Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bedankt Ben :thumb
weer wat wijzer geworden !Is dit een topic om je frustratie te uiten of om een oplossing te krijgen.
Lijkt wel een klaag topic
maar goed dat is mij mening.
Ik moet er wel aan wennen maar dat moet je tegenwoordig met alles wat er vernieuwd wordt.7 maart 2012 om 20:26 In reactie op: mijn D Rekord C30NE – Ervaring met wielkasten uitrollen? #17987412@Black_Commo wrote:
Ga inderdaad dit weekend de mat er uittrekken, want het is echt zeiknat bij m’n voeten.
Ff voor de duidelijkheid, laswerk op die foto is niet mijn werk
Heb ff gekeken en geroken vanochtend maar het leek niet op koelvloeistof, maar toen ik vanochtend op m’n stage aankwam rook ik toch een rare lucht toen ik uitstapte :hmmz
Koelvloeistof kwam niet meer boven het bochtje uit van de radiator, maar dat is al snel natuurlijk, maar vanavond toch voor de zekerheid maar ff kannetje koelvloeistof halenAls het koelvloeistof is die lekt, kan je er heel gemakkelijk achter komen !
Proef maar eens met je vinger, als het erg zoet smaakt weet je genoeg, dat is koelvloeistof !!!!Succes.
Had hem ook al op MP gezien, en gereserveerd !!! :thumb
1 maart 2012 om 22:35 In reactie op: Senatorman’s project: Ombouw Senator (update 26-06-2021 #17926446Hoe gaat het verder heb al even niets meer gezien/gehoord ?
Loopt die al ? :kewlpicsKijk eens of die dan nog wel vonkt als die afslaat, of spuit eens wat remmenreiniger in je luchtfilter ( als die wel vonkt ) dan krijgt die te weinig brandstof ( brandstof filter al eens vernieuwd ? ).
29 januari 2012 om 23:01 In reactie op: Senatorman’s project: Ombouw Senator (update 26-06-2021 #17926442Ik vindt dat je het netjes doet, knap werk en ik volg het steeds hier :thumb
hier kan ik ook nog wat van leren :thumbupik was 1300 euro kwijt voor de complete installatie, incl inbouwen en kenteken wijzigen.
Maar ik vindt het niet zo netjes ingebouwd :hmmzWel verdamper, gasdamp op elke cilinder apart ingespoten. ( soort injectie ! )
Nee geen mengstuk op luchtfilterhuis.
Geen last van Back Fire en rijd zuiniger.Ja een 3.0E met een 4 bak automaat met gas injectie.
CO staat bij mij stationair op 2%.
bij 3000 toeren niet gemeten.@rekordherm wrote:
ja mooie senator a met interessante raam bediening schakelaar groep deze uitvoering heb ik nog niet gezien
Dat was mij ook opgevallen van die raam bediening wel mooi !
Dynamo d+ staat 12 volt op contact op, als de motor loopt laad de dynamo ( normaal ) en geeft hij 12V / 14.4V max. terug waardoor het lampje uit gaat ( aan beide zijde 12V op een lampje brandt die ook niet ! )
Dus als bij jou het lampje aan gaat tijdens rijden heb je ergens lek stroom, bij een kabelbreuk heb je een onderbreking en kan je lampje niet gaan branden !
Lamp kan alleen branden met een gesloten circuit !Succes met meten :thumbup
Zelfde als ik heb, alleen ziet die er van jou beter uit !
klopt 4 bak is pas vanaf 1985 heb ik me laten vertellen.
De mijne is van 85 met 4 bak king:
echt vet Haico, :thumbup
mooi gemaakt nu nog maken dat je s’avonds ook nog iets ziet :wors12 januari 2012 om 19:11 In reactie op: wie heeft er een hallgever ontsteking senator b 30 24 v????? #17972675@marko79 wrote:
mannen bedankt voor jullie reacties en ik heb kees 24v meteen een mailtje gestuurd dus even afwachten
en als het echt niet anders kan wil ik bij cope proberen voor een nieuwe maar een nieuwe is pittig aan de prijs :???:
dus hopen dat ik aan een tweedehansje kan komen ;)
Mail duurt meestal even voor die antwoord geeft. :sleeping
Je kan hem het beste bellen ook overdag, hij pakt hem toch wel op !11 januari 2012 om 22:12 In reactie op: wie heeft er een hallgever ontsteking senator b 30 24 v????? #17972672Kees 24V in zeeland heeft nog een motor liggen.
http://link.marktplaats.nl/517124475″ onclick=”window.open(this.href);return false; hier de link met zijn nummer.Succes.
@bettus accu wrote:
wij kunnen ook tussenassen inkorten en balanceren….
mooi dat ik dat weet Bettus, dat is niet zo ver rijden van mij vandaan !
Moet ik straks ook nog doen als ik mij 24V met automaat ga plaatsen,
want deze as past dan ook niet meer !
en Veendam is ook niet bij mij om de hoek :hmmzNiet starten!!!
kan een stukje tussen de ketting komen en dan is de timing vergaan met gevolg dat je kleppen de zuigers raken !
geleider vervangen is de enige keus die je hebt !@kywieman wrote:
te verlagen en zo het verbruik
Heb sinds een tijdje een 4 traps achter mijn 3.0E.
Op LPG blijft hij 1 op 5.5 rijden.
Dit is niet zuiniger dan met de standaard 3 traps.Wel is het mooi dat hij bij 120 km/u eerst 3600 toeren maakte en nu 2400 toeren.
Als die van jou 1 op 5,5 rijd op gas zou ik toch eens je gas instalatie nakijken en of je ontsteking, ik rij met gemak 1 op 8,5 en ik geef echt wel gas. 140 / 150 km/u op de snelweg.
denk dat er toch iets niet goed staat afgesteld bij die van jou.Goeie tip, ook die van jou Senatorman, geweldig die google vertaler. :thumb
de mijne blaast nog wel maar ook niet optimaal, dit is wel een stuk makkelijker dan het hele dashbord verwijderen.Thanks GSE :thumb@GS2.6 wrote:
Is dit nog wat geworden?
Ja ben wel benieuwd naar de foto’s, zier er nog geen 1 staan :hmmz
Mischien een domme vraag maar is 20-25 bar niet erg veel ?
Toen ik nog bij de Opel werkte persten wij ze op 15 bar af !
Denk dat je met zo’n hoge druk altijd lekkage’s krijgt .4 december 2011 om 18:29 In reactie op: wie weet hoe een airco compressor in een rekord E2 moet #17954398De pomp van een 6 cil. past niet op een 4 cil. dan kom je plek te kort zoals je zelf al zegt.
Heb ik laatst ook gezien is echt netjes weg gewerkt :thumb
-
AuteurBerichten