Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik heb hier een een buis (alumininium) voor tussen je orginele inlaat slang. 25 euro bij Mpech.
16,75 incl verzendenstukken beter voor het echte bochten werk :thumb
@kimmiej666 wrote:
Schijnt wel dat als je auto invoert en je bouwt evt opties eraf als je handig genoeg bent je ook goedkoper zou kunnen invoeren.
Hoe meer luxe hoe meer bijbetalen.
Dit is in elk geval tip geweest van een collega van mn vriend die zoiets een keer zo heeft aangepakt.
laat de boordcomputer er wel in zitten :vertag daar krijg je namelijk korting voor op je BPM
:jerry :jerry :jerry mensen die een boorcomputer in hun auto hebben schijnen namelijk zuiniger te rijden :angelchip in combinatie met een 100cell = +/- 20pk 300 euro chip 160 euro 100cell cat.
dit is wel redelijk. dit heb ik gedaan met de xer blok. standaard 160pk chip+100cell = 180pk :thumbup
Nm ging van 188nm naar 209nm.
ik heb hier een uitraai van EDS. Voor de gene die dit betwijfelen :hmmz@Step-han wrote:
Ik had beloofd aan BlueAstraG om foto’s te plaatsen van mn nieuwe achterlichten. Vandaag met een maat van me van Wezep (gld) naar Grootebroek (nh) gereden in mn pa’s Vectra C2 diesel. Eenmaal thuis gelijk even de units vervangen. Ik vind het echt 10x beter staan icm de OPC spoiler en subtiele uitlaat.
Laatste foto was in ’t donker met flits.. er komen uiteraard nog betere foto’s vanaf een mooiere locatie. :thumb king:
dikke Astra :wors
en gewoon opstaan of die het elke dag doet :agent wat een looser
@astrastation28 wrote:
[youtube:jx53z5ze]http://www.youtube.com/watch?v=wd_Vz0Olh10[/youtube:jx53z5ze]
[youtube:jx53z5ze]http://www.youtube.com/watch?v=K4HuzgyMEdY[/youtube:jx53z5ze]
[youtube:jx53z5ze]http://www.youtube.com/watch?v=2SuygRn7zs8[/youtube:jx53z5ze]
calibra en kadett power :jerry
:jerry :jerry :jerry die Kadett heeft achterwiel aandrijving a la Botter :wors
Dese is ook wel coolie :jerry :jerry :jerry
http://www.youtube.com/watch?v=VF93jNZ36Gw” onclick=”window.open(this.href);return false;weer zo een bofkont king: veel plezier ermee en let op je rechter voet :jerry :jerry :jerry
ziet er in Topconditie uit :thumb die velgen maken het helemaal af :thumb
op de laastste foto lijkt het wel of er geen rubber op zit :kewlpics :kewlpicsAstranomic ik ben wel onder de indruk,nu ik je vermogensgrafiek heb gezien :shock:
dat is namelijk een uitzondlijke resultaat :thumbik heb er idd niet veel verstand van :ass daarom rij ik in een astra met 300pk die op de sofware na door mij zelf is getuned.
bij EDS waren ze in iedergeval onder de indruk toen ik daar binnen kwam lopen voor Fase 3,5
:shock: maar die gasten hebben er ook helemaal geen verstand van.
@Ron bedankt voor reactie :thumbAstranomic als je de hele ombouw wil zien ff klikken
http://www.mijnalbum.nl/Album=NH4LHIO8″ onclick=”window.open(this.href);return false;@Baas J. wrote:
Een LET gaat ook van 190pk naar 280pk… ik snap je punt niet…
baasj dat een let van 190 naar 280 kan gaan weet ik ook.
wat heb jij allemaal moeten veranderen om aan 315pk te komen???indrukwekkend Helmer :shock:
dood knuppelen door proffesionele zeehonden jagers :jerry :jerry :jerry
@Basgsi wrote:
als je een originele leh chipt heb je toch ook al een pk of 270 dus waarom zou het niet kunnen?
dat klopt bijna 280/285pk als je mazzel hebt. dus van 240 naar 285 en dan zou de lel met leh turbo en fase 1 chip van 200 naar 257 gaan.
ik geloof al heel lang niet meer in sprookjes. maar ik gun het astronomic wel hoor. dat is het niet@Baas J. wrote:
De z20leh turbo kan 300pk ;)
Dat weet ik maar 257pk met aleen je turbo vervangen van ler of ler :ass
zeker gemeten met een iphone :jerry :jerry@Astranomic!!! wrote:
ik rij met een Astra H Station 2.0 Turbo (Z20LER – 200pk) met een LEH turbo en verder geen mods na software wijziging heeft de Astra ’n vermogen van 257pk prima update dus!
Gr,
Steven
wil niet lullig doen hoor maar 257pk :hmmz meer dan de z20leh standaard levert :wtf
ik denk dat sommige forum leden dit filmpje al kennen maar :wors :wors :wors
[youtube:1tc8pyuy]http://www.youtube.com/watch?v=YCgZb3Hng_E[/youtube:1tc8pyuy]ik heb ze :agent wel 199 euries voor betaald :wtf (10jaar geleden alweer)
is niet geschikt voor noord europa :vertag rond de middlandse zee (italie,griekeland ect,) mag je het er wel in doen. dit heeft te maken met de temperatuur indicatie: W50
De dikte / stroperigheid van motorolie is een belangrijke waarde en wordt aangegeven door het begrip viscositeit. Olie met een lage viscositeit is dun en olie met een hoge viscositeit is dik. De SAE (Society of Automotive Engineers) is het internationale instituut dat de norm voor de motorolie-viscositeit heeft vastgelegd.
De viscositeit van een olie is afhankelijk van de temperatuur. Hoe kouder het is hoe dikker en moeilijker vloeibaar de olie is, deste warmer deste beter vloeibaar de olie is. De viscositeit bij lage temperatuur is te herkennen aan een getal met daarachter de letter W (de meest gebruikte zijn: SAE: 0W, 5W, 10W, 15W, 20W). De viscositeit bij hoge temperatuur is te herkennen aan een getal (de meest gebruikte zijn: SAE: 30, 40, 50). Een olie die bedoeld is om bij één bepaalde temperatuur te werken noemt men single-grade, een olie die goed moet functioneren bij meerdere temperaturen noemt men multi-grade. Doordat de motorolie-viscositeit (meestal) bij lage en hoge viscositeit is vastgelegd worden er multi-grade combinaties verkregen als: SAE: 5W-30, 10W-40, 15W-40 en 20W-50. In het algemeen geldt: hoe hoger het SAE nummer, hoe hoger de viscositeit.@dion87 wrote:
neem aan dat dat een XER is aan de cover te zien.. tenzij hij em er zelf op heeft gedaan.
en als ik net al zei, aircopomp eruit en daar de charger plaatsen.
jij zal zoiezo wel meer ruimte hebben dan de foto hierboven want das een corsa.alleen wel raar dat ze LMM voor ze gasklep zit en niet na de luchtfilter..
de lmm van de xer zit standaard ook voor de gasklep :vertag de luchtfilter zit uit beeld aan de rechterkant van de eaton :thumbup
@RISL wrote:
De zijkanten lijken op de BMW E60 5-series

De zijkantenvan de BMW E60 5-series lijken op die van de astra :thumbup
@astraTD wrote:
Banden weer op gepompt, achter 1.6bar en voor had ik nog 1,9 bar :shock:
Voorbanden staan op 3bar en achter banden op 3,5bar.. Wat een schil met sturen :Dis dat niet een beetje hoog :hmmz 3 voor 3,5 achter
ik hoop dat je beseft wat een mazzelpik je bent :kewlpics :wors
-
AuteurBerichten