Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb 5jaar geleden het zelfde probleem gehad. Met mijn opc1 weliswaar maar die zijn het zelfde. Mij werdt toen ook verteld dat de klauwen koplert vernieuwd moesten worden. Ik heb toen de veertjes die de handremkabel helpen te ontspannen. Probleem was gelijk opgelost. :D de klauwen zijn nu 14 jaar oud en steeds geen problemen. Veertjes kosten € 2,50 per stuk bij de dealer.
Heb je de dikke koelvloeistof slang die van de radiator naar de oliekoeler gaat ook vervangen door die van de Leh motor? Daar zit namelijk een aftakking naar de turbo.
precies een blok..geen Opel te bekennen zoals bij meerdere inzendingen.
147,50 euro -30%=103,25 +21% =124.93 66 Ampère. Korting moet je gewoon vragen/eisen. het was niet eens mijn vaste Opel dealer. daar had ik wel 40% gehad maar die 10% extra verbrand ik dan op de A7 :angel Garantie is 3 jaar
Accu vervangen door een nieuwe. deed van de winter op die ene vorstnacht die we gehad hebben al moeilijk. uiteraard weer een Originele GM accu met 30% korting. de oude was van ’99 dus toch nog 2 jaar langer mee gegaan als de garantie king:
dat ziet er heel netjes uit king:
ja daar is een eenvoudig truukje voor.. een ander ecu er in pluggen. van een 1.8 of een 2.0. motorcode is niet van belang. hij zal altijd starten.
die lichtere Vliegwiel ga je spijt van krijgen :thumbdown
een voordeel van de lichtere vliegwiel is dat de motor sneller op toeren komt.
nadeel is met gas los gaat de motor ook heel snel in toeren terug.
in veel gevallen slaat de motor zelfs af bij terug schakelen voor de bocht.nou krijgen we natuurlijk welles/nietes reacties, maar dit is mijn persoonlijke ervaring met een lichtere/afgedraaide vliegwiel
@RISL volgens mij zit de dyno run er idd voor en na er niet bij. dat kost 75 euro
En begrijp mij niet verkeerd, Klasen is een hele gerenommeerde tuner net als EDS en Vmax
ik vind alleen dat de prijs en Pk verschil wel erg groot is. Toevallig ben ik ook al dik 12 jaar te spreken over EDS.
@RemcoV je 1e reactie op dit topic : http://eds-motorsport.de/Tuning/Opel/Corsa/Corsa-D/1-6L-Turbo-A16LES/Opel-Corsa-D-OPC-Nuerburgring-Edition-A16LES-Phase1-Leistungssteigerung.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
300 euro in je zak houden en 10pk meer met de zelfde koppel winst. Zonder edelcat vervanger.
12pk?????????? dat red je zelfs met een non turbo motor :thumbdown en nog 700 euro vragen :hmmz dat is pure oplichting :fy1
EDIT: en lekker veel vermogen bij lage toeren rijdt idd heel lekker maar die M32bak van je vind dat echt niet leuk
:kewlpics :thumb
:kewlpics :thumbup
:wub
DIKKE J OPC :wub en @ramon doe een leuk op die scooter,krijg je er van mij een leer petje met studs erbij :jerry
resonated versie :thumb
:thumb
niet Origineel aan jou OPC 1 zijn:
mee gespoten:bumperlip,sideskirts, stootstrips,deurgrepen,piegel steunen.
geblindeerde achterruiten, embleemloze grill.
wel mooie upgrade’s. hoef je het zelf niet te laten doen king:
EDIT: slotloze deurgreep bestuurders kant ;)
@QDance wrote:
Astra al een tijd geleden verkocht/ingeruild
Stiekem mis ik hem toch wel!
hier nog even een foto ervan:

ingeruild voor een A3, en ondertussen ook al behoorlijk wat aan gedaan:


waar ging het mis….. :jerry
Dat kan nooit zonder kenteken – – :jerry
die van mij is ook ingevoerd in 2002
Edit:door mij zelf king:
@Opeltje17 wrote:
Hoeft niet persé GM olie te zijn, zijn genoeg goede merken: Kroon-Oil, Shell, Valvoline, MPM etc
Alleen zorgen dat je vol syntheet pakt.
klopt,maar GM olie is 1 van de goedkoopste en net zo goed, en zo niet beter.
5w30 longlife
-
AuteurBerichten

