Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
18 januari 2014 om 15:49 In reactie op: Stationair net niet lekker (ssssttt lucht lekkage ?) #18209015
Origineel papier is het beste maar die moet je wel vaker vernieuwen.
waarom? http://www.youtube.com/watch?v=PAIxeQUSg-Q” onclick=”window.open(this.href);return false;
ik gebruik zelf de inlegfilter van simota zonder olie. waarom?
is op de lange duur goedkoper. en net zo goed
je onderschat het vermogenswinst van een spot/racecat. die brengt meer als chippen. heb deze discussie al eerder gevoerd in een ander topic.
bekijk onderstaande vermogensgrafiek:
1ste meting met alleen een 200cell sportcat 175pk dus 15pk erbij
2e meting met chip 180pk dus 5 pk erbij.
zonder sportcat zou ik met chip op 175pk uitkomen volgens EDS
15 januari 2014 om 21:15 In reactie op: Orginele Remus uitlaat voor een Astra g geen verschill? #18208459gooi er nog en sport/race cat. tegen aan en dan heb je volgens mij het gewenste resultaat met als het mee zit ook meer vermogen.
eerste auto vw golf 1 10 maanden gereden.
vw ingeruild op een Kadett GSI 2.0SEH toen 2jaar en 3 maanden oud en 27500km op de teller. laten tunen tot 150pk. 10 jaar fun mee gehad. verkocht ivm de roest duivel. rijdt nu nog steeds.
1 jaar Suzuki alto gereden. (lees gespaard)en toen (01-2002) mijn OPC 1 ingevoerd uit Duitsland. king: met 29500km op de teller van 1ste eigenaar.
160 pk viel mij toch heel erg tegen. mijn Kadett was sneller. 1jaar na aanschaf getuned tot 180pk. dit beviel al veel beter. bij 122dkm gaf de xer blok het op. om eerlijk te wezen, ik had gesport tegen een vr6 met olie peil op minimum. de xer was niet meer te reviseren (drijfstang distributie zijde) lag in stukjes op straat. de keus was een ruil motor voor 3000 euro of een ander blok.
het is die andere geworden, de z20leh king: die net was ingelopen 3700dkm. jullie zullen wel begrijpen dat ik sindsdien met een smile van oor tot oor in het rond rij. teller staat inmiddels weer op 174dkm. heb hem nu 13 jaar in mijn bezit en heb nog geen geld voor de J OPC dus rij al 13jaar met mijn OPCbij de link van @dion87 staat 4 delig,dus….denk ik dat ze er bij zitten
Edit: @shaktibiharie was mij voor
:kewlpics :kewlpics :kewlpics
iedereen noemt het een downpipe maar het is een edelcat vervanger. die zit meestal gelijk achter je uitlaatspruitstuk
downpipe alleen brengt een +/-10pk en en +/- 15 Nm. en dat merk je echt wel. in combinatie met een chip komt het nog beter tot zijn recht.
lassen is uitstel van executie.
dit is interessanter http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m762815309-turbo-z20let-lel-ler-leh.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;5 januari 2014 om 18:04 In reactie op: Opnieuw Voorstellen: Grunn82 Nu met Astra Wagon Sport Ed2 #18205295welkom op het forum :thumbup
5 januari 2014 om 15:59 In reactie op: Lange gezocht, toch gevonden opc1 First pics inside #18205129Nette OPC king: niks mis mee met die dubbel dtm remus :hmmz
@pixels66 wrote:
zozo, waar heb je dat besteld??
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m756875693-velours-matten-astra-h-opc-matset-vloermatten.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
@Oorschot91 wrote:
Bedankt voor de toelichten!
Ik denk toch dat ik voor de Mtech racekat ga. Zit er alleen over in dat de diameter van de middenpijp 63 mm is en het spruitstuk waarschijnlijk ook en deze racekat een diameter van 60 mm heeft, dus beide kanten 1,5 mm kanten verschil.
Gaat dit wat uitmaken met de tegendruk?de race cat van NL tuning kun je op gewenste diameter krijgen.
(ik heb geen aandelen bij NL tuning)
Sooow! :kewlpics
@Silver leuk om te horen dat ik niet de enige ben die het mooi vind, hoog glans spiegels :hmmz ik heb nog de originele zilvere liggen king:
En daar wil ik dit mee laten doen:
http://www.youtube.com/watch?v=pKuXyeAGzEU” onclick=”window.open(this.href);return false; :wub
@HarrieAstra bedankt voor de compliment! door het föhnen van de folie tijdens wrappen ontkomen ze niet aan vage doffe plekken. De spray voed de folie waardoor het beschermd wordt en doffe plekken geëgaliseerd. chek pm voor de prijs :thumb@mayhem jij haalt mij en HansAG door elkaar denk ik :hmmz ik praat geen poep: maar u wenst en wij draaien
voordat ik naar EDS ben gegaan heb ik de 100cell cat geplaatst. de chip leverde en extra vermogen van een krappe 6pk
EDIT: het is zelfs 15pk meer nu ik de vermogens uitdraai bekijk :ass
ik neug liever wat anders :wtf
EDIT: Sebring,Remus ect. verkopen ook “edelstaal” uitlaten waar de verbinding flenzen na 3 jaar onder je auto vandaan vallen :hmmz
ja ik heb hier ervaring mee: http://www.nltuning.nl/virtuemart/rvs-uitlaat-onderdelen/” onclick=”window.open(this.href);return false; 10 euro goedkoper en van RVS ipv “edelstaal” maar zonder flenzen. die heb je ook niet nodig zoals het al wordt beschreven bij de race cat. van Mtech.
ik had er met de xer blok 14pk/10Nm vermogenswinst mee (gemeten op testbank) en de geluidstoename is eerder mooi als storend
dat is goed nieuws :jerry ik heb hier wel 3 setjes verweerde naafkappen liggen van BBS terwijl ik ze in de winter niet gebruik :cry
Edit: het zal waarschijnlijk met “velgenreiniger”te maken hebben
shell Vpower 100 oct. of nog beter ARAL racing 102 oct.
goed bezig Ron :thumb mooie poetsruimte tot je beschikking. dat moet geen straf zijn geweest ;) resultaat mag er ook zijn king:
@ricksmits wrote:
ook een nieuwe coating op gezet? anders geef ik je een maand king:
ja zeker,heeft een professionele poets kit tot zijn beschikking.
-
AuteurBerichten









