Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dank je Senatorman.
Beschuit met muisjes gesmeerd, gisteren avond is onze dochter geboren.
Naam : Djaydy
Lengte 48 cm.
Gewicht : 2950 gram.of de aanstuuring van je injectors gebruiken als je gas injectie wilt, zoals bij de mijne !
-offtopic Stelletje kloootzakken hebben ze tegenwoordig niets beters te doen dan andermans auto’s te vernielen :puke
eerst in waalwijk zo’n mafkees die cabrio’s en een oldtimer in de fik steekt.
Nu bij Ron weer van die eikels die het leuk vinden dat je jezelf te platter rijd.
Ik vraag mezelf wel eens af of er nog wel normale mensen hier op de aardbol wonen ?Maar mij senator ( met airco ) wordt lekker warm ook als het vriest :thumbup , vorig jaar ook geen last gehad met de kou. moet er wel bij vertellen dat die s’nachts binnen staat ( heb een hekel aan krabben :thumbdown )
Als ik 3 a 4 km heb gereden is die al lekker warm en op gas nog iets sneller ! :thumbupBij mij zitten er achter senator B veren en schokbrekers onder, passen gewoon alleen de schokbrekers heb ik de busjes uit geboord zodat ze over de asjes van de achteras passen.
bij mij moest die wat hoger komen met de gastank achterin !Standkachel monteren ? Alleen lastig dat die meestal op diesel werken of electrisch !
op benzine ben ik ze nog niet tegen gekomen :(Kan volgens mij ook een velddiode in je dynamo stuk zijn, dan laad die wel goed maar blijft het lampje heel zwak branden.
Dynamo demonteren en laten testen dan weet je het zeker!Ha Ron,
We hebben niet allemaal een adres in het buitenland :thumb
Ik weet niet of hij dicht bij jou in de buurt woont en of jij dat voor hem wilt doen ?20 euro en nog eens 11 euro verzendkosten is veel te duur Ron.
Gubje zoek eens bij een automaterialen zaak bij je in de buurt ( Heijl automaterialen )
Die heeft ze zo liggen voor ongeveer 15 euro en anders hebben ze het de volgende dag !Succes.
Dan is het er wel een van 1988/1989 want er zit nog V-snaren krukas poelie op.
En geen multieriem poelie.@frankycmdr wrote:
na weer flink doorspoelen en de slangen te hebben omgedraaid zit ik er weer lekker warmpjes bij!!!
Fijn om te horen dat het weer werkt, en je weet wat je volgende keer moet doen, als het nog 1 keer voorkomt :thumb
Klopt ben , heb er niks aan toe te voegen :thumb
De airco ven die je hebt liggen van je senator B/omega A kan je niet achter de radiateur plaatsen Willem !
De ven draait dan de verkeerde kant op.
Wel ervoor plaatsen maar dan moet je die andere 2 laten verallen, en ik dat je dan in de file koelvermogen te kort komt, omdat de 24V zelf ook een viscoven en een electrische ven heeft !
Optie van Ben is is beter en goedkoper met dat busje.Heb er zelf ook geen probleem mee, airco werkt niet maar de 2 vennen zitten er ook niet meer in !
Heb wel een dikkere airco radiateur erin !@goodoldopel wrote:
okee al bedankt voor de reactie
dus th180 is een drie gang mallemalle is dit een complete set denk het niet.
heb dus alles nodig.
bak koppel omvormer automaat set olieleiding radiatuur.
heb het liefst een 4bak.
hoor graag van jullie.
gr pcHeb een complete 3 bak met leidingen omvormer en wat je nog meer nodig hebt !
Ligt nog in een senator van ’84 3.0E.
Helaas geen radiateur :(?
Haal hem zelf altijd bij de cardan en bak los en dan de bouten van het ophanglager.
Snap niet dat jij er geen sleutel op kan krijgen ?As maakt niet zo veel uit ik haal hem zelf helemaal eronder uit dan heb ik er ook geen last van ;)
Je moet wel 3 of 4 verlengstukken op je dop/ratelset zettten dan kun je vanaf achter de bak meestal zo bij de bouten :wors
Suc6
Mmm weet ik niet, had ik hem toch moeten zien, kijk dagelijks op mp bij monza en senator !
@Jigsaw wrote:
druklager is gemonteerd, kan zijn dat deze inderdaad nu scheef zit, toen ik voor het eerst de koppeling intrapte hoorde ik een klap, maar daarna ging alles naar behoren, totdat ik dus met lopende motor de koppeling in probeerde te trappen, ga morgen eens naar het druklager kijken.
zucht, kan ik die hele bak weer demonteren, met van die fijne bouten waar je niet bijkomt -_-
Die bouten kun je makkelijker bij als je de achterste bak steun ( eerst aandrijfas demonteren) los maakt en de bak achterover laat komen, wel de bak op een steun laten rusten!
Ik neem aan dat je de bouten bedoeld die boven op de bak zitten ?
Frank kijk eens of er genoeg doorstrooming is ?
Slangen van de kachelradiateur los nemen op 1 de tuinslang vast maken en kijken of het water er goed uitloopt aan de andere uitgang. Als dat goed is zitten de slangen verkeerd aangesloten, maar weet je gelijk of je radiateur niet verstopt zit, kan zijn dat er vuil uit de motor in de kachelradiateur is gekomen deze heeft kleinere openingen dan de voorste radiateur !!!
Succes !Oud collega, samen bij lathouwers gewerkt.
Zie hem regelmatig nog als hij zijn insignia weer verlaagd of veranderd, :thumbeugene weet wel wat die doet en geeft je ook goed advies, zeker doen :thumb
Bij de rdw staat dat het een grijze opel monza 3.0E automaat is .
En is op 26 aug. 2011 overgeschreven ! nieuwe eigenaar ?@Jigsaw wrote:
Een blauwe en een zwart/gele zou dat kunnen kloppen?
Klopt die zwart/gele zit aan de zwarte bij geknoopt !
dat is balen kan je de bak er weer achteruit halen !
Je kan kijken of de Gaffel wel goed zit, anders zit je druklager waarschijnlijk niet goed !Op de onderste zitten 2 bruine draden op de bovenste een blauwe en een zwarte ( zwarte is niet orgineel denk ik ! )
Succes.Mooie foto’s,
bedankt Voyageboy :thumb -
AuteurBerichten