Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Jammer dat er geen foto’s te zien zijn :hmmz
Ik denk dat het voor de carrosserie niet erg best is, heel de carrosserie tordeerd zo wel !
Maar wel leuk om te zien :thumbZal straks even kijken, je hoort nog van me :thumb
heeft iets met de airco te maken.
Maar weet zo niet welke waar moet.Hallo Willem,
Welkom op het forum en veel leesplezier.
En we zien graag :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpicsGr, Nico.
Dat vraag ik mij ook af als ik zo die foto zie :hmmz
Dat die er nog op gelopen heeft sta ik nog van te kijken, oke starte en weer afslaan !
Maar je hebt de oorzaak dus gevonden dat kunnen we nu met zekerheid zeggen :thumbhe he eindelijk :D . Beter laat dan nooit toch?
Ben blij voor je dat die loopt, en al een proefrit gemaakt ?
Alweer een topic die goed is afgewerkt :thumb
Als jij er zo bij kunt mag je het proberen, maar ik zou het zo doen.
Maar het is jou auto.Ron weet jij het topic nr. nog van de hele kabelboom ? ( foto )
Sla dit allemaal even op voor straks, zit ik ( hoop ik ) straks niet zo te kloten !Opel4ever ?
En Laatst stond er een op MP. even zoeken ?Gaat de klep wel goed op en neer in je LMM ? geen zwaar of klemmend punt ?
Anders doen wat Ron zegt !30 oktober 2011 om 22:20 In reactie op: Senatorman’s project: Ombouw Senator (update 26-06-2021 #17926401Ziet er weer netjes uit, net nieuw :thumb
Dat is het probleem !
doe maar wat ik eerder heb vertelt dan zal het probleem zijn opgelost.
Wel even de code’s laten wissen, anders blijft die in de noodloop staan !@fast cow wrote:
kheb het op google op gezocht en het blijkt de egr tezijn. heeft iemand hier toevallig een how-to van?
Ben jij een rustige rijder ? zo ja dan de code’s laten wissen en eens flink doortrekken en hoog op toeren houden ( wel met warme motor! ) kan zijn dat je egr blijft hangen door roet deeltjes !
Als je een doorrijder bent dan is je egr niet goed en zal die vervangen moeten worden !
Maar ik zou het eerst nog eens proberen!De 1e foutcode lijkt mij dat de inlaat ergens lekt maar dat kan ook een turboslang/intercooler zijn die lek is !
De 2e foutcode kan je laten wissen en afwachten of die nog terug komt anders moet je je linker voorwiellager vervangen, maar dat heeft mij vaders auto ook al een paar keer gehad, nu 2000 km verder blijft die gewoon uit !( NOG NIKS VERVANGEN ! )Prijs is niet te veel, als je een nieuwe moet kopen ben je al gauw een paar honderd kwijt !
Kijk eens bij gm-tuning in best, heeft ze volgens mij nog liggen ook .
Ron,
de Injectoren kan bijna niet want hij loopt even goed en dan valt die terug, dan zou het alleen nog de aansturing naar de injectoren kunnen zijn maar dan moet de spanning langzaam terug vallen, en dat is dan echt vreemd, dan heb je sluiting in de aansturing of de computer zelf is overleden !!!
Jigsaw,
Kijk eens of de massa van je injectoren wel goed vast zit !!!Als ik zo kijk op het filmpje lijkt mij dat die geen brandstof meer krijgt. Brandstof druk !
Als de ontsteking er mee stopt valt de motor gelijk uit en dat doet die niet hij valt langzaam stil. ( volgens het geluid op het filmpje ).
Probeer eens wat Ron zegt trek de benzine aanvoerleiding los en stop die slang is in een emmer dan kan je zien of die zijn druk houd !
Zit het brandstof filter niet verstopt ?:kewlpics Senatorman?
Dank je wel Jigsaw, dit scheelt voor veel mensen weer een hoop werk :thumb
Heb er gelijk foto’s van gemaakt zodat ik het straks niet meer hoef te zoeken :D:wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors :wors
Dat weet ik niet of ze daar moeilijk over doen, geen idee ?
Maar als jij het hebt meegemaakt dan zal het wel. :worsDie Opel aanbieding geld voor alle opels en is elk jaar, de eerste zaterdag van November.
@noci wrote:
Jo1, heb je er :kewlpics van ?
Had ik ook al gevraagd Senatorman, maar helaas geen reactie :hmmz
als jij dat zou willen doen Jigsaw, zou dat ons straks veel werk schelen :thumb :thumb
Helaas moet iemand de eerste zijn, in dit geval jij Jigsaw :(Dat kan ook nog, had mij reactie anders moeten vermelden!
Bedankt voor de aanvulling Christian :thumb -
AuteurBerichten