Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hoofdpijn ;) en :pukesorry ik ben geen maatstaf ik drink whisky
als je de balans assen wil verwijderen moet je ff contacten.
http://www.mathijssentechnics.nl/?View=page&part_id=302205&hid=&lhid=&lvid=&mid=189″ onclick=”window.open(this.href);return false;
els maar wel een mooi foto.

:jerry :jerry :jerrydit linkje heb ik gecopieerd van een andere topic over spotfilters:
http://www.youtube.com/watch?v=gCi2yo4UqPI&hd=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
de waarheid en niets anders als de waarheid.
er is maar 1 sportfilter verkrijgbaar die enizins meetbare vermogen levert en dat is de coldair intake van Viper(piercross) en die kost rond 300 euro@predator wrote:
Ik heb totaal geen problemen met de Friedrich uitlaat.
ik rij ook al 2 jaar rond met Friedrich :thumb
als de uitlaat onder spanning wordt opgehangen onder de auto gaan alle rvs uitlaten scheuren ook die van Simons :vertagoké :thumb
@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
Dit is toch nog best een groot filtertje!! wel strak!! Ik zit zelf te twijfelen tussen een cold air intake of een filter als deze..
dit is een coldair intake :vertag
@blackX20XER wrote:
Hey,
Mijn eerste aanpassing op mijn recent gekochte astra opc 1 was een ander filter.
ik heb in tegenstelling tot sommige andere heel erg goede ervaringen met K&N, ik heb er op mijn honda altijd mee gereden, toen nog met een aangepaste aanzuig pijp en vervangings filter in de originele box.
Kwa onderhoud dat heb je bijna niet, ik denk als je hem eens om de 40k kilomer schoon maakt (wat dan nog eigenlijk echt niet nodig is) dat je dan al erg serieus bezig bent (dan houd je al meer air flow als met een standaard filter)Op mijn astra heb ik sinds een week of 2 een K&N 57S filter, en ook hier weer super tevreden mee, je moet even geduld hebben tot de Ecu zijn instellingen aangepast heeft dit duurt ongeveer 500 km.
Maar ik merkte gelijk dat de auto beter op pakt en reageert op het gas, maar ook dat hij vooral onderin een stuk beter trekt.
Ik heb dus verder helemaal niks aangepast aan de inlaat oid!, en nog geen onderhoud gedaan verder tegelijk met het plaatsen.
Dus al met al, ik kan dit alleen maar aanbevelen, ja het kost wel wat en k&n is zeker niet goedkoop.
zie hier het filter gebeuren:



gr Rolf
kijk hier heb je wat aan. ze zijn er bij k&n ook achter dat de open filter in een gesloten bak moet voor de beste resultaat. :afro
No problem :thumbup
@Silence wrote:
X16XEL
DBilas flowmaster cold air intake
Voorheen K&N 57i kit was een leuk geluid en werkte wel maar sinds ik dit systeem erop heb zitten merk ik toch wel degelijk verschil, hij trekt beter door en reageert feller op het gas.als je bij EDS hoger wilt als Stufe 2 slopen ze als eerste je dbilas coldair intake er af en dan gaan ze pas verder. :vertag
neem een inlegfilter van k&n of een ander merk.
een openlucht filter geeft een leuke sound en geeft je daardoor het idee dat je sneller bent.
maar in de werkelijkheid kost het juist vermogen. als je motor op bedrijs temperatuur is zuigt hij alleen maar warme/hete lucht aan en dat kost (zeker bij de turbo’s) vermogen.
ik zuig dit niet uit mijn duim maar spreek uit ervaring. ik heb met mijn eigen ogen gezien dat een astra H OPC met en zonder openluchtfilter op een vermogenbank stond. resultaat 10pk minder met openluchtfilter terwijl de motorkap open stond tijdens de test. als je voor het geluid gaat moet je een openluchfilter nemen. maar als je voor meer vermogen/koppel gaat: inlegfilterNaar mijn weten krijg je na elke beurt bij de dealer garantie op de motor :hmmz
@Helmer opelfan wrote:
@NoFear1696 wrote:
ik met mijn nichtjes

Mooie nichtjes :wub
daarom heb ik mijn nichtjes erbij gedaan want het mooie bij mij is er al een tijdje vanaf :jerry
ik met mijn nichtjes

z20leh POWER

@Helmer opelfan wrote:
H&M ken ik maar Marlies Dekkers? :wtf
Marlies Dekker= een lingerie onwerpster :thumb binnekort ook verkrijgbaar bij H&M :jerry :jerry :jerry
zie een vrouw liever in knappe lingerie :wub als naakt :jerry :jerry :jerryhou het de volgende x maar bij europremium 95 want MB 95 is namelijk met loodvervanger wat je cat niet echt leuk vind. dat lamje probeerde je te waarschuwen maar helaas. :vertag
@Eamane wrote:
Dan ook maar eens een fotootje van mij. Niet zo heel duidelijk en sta er maar half op, maar daar heb ik totáál geen problemen mee ;)
Maandag op DAF. Even aan het wachten tot het overschot aan water verdampt is om vervolgens met een spray and wipe en droogdoek aan de slag te gaan :)
is dat een echte Marlies Dekker of een lookalike van H&M :hmmz
service lampje??? foto ??
@derartz wrote:
Hallo binnenkort ga ik naar italie op vakantie.
Ik heb inmiddels andere zomervelgen op mijn auto liggen, maar deze banden maat staat niet in het onderhoudsboekje. Het gaat om de banden 215/45/R17.Kan iemand mij adviseren hoeveel bar er voor en achter in de banden moet. Graag de standaard druk vermelden, maar ook voor een bepakte auto die op vakantie gaat.
ik rij met de standaard BBS velgen van de OPC 1 en die hebben standaard de zelfde maat als jij hebt.onbeladen: voor 2,1 achter 2,4 beladen spanning: voor 2,4 achter 2,9
beladen spanning = 4personen incl. bagage
ik rij trouwens altijd op beladen spanning omdat ik stikstof in de banden heb ipv gewoon luft.
voordeel is dat ik mijn banden spanning om de 3 maanden hoef te checken.
de banden slijten mooi vanuit het midden.(gaan langer mee)
nadeel: minder confortabel in de bebouwde kom.
om de 3 maanden naar de bandenboer om stiksof bij te vullenheb je veel vijanden :hmmz alle 4 de wielen los lijkt mij geen toeval :jerry :jerry :jerry
:jerry :jerry :jerry :thumbup
De opc heeft stnadaard geen grotere aanzuigbuis :agent de aanzuigbuis die aangeboden wordt door tuners (eds ect.) zijn allemaal orginele opel aanzuigbuizen. ze zitten op de vectra met turbo diesel. dus kijk eerst ff op de sloop en bestel hem anders bij de opel dealer=de goedkoopste
-
AuteurBerichten

