Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
versleten of bijna versleten schaallagers zorgen voor de zelfde verschijnselen die hierboven worden beschreven.
heb het meegemaakt met de 20xer block. 3500km later kwam de drijstang naast distrubutie buiten spelen :(ik ook niet :(
welkom,we zijn helemaal gek van fotooo’s
Rovers gestemd,mooie totaal foto :thumb
29 januari 2013 om 11:35 In reactie op: friedrich/klasen/miltek uitlaatsystemen (vxr) tbv astra opc1 #17869230om nog even te reageren op mensen die beweren dat een sportcat op een opc 1 geen effect heeft. het valt mij ook op dat iedereen voor 200cell gaat ipv 100cell=betere doorstroming en geen problemen met 4 gas test. voordat ik mijn opc ging chippen heb ik de flexibele gedeelte laten vernieuwen en een 100cell sportcat laten monteren. ik merkte gelijk dat er in de lagere toerentallen meer koppel beschikbaar was. normaal is er onder de 3500rpm geen paard wakker bij de x20xer motor. op testbank van eds kwam er zonder chip al 174pk/202nm (normaal 160pk/188nm) uit dit bevestigde mijn gevoel dat er meer koppel beschikbaar was. na chippen kwamen we we uit op 180pk/209nm. mijn conclusie is dat een sportcat meer brengt als alleen chippen.
je kunt op de foto van Leroy93 zien dat piano zwart zelfs super staat. het is ook weer wat anders…bijna iedereen doet zilver
:kewlpics
mooie GTC maar je 1e opel was ook geen lelijk eendje :D
En mocht je het geduld niet op kunnen brengen en je hebt je auto ook nodig voor woon werk: alle console delen verzamelen op de sloop en dan laten schuren&spuiten door een prof. in de kleur van je auto


ik was bijna 200 euro kwijt maar het resultaat is echt super vind ik zelf. +je hebt een extra set consool die je terug kunt plaatsten bij verkoop@smileyspeedster wrote:
Zo te lezen zijn opel rijders notoire linksrijders.
Gewoon naar rechts gaan als iemand graag eens wat benzine wil verbranden :thumb:thumb :jerry :jerry :jerry
welkom op het forum.
25 januari 2013 om 23:12 In reactie op: Calibra Turbo terug naar origineel of eigen smaak? #18098048mosterd na de maaltijd: uiterlijk niets veranderen maar onder de motorkap kan het van mij niet gek genoeg :jerry als je er dan af en toe mee rijdt is de smile van oor tot oor king:
sorry, zag net dat je op de lijst staat :jerry
25 januari 2013 om 22:35 In reactie op: motor onbelast warmdraaien, slecht of een fabeltje #18099649HarryBarry wij zijn het duidelijk met elkaar eens :jerry nu de anderen nog :jerry
25 januari 2013 om 22:15 In reactie op: motor onbelast warmdraaien, slecht of een fabeltje #18099647@HarryBarry wrote:
Stationair warmdraaien? Wat een bull :thumbdown shit. Krabben die ruiten en rijden, een beetje liefhebber van techniek weet dat daar een motor ook vrolijker van wordt.
:thumb en niet boven de 3000rpm draaien tot olie op temp. is ook niet verkeerd
25 januari 2013 om 22:07 In reactie op: motor onbelast warmdraaien, slecht of een fabeltje #18099645Motor slijtage onstaat bij koude start en na 20km snelweg is de olie pas op bedrijfs temperatuur 80Gr.celcius
stationair laten draaien bij koude start is dus niet goed voor de motorecht netjes dasmoerf king: kom je ook nog bankdrukken 10feb?
ik heb ruim 2 jaar geleden 250 euro betaald voor een volledige kop revisie van de xer kop.
dus dan is die gereviseerde kop wat bo7 voorsteld een goedkope optie.ik heb alleen last van voorbumperklevers. :angel
hij hoort stationair 1000rpm te draaien dit is 150rpm hoger als de x20xev ivm de snelle nokassen. verbruik stationair 1.8Ltr/u warm 2,2Ltr/u koud. is normaal.
Heb onder mijn vorigen auto: kaddett gsi 20seh een complete sportuitlaat incl.spagettie van sebring laten monteren.
na 6jaar waren alle flenzen ROT. de rest van de uitlaat leek nog nieuw. ik zou eerder voor RVS gaan van miltek of friedrich.@wim-v6 wrote:
Carterpannen van de Volgende auto’s en motoren passen er onder:
Astra-G: X20XEV Z20LET
Astra-H: Z20LEH Z20LER
Zafira-A: Z20LET
Zafira-B: Z20LEH Z20LER
Vectra-B: X18XE (kan een ander type onder zitten) X20XEVvan de omega past niets wat betreft Carter
Gasklephuis kan je pakken van:
Astra-F C18XEL C18XE X18XE X20XEV
Astra-G X20XEV
Vectra-B X18XE X20XEVde andere broers en zussen hebben een ander Carterventilatie systeem.
Kelpdeksels kun je pakken van:
Astra-F: C18XEL C18XE X18XE X20XEV
Astra-G: X20XEV Z20LET
Astra-H: Z20LEH Z20LER
Zafira:A: Z20LET
Zafira-B: Z20LEH Z20LER
Vectra-A: X20XEV
Vectra-B: X18XE X20XEV
Omega-B: X20XEV X22XE Y22XE Z22XE
Sintra: X22XE
Frontera: X22XE
Deawoo / Chevrolet (Korea): Veel 1.8 16V en 2.0 16V motorenvoor de volledigheid: carterpan&gasklephuis x20xer past ook.
:jerry :jerry
Hele Rappe Audi: http://www.liveleak.com/view?i=9d9_1358963331″ onclick=”window.open(this.href);return false; :shock:
-
AuteurBerichten