Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@dion87 wrote:
dit weekend een boete binnen gekregen van 346 euro voor lawaai maken met mijn auto.
ik werd laatst aangehouden toen ik van een vriend afkwam samen met een maat van me, we hadden de hele avond zitten gamen daaro en redbull zitten drinken. nou ben ik nogal gevoelig voor caffiene en krijg er ook grote puppilen door.
maar los daarvan, ik werd aangehouden omdat ik te hard optrok.. ik rij nog steeds met een standaard uitlaat en me wagen maakt geen overdreven geluid.
toen ik aangehouden werd kreeg ik al meteen de volle laag over me heen dat ik niet nuchter was enzo, het leek wel een gestapo actie.ik ga hier ook zeker in hoger beroep, want hij heeft niks uitgeschreven die avond, noch me aangesproken over het teveel lawaai maken.
en dan zag ik gister nog op het nieuws dat er steeds meer geweld is tegen de politie… gek heh? als je normaal belastingbetalende burgers gaat behandelen als criminelen :swear :swear :swear
ik denk wel dat je een kans maakt. als je aangehouden wordt moeten ze je een “voorkennis” bonnetje geven. :vertag succes ermee
@dion87 wrote:
probeerde het van het weekend al te plaatsen met een ipad, maar daar werkt foto emmer wat minder lekker mee. dus hierbij..





netjes Dion87,jammer van die tyraps…..
@Maurice89 wrote:
Koop je een mooie auto voor :jerry
bijvoorbeeld een OPC 2 Turbo of een H OPC
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-astra-2-0-turbo-opc-stuhr-brinkum-bei-bremen/164391151.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=12&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=5&makeModelVariant1.modelDescription=opc&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-astra-2-0-turbo-opc-kirchenarnbach/162626078.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=12&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=5&makeModelVariant1.modelDescription=opc&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine” onclick=”window.open(this.href);return false;
en nog veel meer :jerry :jerry :jerry@TeamWest wrote:
Ik heb er RVS slangenklemmen omheen zitten, werkt ook prima.
En heb gekozen voor hitteband met aluminium-nabewerking, vind ik mooier als de ‘standaard’ hittebandlook.
Nice! :thumb
@Helmer opelfan wrote:
Dit geeft idd wel te denken :hmmz ATM is ook nog eens dichterbij :jerry
kwa levensduur motor moet je het niet laten :D ik ben een goede bekende van EDS en kan een leuke prijs voor je regelen :vertag ik heb 299euro betaald voor Stufe 3,5 (fase 3,5 in nl) :thumb
en je kan het op de terugweg gelijk uittesten :jerry :jerry :jerry
zonder de standaard in beslagname in NL :puke@Helmer opelfan wrote:
+ 66 kp en + 157 Nm koppel :wtf :swear Ik laat mij toch niet voorbij vliegen door een Astra :( :jerry lol
Dit is niet mis wat een berg meer power. Veel plezier ervan zou ik zeggen :wors :thumb
die van jou gaat na een EDS kuurtje naar de 190pk :jerry :jerry :jerry
@boyanka wrote:
;) spruitstuk moet zo heet mogelijk zijn om een goede en snelle flow te verkrijgen
wat boyonka hier zegt is de belangrijkste voordeel van heatwrap :thumb
omdat bij de meeste Opels de uitlaatspruitstuk aan de voorkant zit krijgt de uitlaat spruitstuk veel rijwind waardoor het verschil in temp in de motor en uitlaatspruitstuk te groot wordt. de hete lucht uit de motor implodeerd als het in de koelere spruitstuk komt.
en dit kost vermogen!
ik had op mijn vorige auto Kadett GSI 2.0SEH een Complete Sebring uitlaat laten monteren incl. Spagetti spruitstuk. als de motor net op bedrijfs temperatuur was voelde je de extra vermogen dat het leverde. Maar als de motor wat langer draaide voelde je het vermogen wegzakken. ik heb later mijn orginele gietijzeren spruitstuk (houd de warmte beter vast) gemonteerd ivm laswerk aan het spruitstuk van sebring. ik merkte toen gelijk dat ik na lange ritten geen vermogenverlies had.
bijkomend voordeel is idd dat het wat een stuk koeler blijft onder de kap wat een gunstige invloed heeft op kwetsbare aanbouwdelen en vermogen!ja moet je doen een 2e hands Alfa :puke daar ga je echt van achteruitlopen en ga je smeken of je je tigra weer terug mag met geld toe :jerry :jerry :jerry
heeft er niet toevallig een hond tegen je auto staan leunen met 1 been :D
het is wel vreemd dat het aan de voorkant van je bumper zit :jerry :jerry :jerry
je verteld ook niet of en hoeveel koelvloistof je bij moet vullen??@Haasje17 wrote:
Nouja wilde hem eerst voor doen, maar ik wil geen bult op mn motorkap en mn airco niet opgeven.
Hij zit min of meer verstopt achter de dynamo om er een goed beeld van te krijgen moet ik echt onder de auto gaan liggen.Heb er vandaag weer onder gelegen. en ban van Groep A naar groep N uitlaat gegaan. God wat een verschil in geluid vind het nu toch wel prettiger rijden.
Ben nog bezig met een modificatie, omdat hij nu zo groot is wil ik eignelijk een kleinere compressor met zelfde specs.
Nu stond er een tijd terug hier een op het forum iets kleiner als een dynamo. Weet iemand welk merk type dat was?EN eeh ik ben niet geketst hoor. En ik begrijp je punt.. Maar komt goed…zal het binnekort verduidelijken met een foto…
Kan wel een weekje duren aangezien ik straks op vakantie ga voor een aantal daagjes.
:thumb :jerry :jerry :jerry
@DarkNL08 wrote:
Een dejavu? :jerry
ja mijn turks is beter als frans :afro
moet altijd aan een eend denken bij dat woord en dan ga je gauw de fout :DRespect baasj :wors :wors :wors ik heb je topic vanaf het begin gelezen en ik kreeg een deuxavoeus. ik heb deze motorswap 2,5 jaar geleden gedaan maar alle leuke en minder leuke kanten kwamen weer naar boven :wub :puke maar zoals jij het aan pakt met alles eromheen is echt een petje af :wors
@utregone wrote:
Jullie zijn het er dus over eens dat het de waterpomp moet zijn of kan het nog iets anders zijn?
Is het dan wellicht te combineren met de andere kwaal?:
viewtopic.php?f=9&t=167011utregone schreef:
Dan wacht ik wel tot de distributieriem sowieso vervangen moet worden. Ben niet handig genoeg om dat zelf te doen.koelvloiestof is op de lange duur duurder als de reparatie en riskeert een warmloper.
ik wil je niet bang maken maar dan gaat het echt euries kosten.
er is vast wel iemand op het forum die je tegen een redelijke vergoeding wil helpen_________________
Face your Fear’s and live your dreams@utregone wrote:
Dan wacht ik wel tot de distributieriem sowieso vervangen moet worden. Ben niet handig genoeg om dat zelf te doen.
koelvloiestof is op de lange duur duurder als de reparatie en riskeert een warmloper.
ik wil je niet bang maken maar dan gaat het echt euries kosten.
er is vast wel iemand op het forum die je tegen een redelijke vergoeding wil helpen :jerry@Nksn wrote:
je kan proberen een busje “stop radiator leak” in je koel systeem te gooien misschien helpt dit
dit kan je meestal wel halen tank station of de automat
“stop radiator leak” kan achteraf een slechte keuze zijn. kleine/dunne koel kanalen kunnen verstoppen of vernouwen wat de koel capaciteit nadelig beinvloed.
ik zou hem snel vervangen in combinatie met dis&spanrollen. het kost wel weer een hoop wat ik ff snel schrijf.het spijt mij als ik mensen gekwetst heb :wtf ik gun iedereen een knappe opel en meer.
ik vind alleen niet dat iemand onzin moet gaan vertellen op het forum. Of heb ik nou weer iemand gekwetst :(
ik zou juist Pronken met die super charger king: maar het schijnt onmogelijk te zijn om er een foto van te schieten :jerry dat zou wel gelijk een eind maken aan dit helaas -offtopic mailverkeer.@RISL wrote:
@petrolhead wrote:
Risl zegt bij zijn foto’s er nog bij dat compressor er nog niet op zit…
@RISL wrote:
Ik vind zelf die bovenste het meest geslaagd :thumb
Helaas wel zonder compressor ;)Inderdaad! NoFear, je vat verkeerd op wat ik zei.
Op het moment van de foto zaten er scheurtjes in de compressor, waardoor deze er tijdelijk was afgehaald.ik heb alle foto’s gezien en zie geen wijzigingen in de inlaat traject. wat jij kan doen is de auto opkrikken en van onder een foto schieten van eaton die er volgens mij nooit op gezeten heeft. ja achterop de buddy van die scooter daar zat hij wel op. :jerry :jerry :jerry
@Haasje17 wrote:
Compressor hangt erg laag onder tegen het motorblok nu is er heel weinig ruimte.
Als ik in de auto zat hoorde je bij veel toeren dat er wat tegen het schutboard trilde.Dit was de compressor deze kwam dan tegen het shutboard (slangen) en de stuurpomp.
Waardoor er kleine haarscheurtjes zijn ontstaan in de alluminium rand waar de silocne slang overheen zit geschoven.
Hierdoor heb ik een lek waardoor de motor dan niet lekker loopt. Zit nu te twijfelen of ok nu de pijp afslijp en de comproessor een stuk smaller maak en er dan een flens in een hoek van 90 graden op maak of hem zo laat.dat zal allemaal wel zo zijn maar dat is geen anwoordt op mijn vraag: hoe krijg jij de druk die de eaton levert in je inlaatspruitstuk Wifi ;)
lijkt erg veel op een kapotte waterpomp :hmmz
@Haasje17 wrote:





Helaas was het al donker dus heb helaas niet zon beste fotos,
Maar heb nu een astra H luchtfilterhuis, dbilas spruitstuk en eaton m45 gemonteerd. Hangt onder het spruitstuk.
En mijn interieurverlichting allemaal netjes aangepast naar rood.
En een calibra 4×4 achteras met nog diverse andere onderdelen verzameld.
haasje zegt zelf dat hij hem er op heeft gezet :jerry :jerry :jerry
@Haasje17 wrote:
Hier nog wat fototjes mede mogelijk gemaakt door RISL.




Hoi haasje 17 je hebt een mooie astra maar volgens loop je de boel hier te flessen met je zogenaamde eaton compressor :hmmz als ik de foto’s van je motor bekijk zie ik dat je aanzuigbuis naar je fiterbak gaat en van daar dierect naar je inlaat :vertag
hoe levert jou eaton in godsnaam druk naar je inlaat??
je hebt het er ook over dat je er later nog een intercooler op wilt zetten.
een compressor zonder intercooler kan namelijk niet.
graag een eerlijk antwoord of een duidelijke foto van je eaton :vertag@Haasje17 wrote:
Mm vreemd onderblok is gelijk aan een let op de zuigers na dan.
de zuigers zijn het probleem want de xer ondeblok is zelfs sterker(2mm dikkere cilinder wanden) als de let
@Haasje17 wrote:
Mechanische liemiet van de xer ligt veel hoger. Aangezien drijfstangen en krukas het makkelijk af kunnen om er 250 pk uit te persen.
ik heb advies gevraagd bij EDS en die zeiden boven de 200 pk gaat hij Kaputt :(
toen ik nog met de 160pk x20xer motor reed ben ik dit ook van plan geweest.
ben toen bij chargertec in einhoven terecht gekomen. om een lang verhaal kort te houden.
het kost je minimaal 3000euro :shock:
de x20xev motor is de basis van de xer en de mechaniche limiet ligt op 200pk.
ik heb toen voor een z20leh gegaan. was al met al 2000 euro duurder maar dan heb je ook wat :thumb@Bluns wrote:
Haha de meerderheid maakt zich drukker om onze smaak aan bier dan de motor zelf.
Wees gerust ik heb hier een uitgebreid assortiment, Bavaria, Jupliler, Hertog-Jan, Wiekse, Duvel, Erdinger, Corona en Desperados ;)BaasJ, Nee dit is niet jou blok, die zit nog in de auto deze heb ik erbij gekocht zodat ik kan blijven rijden tot de ombouw.
oké dat komt helemaal goed met die Motor :thumb
-
AuteurBerichten