Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Rij vaker mee in deze auto, schroefset op zn laagst, stug als wat, en rijdt ideaal, begrijp de logica van de beklagers niet helemaal :P
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, wie laag wil zijn moet omrijden.Kon het niet laten, toch maar 6cm verlagingsset besteld.
Krijg alleen direct commentaar van ouders en schoonouders dat ik daar spijt van krijg… Iemand ervaring ? :jerry@JelOpél: Bedankt, en de ascona is zo goed als rijklaar, alleen nog verlagen, maar dat kan altijd nog hè.
@opelkadetje: Uiteraard willen we meer van zulk mooi materiaal op de weg :D Zie er hier zo af en toe ene langsrijden, met die hella grille, alleen issie knalrood, das geen geweldige kleur voor die auto.Ja wilde echt voor diepe stance gaan zo, maar heel erg bedankt voor de tips, ga die sites eens ff opslaan ;)
De 16e theorie-examen ;) Hopelijk direct slagen en TTT aanvragen.
Ja, die orginele staan beter ;)
Das mooi pech hebben zo iets, zonde van die mooie manta. Maar er is toch wel weer iemand die t hart niet kan luchten en m weer opknapt? :angel
De HRC heeft een zuiger die samen met de bekrachtiger berekend is voor een bepaalde kracht ivm met vacuüm e.d., als je maar een deel zou omzetten krijg je weer andere verhoudingen. Correct me if I’m wrong, ben nog in opleiding :P
Helemaal mee eens ;) Als er vorderingen zijn zien we het vanzelf wel weer verschijnen.
Mooie wagen zo :D Alleen lijkt me dat interieur niet echt praktisch van kleur. Verder nog plannen met t beestje?
Niet aan beginnen, kun je ze beter proffesioneel laten spuiten o.i.d. dat geeft een beter resultaat.
Mij is vertelt dat achterruitverwarmingen bij oude opels altijd problemen geven… Gelukkig die van mij nog niet, ff afkloppen.
Dynamo kun je t beste vervangen voordat ie t begeeft, anders sta je midde op de snelweg stil, das ook geen pretje als je zelf opleiding monteur doet :jerryNou, dat ziet er goed uit zo ;) Ben alleen niet z’n fan van die oranje kleur, denk dat matzwart ‘m niet verkeerd zal staan.
Die 4 cm verlaging zou ik zeker voor gaan, waar haal jij je setje vandaan?@RISL wrote:
Heb op Peter gestemd. Één klein puntje van kritiek: je achterwiel heeft wel erg veel negatief camber.
Ook voor Peter, maar dat camber heeft wel wat, goeie stance…
Proficiaaaat!!
Carterpan er inmiddels weer onder, een rechterspiegel zit erop en de deurpanelen weer teruggezet. Oliefilter vernieuwd, olie gevuld. Wil je starten, accu leeg… Morgen maar ff aan de lader en een nieuwe poging wagen. Wel maar een nieuwe pakking geplaats tussen de t spruitstuk en de uitlaat, die zag er vrij gaar uit. Zal binnenkort voor foto’s zorgen als de bumpers er samen met de velgen op liggen.
Iemand verder ervaring met dit bedrijf en dit merk?? Wil graag deze set aanschaffen.
http://www.tuningdiscount.nl/opel-ascona-061981-till-091988-sportsprings-with-shock-absorbe-p-15710.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
ik kan het helaas niet begrijpen dat ie weg mag
Rechterspiegel bestel op COPE, carterpan is inmiddels mooi zwart en komt er volgend weekend weer onder, grote beurt, en dan maar zoeken naar een goed verlagingssetje en nog ff langs de winkel voor naafringen. Deurpanelen weer terugzetten en dan kan het beestje eigelijk wel de weg op, nu m’n rijbewijs nog :jerry
dan kan ik je morgen weer
@Aapje wrote:
Nybra, bij jou zijn zeker de blauwe doorknijpklemmen gebruikt? Je draad naar het klokje is waarschijnlijk gewoon gebroken dan :)
idd doorknijpklemmen, en het klokje werkt nooit. Dus mischien maar die kabels natrekken.
@nriffi wrote:
Heb een iso stekker aangesloten en het mooie is dat ik de nodige 3 draden zo kon aftappen van t’ Klokje
Deze had namelijk : Continu +, Geschakelde +, en de massa ;)
Scheelde veel werk:)
Groetjes,
Nab
Nu zou ik wel even kijken of het klokje werkt, bij mij was de radio wel voorbereid, ook via het klokje, maar t klokje werkt niet. Waarschijnlijk omdat de radio teveel stroom vraagt.
Das een heel mooi pakketje :D Lekker katloos ook :D
Nog een kleine update dan maar…
Versnellingsbak lekte vanuit het schakeldeksel, denk je de boutjes wat aan de draaien blijken deze compleet gaar te zijn. Helicoils erin gedraait en hup met de geit, goed dichtgemaakt met vloeibare pakking, lekken zal ie niet meer doen king:
Daar doe ik ’t wel voor :D
En toen de carterpakking vervangen, toch maar besloten om t staal ff goed te bewerken, dus nu maar eerst in de grondlak en dan mat zwarte finish?
Vandaag dan toch maar de tijd genomen om te bestellen :P
-
AuteurBerichten



