Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@D-gek wrote:
Pas geleden opgehaald in duitsland, heb er nu 1 even onder handen genomen.
Zijn in de maten 8j 14 Et22 & 9j 14 Et20 king:Hele mooie wielen. :thumb maar die Kadett ziet er echt top uit :wub
Sorry hoor die Honda had daar niks te zoeken. de eigenaar van de polo zal het wel vaker gedaan hebben maar dan zonder Honda op de startstrip :jerry
@NoFear1696 wrote:
@dion87 wrote:
daar heb je zeker gelijk in, maar zo erg stoor ik me niet aan me bumper.. ik zie er tenslotte niks van als ik achter eht stuur zit :jerry
chargertech is goedkoper omdat er geen bank bij zit, en ik heel wat minder benzine erin hoef te gooien om er te komen.
daarnaast zijn me banden op, dus ik weet niet of een dyno run wel zo slim is danchippen zonder dyno run is net als bij een prostituee wel neugen maar niet zoenen
:jerry :jerryJe moest er wel lang over nadenken :sleeping
@dion87 wrote:
maatje van me heeft het toendertijd ook gedaan met ze OPC1

Dion87@volgens mij heb ik onlangs die opc spiegels overgenomen van die maat van jou.
kan dat kloppen?@QDance wrote:
@NoFear1696 wrote:
Echt Netjes :thumbup zit er aan te denken om mijn motorkap te laten doen,maar je lak moet wel strak zijn denk ik. anders zie je alle oneffenheden. of heb ik het mis?
Ja je lak moet inderdaad zoveel mogelijk ”strak” zijn. Je hebt wel bepaalde dikkere wraps waarmee je dus die oneffenheden kunt wegwerken.
Goed wassen van tevoren en eventueel de teerpuntjes weg kleien.Thanks,laat mijn motorkap gewoon spuitklaar schuren en dan Wrappen :D
Echt Netjes :thumbup zit er aan te denken om mijn motorkap te laten doen,maar je lak moet wel strak zijn denk ik. anders zie je alle oneffenheden. of heb ik het mis?
2 september 2012 om 18:17 In reactie op: Foto’s 2-09-2012 : AstraTuningClub meets AstraFriendsBelgium #18062854mooie fotooo’s :thumb volgen jaar ook maar ff heen.
ben het huis aan het schilderen :swear2 september 2012 om 11:27 In reactie op: Beste benzine? v-power of 98? supreme? 2.0Turbo ler #18062823als je opel niet gechipt is kan je gerust op Ron95 draaien maar zodra je hem chipt MOET je ron 98 tanken. Bp ultimate is in NL de beste optie. In Duitsland kan je wel V-power tanken (Ron100) of nog beter Aral(is Bp in duitsland) Ron102.
als je je Opel laat chippen wordt dit ook gemeld door de chipper.
doe je het niet doet (ron98 tanken) heb je grote kans dat je zuigers smelten of kleppen oplossen.Die REMUS uitlaat had ik er ook onder toen ik mijn Astra kocht :wub
Die rijdt gelijk naar duitsland als ik het zo in kan schatten :D
@GSI Racer wrote:
mijn blok staat ook niks in.
heb ik me ook rot heen gezocht, maar niks te zien.
ook geen slijpsporen o.i.d :hmmzik moest het stukje ook flink opschuren voordat het zichtbaar wordt.
als je dan nog niets ziet is het vakkundig weggehaald.ziet er zeker goed uit. de centraal justitie bureau zal er ook blij mee zijn :jerry :jerry :jerry
@J.Eland wrote:
Nou ik vind de spiegels op zich wel leuke dingen.
En het staat ook mooi. Zijn ze ook electrisch en verwarmd?bedankt :thumb ja het zijn orginele OPC spiegels van Hagus Limited edition en die zijn electrisch verstelbaar/verwarmd en automatiesche dim funtie voor achterop komend verkeer.
heb mijn orginele zilvere ook nog liggen.Carbon folie ververst ivm afbladderen oude folie.

De zwarte OPC spiegels gemonteerd.


Graag jullie mening over de zwarte spiegels. ik moest er in het begin aan wennen maar vind het nu wel apart staan omdat alles nu zwart is.@Raafisrafi wrote:
deze eruit

deze erin
gr,Raaf
de clet past ook beter bij het uiterlijk van de auto :thumb
@Baas J. wrote:
x20xer zijn zwakke k*t blokken.
je moet niet vergeten dat de basis van een xer een xev is en die draait 136pk.
dus xer is al gekieteld door Opel Performance Center. naar 160pk.
als je dan 200pk gaat draaien is dat 68% meer vermogen.ik heb een snelle nokas met verstelbare tandwiel op mijn kadet GSI seh gehad.
met de verstelbare tandwiel kun je de inlaat&uitlaat kleppen eerder of later laten sluiten.
eerder sluiten=vermogen onderin de toerentallen
later sluiten= vermogen boven in toeren.@Blue-Dragon wrote:
Hij is ook van mij , alleen is het niet een echte OPC .
Maar er staat niet dat we dit moeten doen , je mag dit doen. :vertagoké dan heb ik niets gezegd ;) Je Astra ziet er wel top uit overigens :thumb
@hcmaikel wrote:
hmm dit klinkt niet zo motiverent om verder te gaan..
t ligt er natuurlijk aan op welke druk je ga rijden, mij is door meerdere mensen verteld dat als je op 0,4bar ga rijden t veilig is en alles heel blijft. ik zal dan zo rond de 200 pk uit komen ( afwachten wat daar van waar is en hoeveel t uiteindelijk word ) verder weet ik wel dat de staat van mijn motor goed is, ondanks hij wel wat meer heeft gelopen! wat is er bij jou stuk gegaan?eerst mijn koppakking(gerviseerd) en 500km later kwam de drijfstang distrubutie kant buiten spelen.

nu staat hij in de tuin als stille getuige :(hoi hcmaikel, ik heb een aantal jaren geleden ook seriueze plannen gehad voor een eaton m45 compressor voor mijn OPC 1. als laatste heb ik EDS gebeld of hun de sofware konden inregelen.
ik had al een fase 1 chip van hun en draaide 180pk/209nm. EDS vertelde mij dat ik met de comressor ruim boven de 200pk uit zou komen en dat de motor dan Stuk zou draaien. kortom het werdt mij afgeraden. ik weet niet op welke km stand je OPC nu staat maar die van mijn plofte bij 122dkm al met 180pkik dacht dat je hier je eigen OPC moest showen. :vertag
Carholder van Brodit gemonteerd voor mijn Nokia lumia 900

grüwelijk vet apparaat met GRATIS navigatie :wub -
AuteurBerichten


