noci

Aangemaakte reacties

19 berichten aan het bekijken - 576 tot 594 (van in totaal 594)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Diffrentieel Monza ''klapt'' #17682092

    Ja heb nog 4 assen liggen bij eentje is een hoes kapot maar de andere zijn nog heel.
    Zijn wel van een senator 3.0E van 1985. maar volgens mij passen ze onder alle typen A2 !

    In reactie op: 24v in een A2 type senator bouwen ! #17680494

    ??????? Steuntje voor tv kabel ?????????
    Wat bedoel je daarmee, kick down of ???

    In reactie op: 24v in een A2 type senator bouwen ! #17680492

    Dat is geen probleem ik heb een donor auto dat is een senator B 24V automaat.
    dus de boutjes van de omvormer los maken en gewoon vast zetten aan de oude automaat !

    In reactie op: 24v in een A2 type senator bouwen ! #17680490

    AR 35 zegt mij niets ? wat is dit voor vliegwiel, op welke opels zitten deze?
    Oke de dynamosteun is zo te maken, lijkt me geen probleem.
    lambda sonde blijft er wel in ivm het motormagnisment .
    net zoals je al zei de dynamo en uitlaat zijn het grootste struikelblok.
    maar kan ik de automaat bak van de 24V niet erachter plaatsen ipv de oude te laten zitten.

    In reactie op: 24v in een A2 type senator bouwen ! #17680489

    AR 35 zegt mij niets ? wat is dit voor vliegwiel, op welke opels zitten deze?
    Oke de dynamosteun is zo te maken, lijkt me geen probleem.
    lambda sonde blijft er wel in ivm het motormagnisment .
    net zoals je al zei de dynamo en uitlaat zijn het grootste struikelblok.
    maar kan ik de automaat bak van de 24V niet erachter plaatsen ipv de oude te laten zitten.

    GSE bedankt voor de foto’s, ik ga toch ook maar eens wat extra versteviging aanbrengen op de ( al gemonteerde driehoek ) een combi dus !
    Komt wel ten goede als de C3.0SE er straks in zit.
    Kan er dan nog een veerpootbrug overeen , past dat met de motorkap ???

    In reactie op: 24v in een A2 type senator bouwen ! #17680487

    Ik heb een 4 traps automaat ( bj ’85 ) maar kan ik de starterkrans van mij 3.0E overzetten op de C3.0SE ?
    Of moet ik daar iets anders voor hebben ?
    En de dynamo kan die daar niet blijven zitten ? Ben niet van plan om mij airco nog werkend te maken !
    Onderdruk doos zit bij mij al onder de paravan ( van de airco ).
    Uitlaat verlassen ? passen de voorpijpen niet of bij de katalysator ( die haal ik er toch onderuit )
    GSE heb jij niet wat foto’s van de verbouwing ????

    In reactie op: Monza "hikt" af en toe #17654292

    geen probleem meer gehad ?
    Ik had ook zo’n probleem zat watersporen in mij motor-computer !
    A style doorgeroest ! kijk voor de zekerheid eens of je daar ook geen watersporen hebt !
    Heb bij mij de computer vervangen geen last meer ….

    Deze versteviging zit standaard op een 3.0E . bij mij is deze doorgeroest door de torsie van de carrosserie.
    maar je kunt deze versteviging platen zo bestellen bij http://www.Opel4ever.nl ( zie marktplaats )
    heb ik ook pas besteld passen er zo op ( wel even gaatjes boren voor het vast-lassen of puntlassen ! )
    Kosten 30 euro per stuk + verzendkosten.
    Zeer betrouwbare en goed passende plaatwerkdelen, vind ik !

    Het is nog de eerste radiateur 11/84 staat er nog op. denk niet dat ik ga solderen. kan voor 195 euro incl. een nieuwe krijgen dan kan ik het nog gaan proberen of ik de oude kan maken !

    Hij loopt weer ,je had gelijk het was toch de computer en niet de leerlauf regler ( stationair regeleenheid).
    Heb nu een ander probleem mij radiateur is lek !
    Het is een 3.0 E automaat met airco weet iemand nog een goedkoop adres ???

    in kerkdriel tussen den bosch en zaltbommel.

    Oke maar de 2 temperatuur draden zijn wel afzonderlijk 1 draad zit op de leerlaufreglerkastje en de andere op de computer zelf maar die zijn ook allebei goed en de temp zender geeft ook de goede waarde.
    Ik hoor morgen of ik de de kastjes kan gaan ophalen.
    Laat je nog wel weten hoe die het dan doet.

    Ik kreeg ook nog een reactie over de module onder de bobine maar als ik er remmenreiniger inspuit dan loopt die dan is de module toch nog goed lijkt mij.
    Ik denk zelf ook meer aan de compute of regelkastje daarboven.

    Oke’ zal ik eens kijken maar volgens mij had ik die ook al gecontroleerd en zat geen werstand in.

    Nee, maar als ik remmenreiniger probeer dan loopt die wel dus geen brandstofinspuiting !!! je hoeft ook niet gelijk te gaan zoeken maar als je tijd hebt dan hoor ik het graag. Nee heb geen andere maar ik ga morgen een andere proberen van een collega als ie hem nog heeft liggen !!!

    ik krijg ook pas + op de computer als ik start niet op contact, dit klopt ook volgens electrische schema .

    Ik heb net nog gemeten, en ik krijg op allebei de pootjes van de stekker van de injector ( 1e los getrokken en de rest aangesloten ) als ik de auto op contact zet massa en als ik start op allebei + ? dan zou je zeggen dat ik toch geen goede massa krijg !

    brandstof relais werkt wel en de brandstof pomp is ook pas vervangen met filter.
    de bedrading heb ik al gecontroleerd en ook die massa die u zei klopt die zit goed vast en ik heb ook pas een nieuwe massa kabel aan chassis en motor geplaatst.
    Als ik een lampje op een van de injector stekkers zet brand die soms heel zwak.
    de computer en dat kleinere zwarte kastje daarboven lijken goed stinken niet en zijn niet nat maar het plaatwerk wordt daar wel slecht heb ik gezien.

19 berichten aan het bekijken - 576 tot 594 (van in totaal 594)