Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@marijnl1988 wrote:
@robert_corsa wrote:
alleen de opc 2 bumper is mooi hoor.
vind de voorbumper van de astra g erg lastig. lumma/rieger is te kwetsbaar, orgineel opc 1 is opzich wel leuk, alleen moeilijk te vinden, bovenstaande vindt ik te veel carstyling tupperware. daar is de g te strak voor vind ik.
maar dat is persoonlijk, je bent wel vrij uniek :worsopc 1 bumper is toch het zelfde als een astra g bumper
alleen de lip is anders ( of heb ik nu ongelijk ??)je hebt gelijk :thumb
vind zelf de OPC 2 bumper het mooist maar die lexmaul is zeker niet verkeerd en vrij uniek :thumbVandaag deze ff gescoord nadat mijn buurvrouw mijn spiegel er af had gereden :wub
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/opel-onderdelen/583035136-origineel-hagus-opc-spiegels.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;:wub @mrmonkey wrote:
Ook maar even mijn BBS RX2 velgen showen die helemaal opgeknapt zijn!
Heb ze zo gekocht met compleet verrotte randen.
8,5j voor en 10j achter en ze zijn 18 inch

Uit elkaar gehaald en opgeknapt!
Paar weken later zijn ze zo geworden
Samen met het kleine 17″ broertje (BBS RX van Astra OPC origineel)


En een lekker getrokken bandje om de 10j velg :wors

VETTE Wielen :wors :wors ik moet het doen met de”17″ Orgineel OPC 1
Maar wel gepoedercoot met grote vlok:

1L op de 1000km moet je je zorgen gaan maken.
laten we het er op houden dat ik niet overtuigd ben van de noodzaak van ARP bouten.
als je er meer info over wil hebben zal je je daar net als mij even in moeten verdiepen. :thumbik heb inwendig niets aan mijn z20leh gedaan om 300pk+ te draaien. de orginele houden het prima! (kopbouten/drijstangbouten)
klik hier maar ff http://www.mopar.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=3615″ onclick=”window.open(this.href);return false;@GSI Racer wrote:
@NoFear1696,
waar baseer je dat op?
want daar ben ik wel eens benieuwd naar.
iedereen zweert bij die ARP bouten (heb ze zelf ook erin) ;)de info heb ik via amerikaanse forums. gewoon “ARP bouten test” in typen bij google
versterkte kopbouten zijn er van verschillende merken en worden aangeraden voor motoren die meer als 8000trpm draaien. dat gaat je zoizo niet halen met je z20let,z20leh of c20let.@Rayz26 wrote:
Arp drijstangboutjes
die ARP boutjes worden verkocht als versterkte boutjes maar zijn in de praktijk niet sterker als de orgienele. :vertag
@Oenatje wrote:
vind het niet slecht
ben benieuwd of dat digitaal dash de toeren goed weer geeft, ik gok van niet
zeker niet slecht. en dat voor maar 580 euro :jerry :jerry :jerry
heb mijn ctdi filterbak op de sloop gehaald voor 30euro :jerry :jerry :jerry
en hij is niet zeldzaam ofzo want hij had er 3 liggen.Daar ben ik ook heeeel erg benieuwd naar :jerry :jerry :jerry
@GSI Racer wrote:
in verhouding bedoel ik dan.
laatst ook een hele groep Vectra’s en Astra’s OPC gezien, maar voor de rest valt het best mee
ik heb het 1 x meegemaakt Met ruim 60 OPC modellen.

op het terrein van de OPEL PERFORMANCE CENTER.

in de keuken van OPEL PERFORMANCE CENTER.

als Toetje de Insignia OPC Test Uitvoering :wub :wub

en natuurlijk ff 1 ronje op de Ring.
http://www.youtube.com/watch?v=VoC9K_C2fAE” onclick=”window.open(this.href);return false;
toen nog met 220 pk. met standaard z20let ecu :agent300pk= z20leh met edelcat vervanger,Grotere intercooler en Fase 2 chip
als je met een z20let ecu draaid is het Fase 3,5(heb ik)
3inch uitlaat met 100cell sportcat kom je in gunstigste geval op 315/320pk :afro 440/480Nm.@NoFear1696 wrote:

kom er nu pas achter dat je PBtje kunt winnen en een volgende thema moet beginnen. :???:
heb dat grietje een ijsje getracteerd van zeker 2euro :jerry :jerry :jerry
dit is hem. als je bij de de dealer/sloop ctdi zegt weten ze wat je bedoeld. :thumb
Strakke bak king:
zou ik niet zelf aan lopen stellen. zijn van fabriek al afgesteld en met borglak geborgd.
oké :(
@Corsa_GSi wrote:
Misschien is dit wat voor je:
http://www.txautosport.co.uk/z20let-tophat–powerpipe-dv-connection-166-p.asp” onclick=”window.open(this.href);return false;ziet er leuk uit maar kost je wel vermogen. die chrome buizen worden onder de kap goed heet :vertag
@pedael wrote:
hoi !
dit is mijn gtc :)




;)
mooie GTC :wub ik had allen de velgen van de coupé onder de GTC gezet :wub maar dat is mijn mening :afro
@Arjen wrote:
Nee, je mag er niet mee rijden. Ga er maar vanuit dat het oplichting is. Niemand stuurt z`n kentekenplaten op natuurlijk.
op deze manier heb mijn Astra ook uit DE naar NL gereden en de platen opgestuurd. bespaart je een hoop papierwerk&geld. (tijdelijke 3 of 10 dagen exportkenteken& verzekering 250 euries).
hou wel rekening met oplichting! :vertagDat is hem idd @dion87
:thumb king:
-
AuteurBerichten