Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
de “je” van motorswapje kan je wel weglaten :shock: maar :wors je pakt het goed aan :thumb ben reuze benieuwd naar het eind resultaat dus dit blijf ik even volgen :jerry
Mischn. open doen dan kan je de inhoud pas zien :afro
je Wielen staan goed op je Astra :thumbDit kost hij bij Mtech: http://www.mathijssentechnics.nl/?View=page&part_id=800001&hid=&lhid=&lvid=” onclick=”window.open(this.href);return false;
en als je iets meer uitgeeft krijg je dit op eBay http://www.ebay.nl/itm/Z20LET-Z20LEH-3-Zoll-Downpipe-mit-Sportkatt-/320822111375?pt=DE_Autoteile&hash=item4ab27cec8f” onclick=”window.open(this.href);return false; (zit er bij mij ook onder). hier ga je geen spijt van krijgen. ik ben hier nog niet zo lang op het forum maar hoor veel leden over Mtech= veel te duur :agent
als je die friedrich neemt ga je dat echt merken. een rugzak vol met Nm’s en minimaal 10 pk.@johanhummer9 wrote:
dus beste optie is in onderdelen verkopen?
cabrio onderdelen liggen niet voor het oprapen dus probeer er zoveel mogelijk uit te helan voor de aanschaf van een andere OPEL natuurlijk ;)
ja dat kan. en je hebt er geen speciaal gereedschap voor nodig. als je een torks set hebt is het goed te doen. pakkingen vernieuwen is wel aan te raden ;)
dit is echt klote :swear uitelkaar trekken en dan in onderdelen verkopen :agent als je hem zo weg doet krijg je er niet meer als 1000euries voor :cry
:kewlpics , VEC heb je daar :wors
chek je vacuum leidingen eens ;)
@Gerald wrote:
Kan niks vinden,ik ben niet bekent op ebay
typ “z20let” op als zoek opdracht. dan gaat het je lukken :thumb
De Astra H OPC pook is voorzien van kabels :hmmz en geen stangen waar hier over gesproken wordt.
en als je de pook compleet met mechaniek wil demonteren zal je eerst je console tunnel moeten verwijderen. omdat die niet door het gat van de consool past. :???:@Niels0478 wrote:
Hij is laatst ook flink warm geworden daar zal het wel aan liggen, het einde van het blok zou dit niet zijn, dit blok heeft net 80 000 km gereden
bij mij was het bij 120dkm einde oefening
Schroefset :jerry :jerry alleen veren met standaard schokbrekers is het net niet. bij drempels en kuilen slaat hij door tot aan de demping rubbers en dat is niet fijn voor je auto
Koppakking,ook gehad met xer blok dat is meestal ook het begin van het einde van de xer. althans dat was bij mij een clublid het geval :swear
@zafira-opc06 wrote:
jaja het is gelukt!!!! dit is m dan mijn opc eds fase1 en net nieuwe 19inch :D
goed hé mijnalbum.nl :thumbup
ik doe het via mijnalbum.nl Maak een account aan en het wijst zich van zelf :sleeping
@edjeraketje wrote:
Waar kan ik deze sportkoppeling het beste/voordeligst kopen?
Iemand een site of adres ?
Hoor graag van jullie,alvast bedankt.ebay :thumb
een blok bouwen met veel vermogen is een kwestie van geld. maar als je als tuner geen garantie kan geven dat hij ook “bullitproof” is moet je het niet doen. ik weet niet waar je hebt laten doen maar dit is heeel slecht :fy1
@PeterNoFear wrote:
@NoFear1696 wrote:
@breaker wrote:
hallo
ik ik heb een vraagje is dit een goed Schroefset
http://www.hottuning.nl/shop/ta-technix-schroefsets/schroefset-ta-technix-opel-corsa-b.html” onclick=”window.open(this.href);return false;groetjes breaker
Zonde van je geld,vriend van mij heeft ze op zijn golf gemonteerd en na 6 maanden waren de veren Moe :swear
Wat moet je ook met veren? Stuiteren moet ie toch?
btw: leuke forum-naam
Dan moet je ze zeker nemen :thumb
@breaker wrote:
hallo
ik ik heb een vraagje is dit een goed Schroefset
http://www.hottuning.nl/shop/ta-technix-schroefsets/schroefset-ta-technix-opel-corsa-b.html” onclick=”window.open(this.href);return false;groetjes breaker
Zonde van je geld,vriend van mij heeft ze op zijn golf gemonteerd en na 6 maanden waren de veren Moe :swear
@Za4ra OPC wrote:
Uitlaat is binnen. :thumbup Alvast wat foto’s
Miltek is wel beter van kwalitieit Flens verbindingen :thumbup
ik wil niet lullig doen hoor maar als hij koelvloeistof uit de tank blaast dan heb je 99% kans dat er een haarscheurtje in je cilinderkop(tussen de kleppen) of koppakking hebt. het is een gesloten circuit dus hierdoor ontstaat er te veel druk in je systeem.
heb toen ook een nieuwe dop gemonteerd zonder resultaat.
ik heb dit meegemaakt met mijn Kadett gsi 8v. kwam er pas na 2 jaar achter tijdens het monteren van snelle nokas :wtf
met mijn x2.0xer blok had ik exact het zelfde :swear
oorzaak= niet goed warm rijden voordat je gaat knallenGoeie keus Deef :thumb ik heb hem (3inch. van friedriech met 100cell cat) er ook onder. :jerry :jerry
bedankt heren :jerry het is idd een mooie locatie,er worden hier soms ook proffesionele fotoshoots gemaakt door tuningsbladen met exoten(lambo’s ect.) en het voordeel is dat de graffiti continu veranderd :wors de locatie is de skate baan onder de A8 in Koog aan Zaan
groeten NoFearja een z20leh kan op een ecu+motordraadboom van een z20let draaien. een chip op maat zal de beste resultaat geven.
De ASTRA OPC J





was hem nog niet tegen gekomen op het Forum :kewlpics
-
AuteurBerichten