt naviradio hea, kan je dan ook een muziek CD erin doen tijdens het navigeren, want zo een ding werkt met een cd toch, slaat hij die data niet op ofzo?
Ja werkt op een cd ja, maar heb toch een tomtom en deze radio gebruik ik dan gewoon voor cd’s en fm. Het nadeel daarvan is weer dat het ding geen mp3 bestanden afspeelt… En data slaat ie niet op. Heb m van me opa gekregen dus heb m maar erin gezet, alles beter dan die oude die erin zat king:
Inmiddels heb ik een setje gordels van de sloop gehaald en een setje hoodlifters. Die laatste komen van een omega b, dus ga er vanuit dat die het klepje wel kunnen hebben.
@Bupke wrote:
Helicoils bryan.
Op boren en dan met dat setje nieuwe draad er in tappen en dan de helicoils erin.
Dan heb je weer de draad er in zitte die je erin had.
Gaat nooit meer kapotHeey Bupke,
dat was ook de bedoeling :P Moet eerst ff passende nieuwe bouten vinden, is een apparte maat die ze zelfs op t werk niet konden berekenen…
N oranje/rood c sedannetje en n c city die op zn sokken stond… In Susteren, de Rijdtstraat als ik het goed heb.
Een kleine vraag, ik heb een lekkage op mn versnellingsbak.
Nu vermoedt ik dat de olie tussen de schakeldeksel en de bak uitkomt, vanuit daar een duidelijk een spoor te zien. Een van de bouten in de schakeldeksel is compleet dol gedraaid, dus er zit niet veel draad meer in de bak zelf. Hoe kan ik dit het beste oplossen?Nybra
@asconahobbyist wrote:
officieel moet een 1.6S op 98 ja,maar als je de ontsteking wat later zet dan moet ie t gewoon op euro doen,gaat ie ook niet pingelen.
Mijn 1.6S heeft een stekker die je gewoon moet omdraaien als je op 95 rijdt, zal dan de ontsteking elektronisch bijstellen ofsow??
Een kleine update… sorry voor de wazige picca’s, moet me camera nog opladen, dus de telefoon maar gebruikt…
De ingebouwde radio(met navi via cd…) in de toekomstige werkplek king:


Gepolijst kleppendeksel, lang leve de schoonouders :jerry die daar prima apparatuur voor hebben :thumb


LS plaatjes op de voorschermen verwijderd


Achterbank er weer terug in, die lag al ff stof te vangen… Mogen er weer uit als er gordels in komen

En toen weer lekker ingestopt zodat ze weer kan rusten :P


Dan doe mij maar…… de dikste DAF XF105 ooit
@kaneelschep wrote:
welk topic?
http://opel-forum.nl/search.php?keywords=&terms=all&author=Nybra&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Zoeken” onclick=”window.open(this.href);return false;Ascona C Project
Mwoaah machtig :D Met de nuje lens gemaakt ? :P
Ja jongens, ziet er weer lekker uit zo. Beetje moderner he :thumbup
Weer ff snel me Avatar erop zetten :DVandaag bij de Pleisterplaats in Kessel-Eik een zilvergrijs B’tje. Kenteken FD-19-**
Net dat filmpje eens bekeken, maar damn dat ding gaat hard :D Ruilen voor me C’tje?? :angel
-
AuteurBerichten
