Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
welk model zou ik niet weten maar als je om een luchtfilterhuis voor de 1.9ctdi motor vraagt weten ze meestal wel welke je nodig hebt.
voor de inlegfilter zou ik simota (heb ik) nemen of een ander merk die geen olie gebruiktzo heb ik het gedaan 19ctdi luchtfilterhuis gekocht voor 30euro op de sloop. hij had er 3 liggen.
deze erbij van ebay: http://www.ebay.nl/itm/ASTRA-VXR-GSI-CDTI-AIRBOX-CROSS-OVER-DELETE-BLUE-INDUCTION-KIT-Z20LEH-Z20LET-/251359277783?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a862e32d7#ht_557wt_1141″ onclick=”window.open(this.href);return false; grotere intake (heb je al)luchtmassa meter kabel verlengd(moet is te kort) en als je kunt rekenen kom je voor dik onder 150 klaar :agent
Ik rijdt nu al 4 jaar met de z20Leh waarvan de laatste 3 jaren met 300+pk. op turbo’s na geen enkel probleem.
De tuners gebruiken voor hoger als 300pk ook wel de romp motor van de x20xer.
Als die bechikbaar is natuurlijk. die schijnen dikkere zuigerwanden te hebben@rallyastra wrote:
@NoFear1696 wrote:
ik ben jaloers :agent
Je mag hem kopen hoor :angel
dankjewel als ik hem “mocht” kopen had ik er al een poosje in gereden :afro
ik ben jaloers :agent

:afro
24 september 2013 om 14:33 In reactie op: Welke remschijven en remblokken hebben jullie op je OPC? #18175317Hier ook GM origineel.
@wagnas als je een beetje verstand van een opc 1 hebt weet je dat een toerenteller tot 8000rpm gaat .dus dat filmpje van jou is geen standaard opc 1
@Gsifreak wrote:
Oke,
Maar als ik toch uit ervaring mag spreken, waarom hebben 9 van de 10 opc’s allemaal de koppakkingen eruit gehad?
dat is toch of schijnt een kwaal te zijn van de x20xer?
lekke koppakking is 9 van de 10x gassen met een koude motor…vergeet niet dat je motor pas na 20km snelweg op bedrijfs temp is..en dat geduld hebben niet veel mensen of je woont minder als 20km van je werk.
Edit: ik zie op mobile.de opct’jes voorbij komen met meer als 250dkm op de klok zonder problemen.
als je de specs goed hebt bestudeerd geeft de x20xer pas bij 6500rpm pas zijn maximale vermogen aan pk’s….als je hem dus niet verder doortrekt als 5500rpm heb je nog nooit die 160pk’s gevoeld die wel aanwezig zijn. de powerband van de x20xer ligt tussen de 4300rpm en 6500rpm.
alle OPC’s worden voor dat ze op de markt komen getest op de nurburgring. dat gaat als vogt: 10dkm achter elkaar trappen. dit is vergelijkbaar met 100dkm normaal gebruik.
alle delen die het geen 10dkm volhouden worden aangepakt/versterkt ect.als je je opc goed onderhoud en netjes warm rijdt vind hij het heerlijk als je hem af en toe goed op de staart trapt. daar gaat hij ook beter/mooier van lopen
@marijnl1988 wrote:
Mijne gaat naar de 7000 toeren
Astra g x20xevX20xer gaat naar de 8000.
het is 7000rpm.
http://www.thecaryoudrive.com/nl/0310560e590″ onclick=”window.open(this.href);return false;ik zou er voorlopig niets aan doen. over 6 maanden lig je vanzelf een paar centimeter lager :jerry
ik heb persoonlijk geen ervaring met schroef sets van 300 euro maar als je de reviews leest op verschillende forum’s dan ga je begrijpen wat ik bedoel.17 september 2013 om 17:23 In reactie op: Turbo vervangen LET –> LEH Vraag(!) (Astra G OPC) #18173636@dion87 wrote:
je betaald heus geen 2600 voor een LEH blok.. ja misschien als je em in nederland haalt. maar wie de hel doet nou zoiets? :jerry
ik bijvoorbeeld,3250euries voor alleen de motor. 4 jaar geleden weliswaar. toen waren die motoren zeeer zeldzaam en ze liggen nu nog steeds niet voor het oprapen
ik zou niet bezuinigen op de Slave cilinder/drukgroeplager.. ik heb die van mij (imitatie) net vervangen door een orginele van opel 280 euro :shock: nog geen 20dkm gedraaid met de imitatie :thumbdown
6 september 2013 om 22:10 In reactie op: Prachtige C kadett gekocht! Extra kadett gekocht! #17663686:wors :agent
statie geld?? dus als je die leh na bijvoorbeeld 2jaar inleverd krijg je je 1500,- euro terug?
ik denk dat het een meerprijs is voor de leh in verband met duurdere internals
met de orginele ecu van de leh gaat hij niet draaien..de astra H OPC werkt met cambus wat niet samen gaat met de electronica van de Let
bij mij kwam er met een ecu, met standaard software van de let al dik 220 pk uit. met fase 1voor de let zal je al snel over de 250pk gaan[/quote]
Dus ……. leh laten monteren, de ecu door opel terug op standaard zetten en dan naar eds voor een fase 1 mapping ?[/quote]
Precies :thumb@opc-adrijver wrote:
De auto is al getuned tot 250 pk.
Ik neem aan dat de ecu tuning te niet wordt gedaan als er een mapping wordt ingezet voor een LEH blok.Is het dan zinnig om voor een LEH te gaan?
met de orginele ecu van de leh gaat hij niet draaien..de astra H OPC werkt met cambus wat niet samen gaat met de electronica van de Let
bij mij kwam er met een ecu, met standaard software van de let al dik 220 pk uit. met fase 1voor de let zal je al snel over de 250pk gaan
als je het goed leest kan het wel, zolang je niet te hoog gaat met vermogen (250/260pk) houd de f23 5bak zich erg goed en een top van 250kmp/u is voor in NL misdadig :angel
dus blijft over een aangepaste software :agent
het is plug and play als je je eigen z20let motordraadboom overzet. f23 5 bak is wel een probleem ivm slip en top snelheid. probleem van de m32 6 bak is dat je de homokineten aan wielzijde moet aanpassen. maar dan komt de leh ook tot zijn recht :jerry
Edit: ook moet de software aangepast worden ivm grotere injectoren en luchtmassa meter
http://www.skoften.net/video/s_werelds_grootste_dragrace_3″ onclick=”window.open(this.href);return false;
geen opel’s maar wel leuk om te kijken
@OscaR-16v wrote:
Led kentekenverlichting geplaatst, besteld bij gm tuningparts

me zomerwielen opgehaald. splinter nieuwe :D 18 inch.

kleur ff checken, gaat denk ik super staan bij deze kleur auto

:wub :wors
is dit met die imitatie EDS inlaatspruitstuk of zonder?[/quote]
met. Levert wel iets minder koppel bovenin, maar in het middengebied doet ie et beter.[/quote]oke bedankt voor de info. nette vermogens afgifte btw wel oppassen met je internals met zoveel vermogen met een let blok
@dion87 wrote:
Vandaag naar klasenmotors geweest, terug kunnen rijden met 286pk en 400nm koppel vanaf 3000 tot 5500
is dit met die imitatie EDS inlaatspruitstuk of zonder?
@Ro@drunner wrote:
Hee allemaal,
ik heb beloofd jullie op de hoogte te houden over de ontwikkelingen.
ik heb mijn dealer laten lezen wat jullie gemeld hebben. de dealer was van mening dat idd de kleprubbers oorzaak zijn. Ze zijn door de vorige eigenaar op het verkeerde been gezet. Hij zei dat de kleprubbers al vervangen zijn en dat bleek vandaag niet waar te zijn. Onder garantie heeft de dealer dus vandaag de klepsteel rubbers vervangen. ik ga er van uit dat de problemen over zijn. Ik houd jullie over een maand (of twee) op de hoogte.Dank aan mijn dealer die mij heel goed geholpen heeft en de problemen gewoon opgelost heeft.
Thanks Opel WOLVES RIJSSENkijk ze zijn er nog wel goede OPEL dealers :thumb
-
AuteurBerichten