Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@BlueAstraG wrote:
@Valentijn: Nice kerel!!!!!!! :thumb
Update: Donkere Irmscher achterlichten.
Dat zijn de Echte :thumb APK goedgekeurd 10% Rood reflexi
Lexmaul is een erkende Opel Tuner, dus de pasvorm zal perfect zijn anders kunnen ze tent wel sluiten.
vriend van mij heeft ooit een OPC 1 teller in zijn Astra sport laten zetten en die moest hem bij de dealer inleren/lezen
@Baas J. wrote:
@NoFear1696 wrote:
@Baas J. wrote:
300pk is echt de max voor z20leh turbo sowieso, boven de 280pk gaan diverse zaken van een z20let het al niet echt leuk meer vinden. Originele koppeling kan in elk geval 430nm aan.. daar reed ik mee in mn vorige auto (z20let)
Volgens EDS kan de z20leh 350pk draaien :hmmz ik zit namelijk al op 320pk.
moet alleen de inlaatspruitstuk van EDS hebben :jerry :jerryVolgens Vmax is 300pk de max voor std. z20leh lader. Daarboven moet je de hybride variant hebben, die kan wel 350pk.
Tuners zijn het idd ook niet altijd met elkaar eens :argue
EDS en VMax zijn ooit samen begonnen. maar door een onenigheid over de winst verdeling zijn ze uitelkaar gegaan.Orgineel GM :thumb
@kaneelschep wrote:
Wil niet de moraalridder uithangen[]
maar je doet het wel :P :jerrygoed toch dat ie het er zo vanaf gebracht heeft. klein beetje schade en verder alles prima ;) 240 is nog niet heel dramatisch hard.
en jaaaa er kan van alles gebeuren op snelheid.
maar er kan ook een boeing op je flat vallen als je veilig thuis op de bank denkt te zitten. :P:jerry :jerry :jerry
@The Undertaker wrote:

ik zag hem staan in Assen. er stonden al een paar gasten op hun achterhoofd te krabben :shock: ik zij nog met een gekke bek dat is zeker een electrische aangedreven kaddet :angel . je had die gezichten moeten zien. onbetaalbaar :jerry :jerry :jerry
@yentl5552 wrote:
ook met A merk banden kan dit gebeuren … ik had alleen het voordeel dat het achter gebeurde en ik er met 200+km/u niks van voelde pas bij de 160km/u snel weer naar de 200km/u. en stoppen bij tankstation die 3 km verderop was. [ 3 uur nachts ]


maar gelukkig heb je zelf niks kon heel anders aflopen.
ja oke deze had amper profiel maar het was droog
ik zie dat er made in japan op de band staat. die zijn niet geschikt voor europa en worden daardoor goedkoper aangeboden :swear je hebt ze namelijk ook met Made in Germany en die zijn voor de europese markt. wat precies het verschil is weet ik niet. Compound waarschijnlijk :hmmz
@Baas J. wrote:
300pk is echt de max voor z20leh turbo sowieso, boven de 280pk gaan diverse zaken van een z20let het al niet echt leuk meer vinden. Originele koppeling kan in elk geval 430nm aan.. daar reed ik mee in mn vorige auto (z20let)
Volgens EDS kan de z20leh 350pk draaien :hmmz ik zit namelijk al op 320pk.
moet alleen de inlaatspruitstuk van EDS hebben :jerry :jerry@dion87 wrote:
ik moet nog steeds me wagen chippen.. maar wil het meteen goed doen met phase 3 erop.
wat heb je daar nou echt bij nodig, en wat is handig om te hebben.
mijn huidige specs:
CDTi airbox met inleg filter
LEH Turbo
FMIC met 63mm pijpwerk
76mm tophat
regelbare brandstofdrukregelaar
76mm uitlaat met 200cell kat
alle koelvloeistofslangen vervangen door siliconen
dual core radiator
forge dumpvalveen wat ik zoiezo nog wil halen is:
80mm LMM
470cc brandstofinjectoren
Vectra C CDTi aanzuigbuisdus wat heb ik nog meer nodig, en wat is handig… advies graag
80mm lmm behuizing heb ik hier liggen. zie marktplaats ;)
@dion87 wrote:
@NoFear1696 wrote:
@dion87 wrote:

Mag me nieuwe uitlaat ook wel ff showwe toch haha
ziet er heel goed uit :thumb Friedrich mototrsport?
Komt bij klasen vandaan
dus Friedrich motorsport, die van mij is van EDS met stikkers van Friedrich :thumb
ik heb ze hier gekocht: http://www.banden-pneus-online.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; binnen 2 dagen in huis,veel keus, :thumb
@dion87 wrote:

Mag me nieuwe uitlaat ook wel ff showwe toch haha
ziet er heel goed uit :thumb Friedrich mototrsport?
Heb er hier 1 liggen.
Locatie: koog aan de zaan (amsterdam)@2000 wrote:
@NoFear1696 wrote:
op ebay vragen ze al snel 200 euro voor de bombiene. En bij dealer mischn. wel meer. ik kom op arbeidsloon van 95 euro en dat is niet al te gek :hmmz
95 euro arbeidsloon niet zo gek, heb je net de lotto gewonnen of zo? Ik vind het belachelijk, 1.75 uur voor een bobine wisselen, daar moet de pauze, rooktijd, en nog een grote boodschap bij in zitten. :thumbdown
Nee ik wordt goed betaald door mijn werkgever :thumb maar ik hoop wel wat te winnen binnekort :jerry :jerry auto rijden is duur en als je zelf niet handig bent ben je overgeleverd aan de dealers. daar moeten ze het ook van hebben ;)
vergeet de 4 gastest meting en controle injectoren.( ik weet niet hoe ze dat doen) :hmmz
op ebay vragen ze al snel 200 euro voor de bombiene. En bij dealer mischn. wel meer. ik kom op arbeidsloon van 95 euro en dat is niet al te gek :hmmz
Lekker laten liggen zou ik zeggen. bij de velgenboer liggen ze ook apart :thumb
mooie velgen trouwens :jerry
Tip! trek niet te hard op en rem niet onnodig hard de eerste 200km.
door het vet wat op de banden wordt gesmeerd wil de velg bij hard optrekken of remmen in de band draaien waardoor de loodjes op een plek komen te zitten wat juist onbalans veroorzaakt.
zorg eerst dat je knappe centreer ringen hebt gemonteerd want anders krijg je heb nooit trillings vrijHeb ik ook inclusief de motor :afro
had sinds een paar dage n dat mijn OPC stotterde,inhield,uit viel en plofjes uit de uitlaat.
oorzaak: LMM 280euro :shock: :swear met 30% korting bij 212euro :swearoké ik zie nu pas dat je een c20let hebt. die kunnen dat vermogen idd hebben. De z20let houd het namelijk niet
helaas ben je niet goed geinformeerd. let zuigers komen boven de 260 pk buiten spelen. zeker zonder zuigerbodem koeling. ’t is zonde van al het werk. maar je moet het natuurlijk zelf weten
@rob.van.uden wrote:
Ik ga er gewoon een proberen en post hier mijn bevindingen
ga eerst mijn onderblok terug in elkaar knutselen met nieuwe lager schalen
en let zuigers .arp drijfstang bouten een must bij 300pk ???
Leh zuigers zijn ook een must boven de 260pk :vertag
Zietrn nie Gek uit :thumb
-
AuteurBerichten
