Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Thnx guys!
Ik zal m inderdaad ff niet op de handrem zetten. Kijken wat t doet.
Amen
Kimmie. Praat voor jezelf. Het is inderdaad sneu dat jij veel last hebt gehad van
jouw 3.0. Maar hier tegenover staan heel veel 3.0 diesels waar weinig tot geen klachten over zijn.Het is an sich een beresterke motor en ja pech kan iedereen hebben bij het kopen
van een v6 3.0 maar om nou te zeggen “uit de buurt blijven”, dat gaat mij weer te ver ;-)Groet,
Nor
Jongens. Topic is van 2010….
http://www.deekautomotive.nl/opel-vectra-10-4-dvd-hemel-scherm/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Check deze dan! Iets mooier en groter scherm
Dat zou ik ook wel willen weten! Ziet er vet uit.
Voor de kids ook leuk28 mei 2013 om 08:00 In reactie op: [Astra-H – 2004] – Vragen m.b.t. inbouwen parkeersensoren #18146176Los van de kosten en storingen is het een absolute crime om
het te laten “communiceren” met je rec. Aftermarket is ontzettend lastig.Gaten in je bumper etc etc. Beter is het om donorbumpers met pdc
op de kop te tikken en laten spuiten. Scheelt een hoop ergernis. Je bent iets duurder uit met spuiten erbij. Mijn mening.Groet
28 mei 2013 om 07:44 In reactie op: [Astra-H – 2004] – Vragen m.b.t. inbouwen parkeersensoren #18146173Niet aan beginnen
Bochtenverlichting (met AFL) dus
Geen draaiknop links bij jouw (dim)lichten? Indrukken en draaien voor aanpassing sterkte
Een oplossing;
Uitlijnen
500 euro!!!
Je hebt toch geen nieuwe CC nodig? T gaat toch alleen om
t knopje?Uitgelijnd ook, hoop ik?
Veer of demper kapot. Opkrikken en checken
NDSM terrein Amsterdam Noord
Uitlezen met motor AAN. Aangezien je dan pas alles m.b.t. de airco
dan pas kan uitlezen. Hij werkt namelijk niet bij motor uit.Groet
Lijkt erg op n stroomverdeler probleem.
Tip: houdt settings in je cd70 ingedrukt tot dat je n gong hoort.
Je zit nu in het verborgen menu en je kan de realtime temp checken!Dus thermostaat (vermoed ik)
Bij mij flink doorrijden precies 90. Rustig rijden 85 (bedrijfstemp). Ruim onder de 85 lijkt mij niet goed Gert. Nog nooit meegemaakt. Naald komt bij 80 pas omhoog. Dus of je sensor of thermostaat niet in orde!
Gefeliciteerd met de mooie Signum. Ik heb nog een originele irmscher dakspoiler
als je interesse hebt. Ik heb m zelf nooit er op gezet.Groet.
Nor
Ps. Gebruik de zoekfunctie. Over alle verschillende motortypen is tot
in den treure over geschreven op het forum. Succes!De V6 cdti is echt een aanrader en let op! Kmstand zegt echt niks!!
Bovenstaande adv kmstand geloof ik echt niks van! Alles (gebruikersporen) duidt er op dat de huidige eigenaar een kmvreter is. Kijk naar alles wat er ingebouwd is. 2004 en dan maar 118000 op de teller?Enfin. Ik de mijne gekocht met 190000 op de teller ee. Jaar geleden.
En ik moet je zeggen. Echt een topwagen de Signum V6 Cdti.Groet
Same here! Automaat rijdt echt top! Is mijn eerste automaat en nooit problemen. Schakelt boterzacht!
Als je t kan “lijen” zou ik voor een wat grotere motor kiezen. Automaat is echt n kwestie van onderhoud. Als t echt goed aanvoelt bij de testrit en onderhoud is gedaan dan kun je er echt heel lang plezier van hebben. Ik ben super content met mn V6. Succes en laat je niet bang maken. Horrorverhalen zat. Geldt ook voor handbakken, trouwens . onderhoud en rijstijl van vorige eigenaar en n portie geluk.Met n tech is dit uit te schakelen. Dan kun je ook tijdens het rijden
met de nav70 aan de slag! -
AuteurBerichten